האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


צרחות מעולם אחר

פוטר, לא שמח עם החלטות משרד הקסמים, יצא במסע לחסל את טהורי הדם. אחד מהנפגעים המקריים היה רון, והרמיוני לא יכלה לסלוח לו. היא הולכת להוציא אותו להורג.



כותב: אופיר קרקרוף
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1714
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: טרגדיה, פנטסיה, אקשן - שיפ: הארי וסוסן בונז - פורסם ב: 24.01.2018 - עודכן: 28.01.2018 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 9460
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"הר...מיו...ני?" הארי כבר לא היה אנושי, היא שמה לב – הוא גם לא נראה אנושי, עיניו שפעם יכלו להטעין עולם שלם למלחמה נראו כאילו הן היו מתות כבר זמן רב. כל הזיכרונות השמחים שהיו להארי נהרסו על ידי הסוהרסנים. הוא היה חסר אונים.

"תעמוד, פוטר." היא ציוותה, וראתה שוב עד כמה חסר אונים הוא. הוא ניסה לעמוד, אבל רגליו בגדו כל פעם מחדש. הרמיוני חשבה שיכול להיות שהוא לעולם לא יזוז מאותה פינה של תאו הקטן. כעס בער בתוכה, אפילו קסמי המגן נגד הסוהרסנים לא יכלו לעצור את הזיכרונות שעפו דרך מוחה. "קרושיו!" היא צעקה מופתעת מעצמה. אך שום דבר לא יצא משרביטה. היא לא שנאה את הארי פוטר מספיק. איפשהו במוחה – הארי פוטר היה עדיין חברה.

"אני לא חושב... שהכישוף הזה חוקי" הארי צחק, אבל זה לא היה הצחוק שהיה לו פעם. זה הי הצחוק של אדם מת. צחוק שבעקבותיו בא שיעול.

"תשתוק פוטר. תעמוד!" הארי עשה כך, אחרי כמה שנראה כמו שעות של המתנה. "לך לפני" הוא עשה גם את זה. הם הלכו בשקט, עם הדממה שנשברה על ידי שיעולו של הארי. ואז הוא הסתכל עליה מאחוריו.

"אז.... את לא תשאלי?"

"אשאל מה, פוטר?"

"סיבות להרג שלהם כמובן" מבטה השתנה ברגע.

"הרגת אותם כי חשבת שהם היו אוכלי מוות, פוטר. אבל אתה יודע מה? הם לא היו"

"אף אחד מהם לא היה פעם אוכל מוות?"

"לא כולם"
הארי צחק ואז פשוט נעצר, והסתובב כדי לפנות אל הרמיוני. "בואי נדבר"

"אין שום דבר שיש לנו לדבר עליו"

"הו אבל יש, בואי נדבר על זה שאת נבחרת – את לא היית שרת הקסמים אם חלק מאותם טהורי דם מתנשאים היו בחיים, נכון?"

הרמיוני החווירה, אם הוא התכוון למה שהיא חשבה שהוא התכוון...

"הרגת אותם, כדי שאני אוכל להיות שרת הקסמים?"

הארי צחק צחוק שהזכיר קצת את זמנים עברו.

"ברור שלא, הרגתי אותם כי עולם הקוסמים של בריטניה היה צריך טיהור. זה מה שהגיבור של בריטניה אמור לעשות נכון? לנצח את האופל? וניסיתי חזק. " הארי נאנח "מתתי בשביל אנגליה, למען השם, הרמיוני! ומה אני מקבל? אות מסדר מרלין מזורגג, בזמן שאוכלי מוות לשעבר מסתובבים חופי בגלל העושר שלהם. בואי נדבר עליך, הרמיוני – את היית המכשפה החכמה ביותר של העשור, את היית פוליטיקאית טובה – אז למה לא נבחרת לשרת הקסמים מוקדם יותר? בגלל אותם דעות קדומות על בוצדמים"

"תשתוק, פוטר" הרמיוני שנאה את זה, שנאה את זה שהוא סיפר את האמת, אפילו אם זה היה בצורה מעוותת. שנאה את זה שהסיבה היחידה שהיא הייתה שרת הקסמים היא בגלל הרציחות של הארי.

"את רוצה לדעת איך שרדתי כל כך הרבה זמן?" הארי צחק עכשיו, צחוקו מהדהד בכל אזקאבן. "שכבתי עם ראש מחלקת ההילאים"

"מה?"

"שכבתי עם ראש מחלקת ההילאים; שיחדתי את האנשים שעליהם שמעתי מהאנשים שהרגתי. עדיין אין לי שום מושג איך וולדמורט לה הצליח להשתלט על משרד הקסמים מהבפנים.... כל כך הרבה קוסמים צריכים כמות קטנה של אוניות כדי לשנות את עמדתם. זה פתטי, באמת"

סוסן בנוז שוכבת עם הארי פוטר. סוסן בונז הייתה אחראית למציאה של הארי. סוסן בונז הנהיגה את המארב שגרם למותו של רון.

הפרק הקודם
תגובות

מוזר אבל כתוב יפה · 28.01.2018 · פורסם על ידי :Kyoshi
אני לא יודעת אם לבכות או להרביץ לך שרון מת
כאילו באמת למה להרוס כל דבר טוב
אבל באמת כתיבה טובה

יש לי שאלה מאוד חשובה · 23.04.2020 · פורסם על ידי :G'inny Weasley
הארי רצח גם את דראקו?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007