האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


רחוק מהעין אך קרוב ללב

זוג כל כך חמוד! ההתחלה...



כותב: פז רוזן
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4558
3 כוכבים (3.333) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר, הספר הרביעי - זאנר: רומנטיקה - שיפ: תבינו לבד..(= - פורסם ב: 28.08.2014 - עודכן: 11.11.2014 המלץ! המלץ! ID : 5477
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בחיים עוד לא הרגשתי ככה.

מן חמימות כזאת בבטן ופרפרים משתוללים כל פעם שראיתי אותה.

ישבתי סביב השולחן של סליתרין עם חבריי. מכל עבר נשמעות פטפוטים ודיבורים , צחוק והמולה.

אני כמו התנתקתי מהכל והבטתי בה. באופן בו הייתה מטה את ראשה שמחשבתה הייתה נתונה למישהו. צורת דיבורה הרצינית והחכמה לעומת צחוקה הגדול והפרוע.

היא ישבה עם הארי פוטר ועוד אחד, ג'ינגי, שלא הכרתי.

בארגשותיי אליה הייתי בטוח, אך לא ידעתי מה היא מרגישה כלפיי.

לפתע היא סובבה ראשה ותפסה אותי מביט בה. מיהרתי להסב את פניי והפניתי ראשי כאילו אני שקוע בשיחה. אבל זו הייתה טעות, כי מולי עמדה קערת פודינג ענקית.

ראיתי אותה מזווית העין מבליעה חיוך והסמקתי קשות.

 

לאחר ארוחת הערב תפסתי אותה לפני שיצאה מהאולם.

"אאאם... רוצה לצאת איתי לטיול במדשאות? " אמרתי במהירות ובשקט. "מה אמרת? לא כך כך הבנתי... " היא שאלה ותחבה קבוצת שיער מאוחרי אוזנה.

היא נראתה כל כך חמודה. "אוצה לצאת לסיבוב בחוץ? " שאלתי שוב, לאט יותר.

"כן, בטח! אין בעיה, רק לא ארוך כי אני צריכה להתכונן למבחן בשינוי צורה " היא אמרה והבעתה נראתה מעט מוטרדת. התחלנו להתקדם לכיוון היציאה ושאלתי אותה: " מתי המבחן? "

"עוד חודש ואני ממש לא מוכנה! " היא ענתה בלחץ ולא הבינה למה אני מתחיל לצחוק.

"את תמיד לוקחת את הלימודים בכזאת רצינות?" שאלתי אותה. בדיוק יצאנו החוצה והתחלנו להתקדם לאורך השביל. הייתה זו שעת ערב אבל עדיין היה נעים בחוץ ולא חשוך לגמרי.

"כן, ברור, " היא ענתה לי לאחר זמן מה של שתיקה. "זה כל כך חשוב, הלימודים , ואף אחד לא כל כך מבין אותי בעניין הזה. " היא המשיכה. 

"חוץ מזה זה מאוד מרתק ומעניין, אפילו נושאים כמו כשפומטיקה או תולדות הקסם..." היא הודתה קצת במבוכה.

"זה בסדר, אני מבין אותך, " עניתי לה והתיישבנו לרגלות האגם. הרוח ליחכה את שוליו ויצרה אדוות קטנות במים. טבלתי את ידי והנעתי אותה במעגלים בתוך המים הקרירים.

"גם לי חשובים מאוד הלימודים, אפילו אם אני לא נראה ככה..... כולם חושבים שאני רק ויקטור המפורסם, שחקן הקוידיץ." שתקתי, וגם היא.

הרגשנו כל אחד שסיפרנו משהו אישי וחשוב, שנפתחנו אחד בפני השניה, והרגשנו יותר מחוברים ומחוזקים.

 

לאחר מספר רגעים נוספים של שתיקה, הרמיוני הכריזה שעליה ללכת כדי להספיק לעבור שוב פעם על החומר.

ליוותי אותה עד למגדל גריפינדור, שם נפרדתי ממנה בלילה טוב.

 

"לילה טוב ויקטור, " היא השיבה ונכנסה פנימה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה מהמם!!! · 01.10.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
הכל מדהים חוץ מזה שהייתה לך שגיאת כתיב (הרגשותיי ולא ארגשותיי) אבל חוץ מזה באמת הכל מעולה ומקסים!! אני מחכה להמשך :)

מעניין · 03.10.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis
מעניין לאן זה יתקדם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024