האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הסוד של מייק

מיק הוא תלמיד האפלפף מצטיין. יש לו משפחה אוהבת, חברים מדהימים, וסוד אחד גדול.



כותב: לונה.ג'ין
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1408
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: ג'ונייק - פורסם ב: 07.07.2018 - עודכן: 12.07.2018 המלץ! המלץ! ID : 9928
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אנה, את צודקת. לא הייתי צריך להגיד את זה..." מילמל מייק בארוחת הבוקר. אבל היא התעלמה ממנו, ואכלה את היוגורט סויה שלה. "תראו תראו, הנה זוג המאוהבים. מייק ההומו, ואנה'לה לובשת הצ'וקרים." צחק ג'ון. מייק התמלא זעם, והוא האדים כולו, והוא החליט לנער מעליו את ג'ון לנצח. הוא תפס בצווארון הגלימה של אנה, והסיט את ראשה לעבר פניו, וכעת, כשסנטימטרים אחדים הפרידו בין האפים שלהם, הוא דחף את שפתיו לתוך שפתיה של אנה, וזו תחילה ניסתה להתנתק המומה, אבל לאחר כמה שניות, היא החזירה לו בנשיקה להוטה, ודחפה את לשונה לפיו. מייק התקרב לגופה, וחיבק את גבה בתנועה רומנטית ביותר. מייק ציפה להרגיש משהו, למטה, אבל הוא הרגיש שבאופן משונה מאוד, הקרבה לאנה לא גרמה לו להרגיש כלום. בסוף, הוא התנתק מאנה בעדינות. והיא חייכה, ולחשה לאוזנו "זאת הפתעה נעימה..." והוא גילגל עיניים ולחש לה חזרה "אולי ככה המתרומם המסריח הזה יעזוב אותי..." היא מהר התרחקה ממנו, כאל היא לא מנסה להשלות את עצמה. ליפגלוס דביק היה כעת מרוח בשפתיו. מייק ליקק את שפתיו, וחזר לאכול. "אתם כל כך חמודים שאני לא יודע אם להתחרמן או להקיא." צחק ג'ון. אלכס הביט בו בסלידה "אולי תמצא לעצמך מקום אחר לשבת בו, חתיכת הומו קוקסינל מסריח?!" ג'ון חייך. "למה לי? יש פה מופע פורנו חי, אז זה מעולה בשבילי." הוא צחק. אלכס קם מכסאו "אני הולך ממנו, לפני שהוא יזיין את כולנו." הלך אלכס במהירות. מייק חש צביטה בלב. למה להגעל ממנו רק כי הוא הומו? זה בטח נורא פוגע. אנה קמה אחריו. "בוא, מייק." היא קראה. "רגע, אני ר...ק מ-מסיים את האוכל ו-ובא." גימגמתי. אנה התרחקה ומשכה כתפיים. "אני מצטער בשבילך, ג'ון." מילמל מייק. "אל תדאג, מייק." אמר ג'ון. "אני לא אספר לחברים שלך." לחש ג'ון במבט רציני, שלא היה אופייני לו. "א-איך אתה יודע?" מילמל מייק בפחד, כשהוא מחוויר. ג'ון הצביע על האוהל בין רגליו של מייק. מייק התבייש וכיסה אותו. "זה לא מה שאתה חושב." מייק הסתייג. אך ג'ון צחק. "תפגש איתי מחר בארון של השרת. יש לי משהו חשוב לומר לך." קרץ ג'ון, אסף את החפצים שלו, והתרחק ממייק. מייק היה מבויש. הוא היה כל כך קטן ונמוך לייד ג'ון, והתלתלים השחורים שלו גרמו לו להראות קטן כל כך, עילג כל כך, והעור הלבן והנמשים גרמו לו להרגות כמו תלמיד שנה ראשונה, למרות שהוא בן 16 וחצי כבר, בדיוק כמו ג'ון. הוא אסף את חפציו, ורץ לעבר השיעור הראשון, והאהוב עליו- שיעור טיפול בחיות פלא.

המורה היה זקן, אבל מבחינת מייק, הוא היה הדבר הכי מגניב בעולם. הוא יכל לתקשר עם בעלי חיים בצורה שתמיד ייחל לה. אבל בשיעור הזה, הוא רק חשב על מה שג'ון אמר- תפגוש אותי מחר בארון של השרת. הוא רוצה להציע לו לצאת? לפגוע בו? או שהוא רוצה לבקש ממנו משהו? המוח של מייק חרק כמו גלגלי שיניים. מה הוא לאזעזל רוצה? בזמן שליטף את ההיפוגריף, החיה שאיתה עבדו במשך החודש האחרון, המחשבות שלו היו טרודות. וההיפוגריף כנראה יכל להבין אותו, וחיכך את בטנו של מייק, מה שהיה קצת קשה, כי ההיפוגריף היה בערך בגובה של 3 מייקים, עם ראשו מלא הנוצות. "יפה, מייק. מרשים מאוד" הוא מחא למייק כפיים.הוא חזר למקומו, וחייך. היה נחמד תמיד לעבוד עם היפוגריף.

 

***

 

"מה לכל הרוחות הנשיקה הזאת הייתה אמורה להביע?!" שאלה אנה בכעס. "אני רציתי רק להפטר מהגועל הזה... ג'ון ההומו." צעק עליה מייק. "אז אתה משתמש בי כדי שהומואים לא ידבקו בך?" צעקה אנה. ג'ון נכנס לחדר המועדון. "אז אתם לא באמת חברים, נכון?" שאל ג'ון. מייק ישר החוויר. "אנחנו כן." הוא חיבק את כתפיה. אנה חייכה בלחץ, כשזיעה קרה מטפטפת ממצחה. "מה שתגידו." משך בכתפו והלך לחדר הבנים. אלכס נכנס גם הוא. "צריך לשים אותו בחדר הבנות, שלא יעשה איזה מעשה מגונה בלילה." גלגל אלכס עיניים, אבל אנה הסתובבה מהר למייק, ונתנה לו סטירה מצלצלת. "אני לא חברה שלך, גם לא ידידה שלך, לא יותר. אבל בשביל ההומו הזה אני אעשה את זה. אתה מבין, מייקל בייקר?!" צעקה אנה, ורצה לחדרה.

הפרק הקודם
תגובות

פיק ממש יפה! · 01.08.2018 · פורסם על ידי :The Books Singer

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007