האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הודעות אחרונות
שם האשכול: גזענות בשומרת הערים האבודות||דיון
כותב האשכול: בקביק 222
שם האשכול: שאלה
כותב האשכול: בקביק 222
שם האשכול: תלונה
כותב האשכול: בקביק 222
שם האשכול: HAPPY BIRTHDAY
כותב האשכול: בעזה ננצח
שם האשכול: דאבל
כותב האשכול: הרמיוני ג'ין גרינג'ר-וויזלי
 



מצנפת המיון
ברוך הבא קוסם! המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: אהבת השמש והצללים
עודכן ב: היום ב-1:03

שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.04.2024

שם הפאנפיק: ✨חכמה בלי גבולות✨
עודכן ב: 25.04.2024

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: צ'ו לבדה
עודכן ב: 24.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 


גולשים יקרים,
בעוד לכולנו יש דעות שונות ומגוונות על סרטי "הארי פוטר" והשחקנים אשר גילמו את הדמויות בהם, לכולנו יש מקום חם בליבנו לשחקנים ולסדרת הסרטים ולחלקה ביקום של "הארי פוטר". אך, האם מישהו מכם שאל מה דעתם השחקנים על תפקידם? בראיון מיוחד ומפתיע מאת גארי אולדמן (שגילם את סיריוס בלק בסדרת הסרטים), שיתף השחקן כי הוא מרגיש שהמשחק שלו היה "בינוני" בסרטי הארי פוטר.

בראיון בפודקאסט "שמח, עצוב ומבולבל" (Happy Sad and Confused) שיתף אולדמן כי מאמין שהמשחק שלו היה בינוני לכל היותר, ומאמין כי הדבר נובע מכך שלא קרא את הספרים. "אולי אם הייתי קורא את הספרים לפני כן כמו אלן ריקמן [סוורוס סנייפ], הייתי יודע מה עומד לקרות ומשחק את התפקיד אחרת", הסביר.

 

על אף שמאמין כי לא שיחק את התפקיד בצורה טובה, אולדמן אמר כי הוא מודה מאד לסרטי הארי פוטר, שבעיניו הצילו את הקריירה שלו. "אני מתעורר לפתע בגיל 42, גרוש, ועם משמורת על ילדיי. הייתי צריך לסרב להמון הצעות עבודה בגלל המרחק מהבית", שיתף כאשר נשאל על כך. "בזכות סרטי הארי פוטר ובאטמן, הייתי יכול להרוויח כמה שיותר כסף מכמה שפחות עבודה, והיה לי זמן להיות עם הילדים שלי בבית".

 בראיון המלא ניתן לצפות בסירטון המצורף למעלה. מה דעתכם? האם אהבתם את אולדמן בתפקיד סיריוס? שתפו אותנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Onishi Sumi · 20.01.2024 · קטגוריה: השחקנים · 4 תגובות

גולשים יקרים!
היום הוא לא רק היום האחרון של השנה, אלא גם יום הולדת לדמות חשובה מאד בעולם הקוסמים. הדמות הזאת הוא לא אחר מטום רידל, שלנו מוכר יותר כמובן בתור לורד וולדמורט. הלורד וולדמורט הוא בנם של המוגל טום רידל והמכשפה מרופי גונט, ובסדרת הספרים המקורית ידוע גם בתור הצאצא האחרון של סלית'רין.

כבר מגיל צעיר הראה רידל התנהגויות מעוררות שאלה, ובהמשך החל לעסוק בקסם אפל ולצבור לעצמו תומכים המכנים את עצמם "אוכלי המוות". כמה שנים לאחר סיום לימודיו, החל לצבור עוד ועוד כוח, ובסופו של דבר נודע בציבור תחת השם לורד וולדמורט והחל במסעו להשתלט על עולם הקוסמים.

כידוע, מעשיו של וולדמורט הובילו למלחמת הקוסמים הראשונה, שנגמרה בזכות ניצחונו של הארי פוטר על וולדמורט בגיל שנה. בהמשך, תוך כדי סדרת הספרים המקורית, עולה וולדמורט לכוח בפעם השניה, ומובס בסוף הסדרה על ידי לא אחר מהארי פוטר, בפעם השנייה.

הלורד וולדמורט הוא ללא ספק דמות מפתח חשובה בסדרת הספרים. מה תרצו לאחל לו לכבוד יום הולדתו? שתפו אותנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Onishi Sumi · 30.12.2023 · קטגוריה: יום הולדת שמח · 11 תגובות

גולשים יקרים,
בימים מורכבים אלה, סביר להניח שרבים מאיתנו מוצאים נחמה בתוכניות הטלוויזיה המשודרות. רבים מכם ודאי צופים בגירסאת תקופת המלחמה של התוכנית "ארץ נהדרת", המשודרת בערוץ 12 ונקראת בימים אלה "ארץ נלחמת". במשדר בשבוע האחרון, עלה מערכון מיוחד שוודאי שימח מעריצים רבים כאן באתר, שכן הוא מבוסס על לא אחר מסדרת הספרים הקסומה!

המערכון, בהשתתפות השחקן האמריקאי יהודי מייקל רפפורט ("לא טיפיקלי" "חברים" "אהבה אמיתית" ועוד), מתבסס על הדיון הסוער עם ראשי האוניברסיטאות שהתרחש בשבוע שעבר בארצות הברית. המערכון הוא למעשה פרודיה על הדיון, בו נאמרו משפטים קשים בנוגע לגילוי אנטישמיות באוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית, מה שאף הוביל לפיטורה של ליז מאגיל, נשיאת אוניברסיטת פנסילבניה.

 

במסגרת המערכון, מעלה לדיון רפפורט (בתפקיד אלבוס דמבלדור) את הסוגייה של "בוצדמיות בהוגוורטס". במערכון מנסה דמבלדור לשאול את ראשי הבתים האם הם מביעים התנגדות לביריונות, הטרדה וקריאות נגד בני-מוגלגים, אך נתקל בתשובות אטומות כגון "זה תלוי בהקשר" ו"אם הקריאות הופכות למעשים, מדובר בעבירה". דמבלדור המבולבל ממשיך לנסות ולקבל תשובה מדוע קריאה לרצח בני מוגלגים אינה עבירה על החוקים, אך נתקל בתגובות קרות המהוות פרודיה על תגובותיהם של ראשי האוניברסיטאות לקריאות לאלימות נגד יהודים בקמפוסים בארצות הברית.

בסופו של המערכון, משתכנע גם דמבלדור עצמו שאין לנקוט כנגד הסוגיה, ורומז כי כסף מעורב בתגובותיהם האטומות של ראשי הבתים. המערכון זכה למיליוני צפיות ברחבי העולם, ורבים שיבחו את הדרך המקורית והפשוטה בה ארץ נהדרת מראים את היחס אותו צריכים לחוות יהודים ברחבי קמפוסים באוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית בימים אלו.

מה דעתכם על המערכון? שתפו אותנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Onishi Sumi · 15.12.2023 · קטגוריה: ישראל · 7 תגובות

גולשים יקרים!

זוג המעצבים שברא את עולם הקוסמים בסדרת הסרטים, מירפורה מינה ואדוארדו לימה, שחרר לרכישה אוסף מוצרים חדש בסגנון אילן היוחסין של בית בלק האצילי ועתיק היומין. האוסף כולל תיק קניות, מטרייה, מחברת, קופסה לפריטים קטנים, עציץ קרמי, סט תגים, שתי שקיות מתנה בגדלים שונים ושלושה פריטים אמנותיים.

הסט החדש של מינה לימה

האוסף זמין כעת בחנויות של מינה לימה בלונדון וניו יורק – ככה שאם אתם באיזור, אל תפספסו את ההזדמנות. למי שלא יהיה בחו"ל בקרוב, אל דאגה – האוסף יהיה זמין ברחבי העולם באתר האינטרנט של מינה לימה החל מה־12 בינואר 2024.

בנוסף לטפט של אילן היוחסין עצמו, שזהה לזה המוצג בסרטים, יש מספר פריטים נוספים בסגנון אילן היוחסין שזמינים כעת באתר: פוסטר, נייר עטיפה, כיסוי כרית, פרינטים אמנותיים, תגים המציגים את סמל משפחת בלק ומספר חברי משפחה נוספים.

מה אתם אומרים? האם תקנו את חלק מהפריטים?

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי RaDBoy · 21.11.2023 · קטגוריה: עוד בהארי פוטר · 0 תגובות

גולשים יקרים,
רבים מכם וודאי זוכרים את השחקן לשעבר דיוויד הולמס, אשר גילם את כפיל הפעלולים של דניאל רדקליף עד לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 1" בו נפצע באופן קטלני ונותר משותק. הולמס, שכיום מארח הסכת (פודקאסט), היה מתעמל מכשירים לשעבר מאנגליה שנבחר לגלם את כפיל הפעלולים של דניאל רדקליף בהארי פוטר, תפקיד אותו גילם מעל לעשר שנים עד לפציעתו. כעת, חשפו רדקליף והולמס כי רדקליף עתיד לקחת חלק משמעותי בסרט היוצא החודש על השחקן לשעבר.

"דיוויד הולמס: הילד שנשאר בחיים" הינו סרט דוקומנטרי חדש מבית היוצר של HBO היוצא במהלך חודש נובמבר. הסרט עתיד לעקוב אחרי התבגרותו של הולמס, כולל תפקידו בסדרת סרטי הארי פוטר והפציעה הקטלנית ששינתה את חייו. לאור הקשר העמוק בין הולמס לרדקליף, השניים הפיקו את הסרט יחדיו, ורדקליף עתיד להיות השחקן הראשי הנוסף בסרט פרט להולמס.

דניאל רדקליף ודיוויד הולמס
דניאל רדקליף ודיוויד הולמס, מתוך הסרט "דיוויד הולמס: הילד שנשאר בחיים"

"הסרט הוא סיפור התבגרות של כפיל הפעלולים דיוויד הולמס, מתעמל מכשירים מתבגר מופלא מאסקס, אנגליה, שנבחר לגלם את כפיל הפעלולים של דניאל רדקליף בסרט הראשון של 'הארי פוטר', כשדניאל היה רק בן 11. במהלך עשר השנים הבאות, השניים יצרו קשר בלתי נפרד. אך, תאונה על הסט בסרטי 'הארי פוטר ואוצרות המוות' הותירה את דיוויד משותק עם פציעה קשה בעמוד השדרה, והפכה את עולמו. בזמן שדניאל ועמיתיו הקרובים ביותר לפעלולים מתגייסים כדי לתמוך בדיוויד ובמשפחתו ברגע הצורך שלהם, רוח החוסן יוצאת הדופן של דיוויד היא שהופכת למקור הכוח וההשראה הגדול ביותר שלהם" נכתב בתקציר הסרט.

את החדשות המרגשות שיתף הולמס באמצעות אפליקציית אינסטגרם עם מעריציו. "הסרט הזה מספר לא רק על ההישגים שלי מול המצלמה, אך גם על האתגרים בהם אני נתקל יום יום והגישה שלי לחיים, שהשתנתה לאחר הפציעה ששינתה את חיי", כתב בפוסט שהעלה.

מה דעתכם? האם תצפו בסרט המרגש? שתפו אותנו בתגובות!

המשך גלישה מהנה,
צוות HPortal - פורטל הארי פוטר הישראלי!



פורסם על ידי Onishi Sumi · 11.11.2023 · קטגוריה: דניאל רדקליף · 6 תגובות

3[4]5 (552)

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007