האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


פליקס המתקן וסמלת קלהון בפיקסאר

קרוסאובר פיקסארי ענק.<br>המשך לונלופי והנסיכות ולראלף והנבלים, עומד גם בפני עצמו.



כותב: גרהס
הגולש כתב 36 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1642
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ראלף ההורס ופיקסאר, ואם לפרט: צעצוע של סיפור, מפלצות בע"מ, מוצאים את נמו, מכוניות, משפחת סופר על, קצת רטטוי, קצת למעלה (אפ), הקול בראש אהובי, קצת קוקו - זאנר: אין לזה ז'אנר, טוב? - שיפ: פליקס המתקן וקלהון - פורסם ב: 23.07.2018 - עודכן: 04.10.2018 המלץ! המלץ! ID : 9960
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

השלושה פסעו אל תוך יציע עצום, מלא באוהדים שעודדו את המתחרים במלוא המרץ. 

ואילו אוהדים! 

פליקס לא האמין למראה עיניו.

חלק נכבד מהאוהדים היו אנשים, שמשום מה לבשו חליפות צמודות ועטו מסיכות על עיניהם, אבל לא הם היו אלה שמשכו את תשומת ליבו של פליקס. 

מאות מהאוהדים היו מכוניות! מכוניות חיות, בעלות עיניים במקום שמשה קדמית ופה במקום פגוש. 

חוץ מהמכוניות היו גם מפלצות בשלל צורות ויצורים שכנראה היו צעצועים. 

אבל המכוניות! 

פליקס אף פעם לא ראה מכוניות מעודדות במירוץ! 

הוא הסתכל על המסך הענק, שהציג את המתחרים- רכב מירוץ אדום בשם ספידי (lightning) מקווין, שהתחרה ב- ילד קטן?? 

הילד אמנם רץ במהירות מדהימה של למעלה ממאה קילומטרים לשעה, אבל הוא בכלל לא היה שקול למכונית המירוץ. איזו מן תחרות זו? 

"תפסיק לבהות במסך, אנחנו צריכים לחפש את ראלף וונלופי!" קראה קלהון. 

פליקס בהה ביאוש בקהל המשתולל. 

"איך נמצא אותם במקום הענק הזה?" הוא שאל. 

"בוא אחרי," ענתה קלהון, "אני חושבת שאני רואה אזור שיש בו בעיקר בני אדם."

כיוון שקלהון היתה גבוהה בערך פי שניים מפליקס, הוא החליט לסמוך על טווח הראיה שלה. 

פליקס העיף מבטים סביבו, מתוך תקוה לראות את ונלופי או ראלף וגם מתוך סקרנות. 

הם חלפו על פני קבוצה של עכברושים, שמשום מה לאחד מהם היה כובע טבחים, ובחור ג'ינג'י גבוה וגמלוני למראה ישב לידו. 

פתאום כל היושבים ביציעים השתוללו בצרחות של התלהבות, שריקות וקריאות בוז ואכזבה. 

בוודאות קרה משהו. 

פליקס הרשה לעצמו להעיף מבט במסכים, שהראו כרגע שידורים חוזרים של דבר מדהים- הילד ניצח את המכונית! 

ברגע האחרון הוא הגביר את הקצב שלו ממאה קמ"ש לשש מאות ועקף את מכונית המרוץ! 

"וואו," התפעל פליקס, ואז טלטל את ראשו וחזר לחפש את ונלופי. 

אבל הקהל התחיל לעזוב את היציעים. 

"טוב, ונלופי לא כאן," אמרה קלהון, "איזה בזבוז זמן. בוא נצא מפה."

קלהון ופליקס יצאו מזירת המירוצים, מתבוננים סביבם בתקווה למצוא בנס את ונלופי או ראלף. 

אך זה לא חכם במיוחד להסתכל לכל הכיוונים בזמן ההליכה, כי ככה אתה עלול להתנגש במישהו, כמו שקרה לפליקס. 

"מצטער, חבר," התנצל פליקס,

ורק אז הביט במי שהוא התנגש בו.

זה היה יצור מרובע ומתכתי שהביט בו בזוג עיניים משונות ותוהות.

פליקס חשב שהוא די חמוד.

חבל שקלהון לא חשבה את אותו הדבר.

"פליקס!" היא פחות או יותר צרחה, "היזהר! זה רובוט!"

פליקס נסוג ובהה באשתו, שכיוונה את הרובה שלה אל פניו של היצור המתכתי.

"אני לא חושב שאת צריכה לפוצץ אותו," אמר פליקס בזהירות.

"אל תדבר שטויות. הדבר הזה יהרוג אותך ברגע שתהיה לו הזדמנות!"

היצור המרובע והמתכתי רעד, והוא נראה יותר כאילו הוא עומד להתעלף ולא כאילו הוא עומד להרוג מישהו.

"וול אי!" נשמעה קריאה מכנית אך נשית משהו, ומלאת רגש.

דמות לבנה ואליפטית התקרבה בטיסה אל פליקס, קלהון והיצור המרובע.

היה לדמות ראש מרחף, שרוב חלקו הקדמי מכוסה במסך שחור שעליו הוצגו זוג עיניים כחולות, שנעצו בקלהון מבט רצחני.

הדמות הושיטה קדימה יד משונה, ששינתה את המבנה שלה במהירות והפכה למשהו דמוי רובה, רובה שכוון אל קלהון.

"איוה!" קרא היצור הרבוע בקול רובוטי חמוד.

"תפוס מרחק, פליקס," סיננה קלהון, "ואז נראה אם אני אספיק לירות לפני הרובוטים האלה."

"לא!" נשמע קול וילד שמנמן בבגדים צהובים וכובע צהוב רץ לעברם, "אל תירו בוול אי ובאיוה! הם הצילו את כדור הארץ!" 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007