האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

המופלאההההההה!

ארבע דמויות מהסדרה miraculous או בעברית המופלאה צופות בסדרה על עצמם.<br>או לפחות בשיר הפתיחה של הסדרה.



כותב: Inevitable
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 12828
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: המופלאה הרפתקאות החיפושית והחתול השחור miraculous tales of ladybug and cat noir - זאנר: אה... הומור? - שיפ: אדריאן או החתול השחור ומרינט או ליידיבאג - פורסם ב: 11.10.2018 - עודכן: 23.12.2018 המלץ! המלץ! ID : 10125
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מרינט מלמלה משהו לא ברור.

"לא שמעתי מה אמרת, חיפושית," אמר לה אדריאן.

"אני לא החיפושית!" היא קראה פתאום, "אני מרינט!"

אדריאן שפשף את עורפו במבוכה.

 "כן, ברור שאת מרינט," הא ענה, "אבל את גם החיפושית, כמו שאני החתול השחור וגם אדריאן. את לא צריכה להתבייש. הרי את כל כך יפה ויצירתית ואמיצה וחכמה ומוכשרת."

אדריאן אחז בשתי ידיה והקים אותה מהמושב שלה.

הוא חייך בהתלהבות והמשיך לדבר: "ועכשיו כשאנחנו יודעים את האמת אחד על השני אנחנו יכולים להיות ביחד! נקים לנו בית על אי בודד ויהיו לנו ילדים ואוגר שיקראו לו-"

"אדריאן!" קטעה אותו מרינט בצעקה וחילצה את עצמה מבין זרועותיו.

"מה, חיפושית של- כלומר מרינט?" שאל אדריאן בבלבול.

"אני לא רוצה אותך יותר!" היא הטיחה בו, דמעות זולגות מעיניה, "שלושה ילדים ואוגר- את זה רציתי עם אדריאן אגרסט, הבחור הביישן והמקסים שהציע לי את המטריה שלו בגשם.

לא עם החתול השחור שלא מפסיק לספר בדיחות גרועות ושמפלרטט איתי כל הזמן!"

"את לא הוגנת כלפי, חיפושית," ענה לה אדריאן בעצב, וגם מעיניו החלו לזלוג דמעות, "דווקא בצורה שבה אני חופשי להיות אני עצמי את לא אוהבת אותי?"

"גם אתה לא הוגן, חתול שחור!" היא השיבה לו בזעם, "אתה אוהב אותי רק כי אני החיפושית, גיבורת העל הדגולה!

מרינט המגושמת, המגמגמת, שמעצבת כובעים ואופה עוגיות- האני האמיתי שלי- היא רק ידידה!"

ואז מרינט הסתובבה, ורצה הרחק ממנו אל היציאה של אולם הקולנוע.

"את מרוצה עכשיו, ג'ינג'ית 266? עכשיו עש לילה יכול להפוך את ליידיבאג למרושעת!" קרא אדריאן בכעס.

עם הדמעות הזולגות מעיניו הוא נראה בעצמו כקורבן נוח למתקפת אקומה.

"מה, שכחתי לציין שכלאתי גם את עש לילה?" ענתה לו ג'ינג'ית מהרמקולים,"הוא מורחק מהפרפרים שלו והוא לא יכול להפוך אף אחד למרושע.

ותאמינו לי שהוא לא מרוצה מזה. לא יהיו שום מתקפות של אקומה בזמן הקרוב. אז למה שלא תנשמו כולכם לרווחה, תתרעננו ותטעמו מהכיבוד שסידרתי לכם במסדרון?"

"נשמע כמו תוכנית טובה!" ענה פלאג בשמחה וריחף החוצה אל המסדרון.

שם הוא ראה דבר מדהים: שולחן ועליו שלט הנושא את שמו, מוקף בעשרות חבילות של גבינת צ'דר, גבינה שוויצרית וגבינת קממבר, לצד עוד כמה סוגים של גבינה פה ושם.

פלאג הביט בשולחן באושר טהור.

"אני חושב שמתי והגעתי לגן עדן," הוא אמר ומחה דמעה.

ואז הוא טס אל השולחן, בחר קופסה של גבינת קממבר, פתח אותה והחל לזלול.

טיקי הזינה את עצמה מעוגיית שוקולד צ'יפס, שהיתה על שולחן עם השם שלה, שולחן העמוס בעוגיות בשלל צבעים, צורות וטעמים.

"את חייבת לאכול משהו, מרינט!" היא אמרה בדאגה.

אבל מרינט פשוט בהתה בשולחן שנשא את השם שלה, עליו היו קנקנים מלאים בשייק פירות.

"לא יפה-לא הוגן-לא מצחיק," היא מלמלה לעצמה בדמעות.

אליה הצטרפה אליה.

"הקוואמית שלך צודקת- את באמת חייבת לאכול משהו," היא אמרה למרינט, "את יכולה לאכול מהשולחן שלי! יש עליו רק תפוחים, קלטת? תפוחים."

אדריאן יצא גם הוא אל המסדרון, מוחה דמעות באמצעות טישו שבהחלט לא היה לו קודם.

הוא בהה בשולחן המוקדש לו, שהיה עליו, לצד כמה צלחות וסכו"ם סיר גדול ומלא ב-

"ספגטי," לחש אדריאן.

גבריאל אגרסט הגיע גם הוא, הרים גבה למראה השולחן של אדריאן ואז נעצר אל מול השולחן המוקדש לו עצמו בחלחלה.

כי על השולחן הנושא את השם "גבריאל אגרסט" היתה ערימה גדולה, מבהיקה, מסודרת וצבעונית של דובוני גומי.

ג'ינג'ית 266 צחקה בקול למראה פניו של גבריאל אגרסט.

"סליחה, גבריאל, הייתי חייבת לעשות את זה. בדיחה פנימית שלי עם אחי הקטן."

היא צחקה שוב ואז הוסיפה: "אתה יכול לבקש אוכל מהשולחנות של האחרים אם אתה רוצה."

"לא משלי!" הבהיר פלאג בפה מלא גבינה.

"אז," אמר גבריאל במבוכה, "ילדת הבלוג.."

"אליה," הזכירה לו אליה.

"מה זה משנה?" שאל גבריאל באי נוחות, "אני יכול, אה.."

"בטח!" ענתה לו אליה.

גבריאל אגרסט לקח תפוח אדום מן השולחן שלה והחל לאכול אותו.

"כמה פרקים יש לסדרה הזאת שאנחנו מוכרחים-" החל גבריאל לשאול, אך נקטע על ידי צליל חזק של שאיבה.

הוא הסתובב וראה את אדריאן מחזיק קערה של ספגטי ומוצץ אטריות אל תוך פיו.

"אתה באמת אוכל את זה, אדריאן?" הוא שאל בנימה של גועל קל.

"אני רעב!" התגונן אדריאן ושאב עוד קבוצה של ספגטי אל תוך פיו, מלכלך את עצמו ברוטב עגבניות.

"למה לדעתך יש דליים של פופקורן ליד השולחן של דובוני הגומי?" הוא הוסיף בסקרנות.

מפה לשם כולם התיישבו לצפות בפרק הבא כשהם אוחזים בדליים מלאי דובוני גומי.

טוב, כולם מלבד פלאג, שהעדיף למלא את הדלי שלו בגבינה, ומגבריאל, שהעדיף שלא לקחת אוכל.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אהההההההההה המשך דחוףףףףף זה כלך כך מצחיק ויפה ועצוב היה הפרק הזהההההההההה · 30.10.2018 · פורסם על ידי :The Books Singer

המשךךךךךךךך · 01.11.2018 · פורסם על ידי :צוצאנג123
המשך דחוףףףףףףףף

המשךךך · 03.11.2018 · פורסם על ידי :נטע ולאדס
המשךךךךך

המשךךך · 03.11.2018 · פורסם על ידי :The Books Singer

אתם יודעים · 06.11.2018 · פורסם על ידי :Inevitable (כותב הפאנפיק)
במקור רציתי לכתוב שאליה זרקה אל גבריאל תפוח אבל אז נזכרתי שלפי המסורת היוונית כשזורקים למישהו תפוח זה כמו הצעת נישואין.
וגבריאל ואליה הם השיפ הכי עקום בעולם.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
482 1380 791 345


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח