האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הוא הציל אותי

ארין לינדזי ממשיכה לומר לאנשים שהאנק וויט הציל את החיים שלה כשהיא הייתה צעירה.<br>היחידה שלה מסוקרנת, וויט מגונן, ולינדזי רק רוצה שיעזבו את זה בשקט.



כותב: Nary
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 1389
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: שוטרי שיקגו - זאנר: Angst/Hurt/Comfor - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 28.12.2019 - עודכן: 30.12.2019 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 10658
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הפרק שלך

"היית רוצה שדברים יהיו אחרת?" וויט שאל, אחרי שדוסון עזב אותם. לינדזי רצתה להישאר בחוץ עוד קצת. וויט נשאר איתה, כדי לוודא שהיא בסדר.

"לא, אם זה היה שונה, אני לא הייתי נמצאת כאן", היא ענתה, ונתנה לו חיוך קטן. היא טפחה על הרצפה כדי שיבוא להתיישב לידה. הוא נאנח וגלגל את העיניים שלו. אבל התיישב לידה.

"ראית את אמא שלך?" הוא שאל אחרי כמה דקות של שקט.

"לא", היא אמרה לו, החיוך שלה נעלם.

"כמה זמן כבר עבר?" הוא שאל, מסתכל עליה.

"אתה ביקרת את ג'סטין?" היא שאלה, בוהה בו בחזרה.

"כן, ביקרתי", הוא ענה, לא מושפע מהמבט שלה.

"אני אבקר את אמא שלי כשאני ארגיש שאני רוצה לבקר אותה", האישה אמרה לו, מפנה את תשומת ליבה לקיר שממולה. "אני עדיין כועסת עליך".

"הוא היה הולך לגלות בכל מקרה". הסמל ניסה להיות הגיוני איתה.

"ברצינות? זה התירוץ שלך?" היא שאלה, תוך כדי שהיא נעמדת.

"כן", הוא אמר, נעמד גם כן.

לינדזי גלגלה את עיניה כשהוא הניח את היד שלו על הכתף שלה.

Chicago PD

"ל-לאן אנחנו הולכים?" ארין אמרה בשק, כשהיא נכנסה למכונית של ג'וש.

הוא מיהר ונכנס לצד של הנהג והתחיל לנהוג.

"שש, זה בסדר", הוא לחש, כשהוא מלטף את שיערה. ארין ציחקקה בשיכרות , כשהיא נשענת לעבר המגע שלו. ג'וש נישק לה את הלחי והביט על הכביש לפניו. היא לא הבחינה בשום דבר מוז. היא לא יכולה אפילו לחשוב.

הם נסעו במשך זמן. ארין נרדמה בזמן הנהיגה. ג'וש הסתכל עליה ישנה עם גיחוך על פניו.

הוא הביט קדימה והגיחוך שלו התגבר כשהוא ראה את היעד שלו, המוטל.

Chicago PD

"רוצה לצאת לאכול ארוחת ערב?" וויט שאל, כשהבלשית והסמל עזבו את המאפייה.

לינדזי חייכה, "אני מצטערת, אתה לא ממש הטיפוס שלי".                                     

"הא הא, את מצחיקה". הוא מלמל והביט בה.

היא חייכה לאחור. "אין לי שום דבר אחר לעשות".

וויט גלגל את עיניו והתקדם אל עבר המכונית שלו, כשלינדזי הולכת מאחוריו. הם נכנסו לרכב ונסעו לבית המבורגר.

לאחר זמן קצר, הם ישבו אחד מול השני. כשלינדזי הייתה צעירה יותר, הם היו מבלים יום ביחד, זה התחיל בתור פעם בשבוע, אבל כשהמצב של לינדזי הפך להיות יותר טוב זה הפך להיות פעם בשבועיים, זאת הייתה הדרך היחידה שהוא יכול היה לוודא שהיא בסדר.

"אז, מה שלומך מאז הפעם האחרונה שהיה לנו יום כזה?" וויט שאל, כשהוא תופס את ההמבורגר שלו.

לינדזי חייכה ומשכה בכתפיה, "שום דבר לא השתנה, חוץ מזה שעכשיו אנטוניו יודע קצת על העבר שלי".

"הו באמת?" הוא שאל, עם חיוך משלו על פני, "מה הוא אמר?"

לינדזי צמצמה את העיניים שלה עליו. "כאילו שאתה לא יודע. אתה הסתכלת. אני יודעת שאתה הסתכלת".

"הבטחתי שאני אשמור עלייך".

"ואתה תמיד עושה את זה".  

Chicago PD

"משטרה!" זה היה הדבר הראשון שהיא שמעה כשהיא התעוררה. היו דפיקות חזקות על הדלת. היא התיישבה והרגישה רוח קרה. העיניים שלו נפתחו לרווחה כשהיא הבינה שהיא עירומה היא יבבה כשהיא הבינה שזה קרה שוב, ג'וש עשה איתה סקס ללא רשותה. "תפתחו את הדלת!"

היא הסתכלה מסביבה וראתה את ג'וש, ישן על הרצפה. היא הסתכלה מקרוב וראתה את הסמים. היא נשענה לאחור ויבבה.

הדלת נפתחה לרווחה, שוטרים נכנסו לחדר, האקדחים שלהם מכוונים אליה. היא צעקה וכיסתה את הגוף שלה עם השמיכה.

"תרימי את הידיים האוויר". השוטר הורה עליה.

ארין החווירה. "א-אני עירומה".

השוטר הנהן לשוטרת. השוטרת לקחה את ארין לשירותים עם בגדים שמצאת על הרצפה. אין התלבשה במהירות עם השוטרת איתה בחדר. לאחר שסיימה, הקצין התחיל לקרוא לה את הזכויות שלה תוך כדי שהוא שם אותה באזיקים.

כשארין נלקחת על הניידת, היא הביטה מסביבה. היא ראתה את ג'וש בניידת אחרת. היא הביטה מסביבה וראתה את האיש שהיה בדירה שלה, האנק. העיניים שלה התרחבו, כשהוא צפה בה. היא נשכה את שפתיה כשהשוטר הכניס אותה לניידת והיא עצמה את עיניה כשהוא הסיע אותה לתחנת המשטרה.

הדבר הבא שהיא ידעה, היא הייתה בחדר חקירות. הבחור- האנק עמד מולה.

"מה הולך לקרות לי?" היא שאלה בקול קטן.

"אם תשתפי פעולה, יקלו עלייך בגזר הדין", הוא ענה בקולו הנמוך, הוא לא הראה שום רגש.

"א-אם זה על הסמים, אני לא יודעת". היא אמרה לו במבט זועף. היא הסתכלה מסביב ואז שוב על הידיים שלה.

"מה את זוכרת?" הוא שאל, הוא הסתכל על הדלת שנפתחה

"אום, ג'וש ואני היינו בבית של חבר שלו. אה, שתיתי, או שכבר הייתי שיכורה, אום לג'וש היה תוכניות ועזבנו. נרדמתי בנסיעה. התעוררתי החדר במוטל". ארין אמרה לו.

האנק הנהן, הוא הביט בה. "התקשרנו לאמא שלך, אף אחד לא ענה".

"צפוי". ארין מלמלה תוך כדי שהיא מביטה בשולחן.

האנק נעמד והסתכל מחוץ לדלת. הוא סגר אותה והתיישב שוב. "הכל בסדר?"

ארין הביטה בו וקימטה את מצחה.

"אף אחד לא יידע", הוא אמר לה.

"א-אמא שלי בבית שיכורה. היא תמיד שיכורה. לא אכפת לה ממני. לאף אחד לא אכפת ממני. ". היא אמרה קופצת את אגרופיה.

"חבר שלך?" האנק שאל, מביט בה.

היא צחקה ללא הומור. "הוא לא אוהב אותי. הוא רק משתמש בי, בתור שק אגרוף, בשביל סקס, אפילו אם אני לא מודעת לזה, לכל דבר".

האנק חרק את שיניו, הוא רצה ללכת להרביץ לחבר של הנערה.

"את לא לבד", הוא אמר, כשהוא מחייך אליה חיוך קטן.                                                                                                                                                                                                              "יהיה לך תיק עם מה שקרה, אבל אני יכול לוודא שאת תוכלי ללכת הביתה".

ארין הנהנה, לא מרגישה שמחה

"אני כאן. יש לך את המספר שלי. תתקשרי אלי כשאת צריכה אותי", הוא אמר לה, כשהוא נעמד. ארין נעמדה והנהנה שוב. היא הלכה אחריו והוא הסיע אותה הביתה.  

Chicago PD

לינדזי הנהנה. "אף פעם לא הודיתי לך על זה שהרבצת לג'וש בשבילי".

וויט הביט עליה. "על מה את מדברת?"

"אני יודעת שזה היית אתה. כשהוא נפרד ממני, הייתה לו עין שחורה ושפה פתוחה, אחרי שסיפרתי לך עליו", היא אמרה עם חיוך על הפנים שלה.

הבטחתי שאני תמיד אגן עלייך. אפילו לפני שעשיתי את זה", הוא אמר מגחך.

לינדזי הסתכלה על האיש. היא תמיד חשבה שאין לה אבא, אבל מלפניה ישב האבא האמיתי שלה.

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024