האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הסוד של מייק

מיק הוא תלמיד האפלפף מצטיין. יש לו משפחה אוהבת, חברים מדהימים, וסוד אחד גדול.



כותב: לונה.ג'ין
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1391
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: ג'ונייק - פורסם ב: 07.07.2018 - עודכן: 12.07.2018 המלץ! המלץ! ID : 9928
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מייק קם מוקדם בבוקר, והעיר את חברו הטוב אלכס. "בוא, אלכס, כבר 5 וחצי!" התרגש. "צריך להכין את המסיבה של אנה!" הוא ניער את אלכס. לאלכס יש שיער ג'ינג'י, אבל הוא צבע אותו בשנה השנייה, ועכשיו השיער שלו כחול, אבל שורשים עיקשים צמחו לו מהקרקפת. "קדימה, בוא!" צעק מייק. אלכס התרומם מהמיטה, ולאט לאט נעמד בחדר. "קדימה, אני אלך לסדר את חדר המועדון, לך להביא את העוגה מהמקרר. מייק גדל במשפחה של אופים קוסמים מוכשרים, וזה היה מאוד שימושי לימי הולדת. הוא הלך למטבח לייד חדר המועדון של האפלפף, והוציא את העוגה הגבוהה. הוא הוביל אותה בזהירות לחדר המועדון, שעוטר בשלטי מזל טוב, והניח על השולחן האמצעי. הכל היה מוכן. בשעה שש היא אמורה לצאת מחדר הבנות. מה שאומר שהיא תופיע כל רגע. ואכן, בשעה שש וחמישה, ירדה אנה, בעלת השיער החום והעור השזוף, עם הצ'וקר הרגיל שלה, ועם צמת שורש, כמו שנהגה לעשות. "מזל טוב אנה!" אלכס ומייק קראו אליה, והיא הלכה וחיבקה אותם חיבוק קבוצתי. "זכרתם!" היא התרגשה. "במקרה יום ההולדת שלך הוא ביום של אמא שלי, אז קשה לשכוח." אמר אלכס את הבדיחה הקבועה שלו כל יום הולדת. אנה צחקה. "אוי, מייק, העוגות שלך עוד יהרגו אותי!" אמרה אנה בחיוך. "אני שוברת את הדיאטה שלי! אם אני אמות מהתקף לב זאת תיהייה אשמתך!" היא חיבקה את מייק שוב, ולקחה לעצמה חתיכה מושחתת במיוחד מהעוגה. הם ישבו ודיברו במשך השעה הקרובה, עד שהיה צריך ללכת לארוחת הבוקר. מייק התיישב לייד אנה, והיא חיבקה אותו. הם לא היו זוג. אבל כבר כמה פעמים נראה שאנה נורא רצתה את זה.

למייק לא הייתה אף פעם חברה. הוא בשנה השישית בהוגוורסט, ובמרוצת השנים הוא מעולם לא נמשך לאף אחת. הוא היה רווק נצחי. כמה פעמים הוא יצא עם אנה ל'דייטים', אבל הוא פשוט אהב אותה ידידה. כידידה. זה מה שהוא אמר לכל הבנות שרצו להיות אותו. ידידה, ידידה, ידידה. ככה הוא אמר תמיד. את חמודה, את נהדרת, אבל ידידה.

מצידו השני, התיישב ג'ון. ג'ון הוא תלמיד גבוה עם שיער דבש ועינים כחולות הוא היה גבוה ממייק, שתמיד היה קצת גמד. "מה העיניינים, מייקלון?" שאל ג'ון וקרץ. לג'ון היה משהו נגד מייק. הוא נהנה להקניט אותו. "מה אתה רוצה ממני?" נאנח מייק והסתובב אליו. "הי, השרוכים שלך פתוחים, ילד." הוא הצביע על רגליו של מייק. כשמייק הביט בהן, הוא ראה שהשרוכים שרוכים, ולפני שהספיק להבין שג'ון שוב עבד עליו, ג'ון נתן לו כאפה, וצחק. "אוף, תתבגר כבר, ג'ון." גילגלה אנה עיניים. "היי, אני לפחות לא הולך עם צ'וקר!" משך ג'ון בכתפיו וחייך את החיוך הממזרי שלו. "למה שתלך עם צ'וקר? אתה הומו?" שאלה אנה. "כן. אני הומו. אבל אני הומו בסטייל." קרץ ג'ון. "איכ! הומואים זה מגעיל!" צעק אלכס. "אל תגיד לי שאתה באמת הומו!" המשיך להגיד המצד השני של השולחן. "מה? זה עכשיו הכי טרנד לצאת מהארון, לנשק בחורים בסמטאה חשוכה, אתם יודעים." צחק ג'ון. "סתם, סתם, אני הומו, כן." משך ג'ון בכתפיו. "אוי, איזה בזבוז למין הנשי..." מילמלה אנה. מייק הסתקרן. הוא הומו? ממתי? 

"יש לך חבר?" שאל מייק. אנה הביטה בו ישר במבט חד. "אל תגיד לי שאתה מתחיל איתו!" היא הזדעזעה. "לא! לא בקטע כזה... פשוט... אני רוצה לדעת אם זה כזה... סגור, בטוח..." הוא מלמל. "לא לכל ההומואים יש חבר, הומו קטן שלי." קרץ ג'ון. "הוא ממש לא הומו! הוא החבר שלי, ביץ'!" אמרה אנה. 

 

***

 

"למה אמרת לו את זה?!" התעצבן מייק. "הגנתי עליך, מייקל!" קראה אנה. "אתה מעדיף שהג'ון הזה יתחיל לפנטז עליך?" שאלה וישר התמלאה חלחלה מעצם השאלה. "לא! את לא הגנת עלי! את הגנת על עצמך! את רוצה שניהייה יחד? אני לא! את ידידה שלי!" התעצבן מייק. "היי, חבוב, אנה צודקת. התנהגת ממש כאילו יש לכם סיכוי או משהו. אנה הגנה עליך." אמר אלכס. אנה נפגעה, וברחה לחדר הבנות כשדמעות בעיניה. אלכס טפח על כתפו של מייק. "בוא, נלך לחדר הבנים, מאוחר. מחר תוכל לפתור את הסכסוך שלך עם אנה. טוב?" שאל אלכס. אבל למען האמת, את מוחו של מייק מילאו רק מחשבות על ג'ון. 

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007