האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


חייו ושקריו של אלבוס פוטר

זהו הפאנפיק הראשון שלי, בו אתאר את החיים של אלבוס פוטר עם טוויסט קטן שמשנה את כל העלילה המוכרת



כותב: tachgamer
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 10199
5 כוכבים (4.8) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: הארי/ג'יני הרמיוני/רון אלבוס/ג'יין פרסי/פנלופה - פורסם ב: 30.11.2019 - עודכן: 03.10.2020 המלץ! המלץ! ID : 10629
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

באותו יום של האחד בספטמבר משפחת פוטר חצתה בצעדים עליזים את הכביש הסואן לכיוון התחנה, למעשה, רק ג'יימס וג'יני היו עליזים, והשלושה האחרים לא נראו רגועים במיוחד: לילי התייפחה על כך שנשארו לה עוד שנתיים, ואלבוס והארי חלקו דאגות משותפות לגבי מה שאירע יומיים לפני. הם מיהרו לכיוון המחסום המפריד, ועברו בבטחה לצד השני, ברגע שעברו ג'יימס נפרד מכולם ונכנס לרכבת. לאלבוס כבר הייתה תוכנית בראש, והוא אמר להוריו: "אני מחכה לרוז", רוז, בת דודתם אשר הייתה בגילו של אלבוס, הייתה ילדה יפה, עם שיער חום גלי ופנים יפים ומעט מנומשים, אשר, כמצופה מבת גריינג'ר-וויזלי, הייתה גם מאוד חכמה. אלבוס ומשפחתו עמדו וחיכו, בעוד לילי ממשיכה לבכות ללא הרף, וג'יני מנחמת אותה, ולפתע, עברה את המחסום משפחה בת ארבע נפשות עם עגלה אחת, והגיעו אליהם. אלבוס אמר לרוז: "שלום" והיא השיבה לו בחיוך קורן, ושאלה: "איפה ג'יימס?", הוא אמר לה מהר: "הוא כבר עלה לרכבת, קודם הוא סיפר שטדי וויקטואר ביחד, כאילו שטדי ירצה לצאת איתה, היא בהפאלפאף! בכל מקרה, רוצה לעלות לרכבת?", "ברור" היא ענתה, והם חמקו פנימה.

באחד מהתאים הראשונים ישב ג'יימס עם חבורתו ויחד הם דיברו על מאורעות החופש הגדול, כשהם הגיעו, נופפו להם לשלום פרד ומולי וויזלי, בניו של דודם ג'ורג', והם המשיכו."אלבוס, זה חשוב" אמרה רוז,  "ככה ההורים שלנו הכירו אחד את השני, אז כדאי שנמצא את התא המועדף עלינו." אלבוס הינהן, והם המשיכו. רוב התאים היו מלאים או נעולים, ורק תא אחד היה פתוח בפניהם, אלא שבו ישב ילד צנום, בערך בגילם, עם שיער בלונדיני ופנים חיוורים, ואכל ממתקים, מדי כמה שניות יצא לו עשן מהאוזניים או שהוא ריחף מעט מעל המושב שלו או שפניו נהיו אדומות, ונראה שהוא נהנה מזה. לרוז היה מבט של בוז בעיניים, והיא אמרה: "מאלפוי", הילד, שניסה להיראות כאילו לא שם לב לקיומם, אמר: "שלום, רוצים קצת?", אלבוס מעט התפתה, אבל אמר לו בנימוס: "לא תודה", והמשיך לחפש עם רוז מקום, הוא ידע שהילד הזה בא מסלית'רין, והדבר האחרון שהוא רצה הוא להתידד עם מישהו שיגרום לוולדמורט לעלות שוב, אבל למען האמת, הוא היה די נחמד, וגם הממתקים שלו.

הם חיפשו מקום ולא מצאו באף תא, והרכבת עמדה לנסוע, אז הם יצאו החוצה להיפרד ממשפחותיהם.

אלבוס חיבק את אימו ואת אביו ואמר: "תשלחו לי מכתבים, אוקיי?" הארי חייך אליו: "שלושה בשבוע, ארבעה אפילו", ואלבוס צחק: "אבא, אתה מגזים!" הארי נראה מופתע: "לא אני לא". רגע לפני שאלבוס ורוז נכנסו לרכבת הארי קרא שוב: "אלבוס", אלבוס בא, והארי אמר לו: "אתה יודע, אל, נקראת על שם שני מנהלים של הוגוורטס, שאחד מהם היה בסלית'רין, והוא היה האדם האמיץ ביותר שהכרתי בחיי. אם תהיה שם, זה לא יהפוך אותך לבן אדם רע, כל עוד תישאר מי שאתה". אלבוס הינהן וחייך חצי חיוך, ונפרד ממשפחתו.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
782 1740 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024