האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


דברים פשוט אמורים לקרות.



כותב: elinor gerstner
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 4814
4 כוכבים (3.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הארי לילי וג'יימס - שיפ: ג'יני והארי, רון והרמיוני (רק בהמשך) - פורסם ב: 30.11.2010 - עודכן: 30.11.2010 המלץ! המלץ! ID : 1425
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי- ילד יקר שלי

עף על פי שאתה יושב לידי ברגע זה, אני מרגישה מרחק רב. קשה לי לחשוב, אני מפחדת, אני יודעת שזה בא וקרב, אבל זה עדיין קשה לי לדמיין. פיטר ילד קטן שמנמן וחמוד, אבל חשוד, מאוד. ואני לא מאשימה את  מורטי (שבטח כבר פגשת אם אתה קורא את זה) בלחשוד בו. רציתי להבהיר כמה דברים-אני לא חוזה את העתיד, אני לא יודעת אם אתה קורא את זה, ואני לא יודעת בן כמה אתה ואני לא יודעת אם בכלל אני אהיה חייבת לתת לך את זה, אז אני רק משערת, ומקווה. אני מקווה שלא יהיה לי צורך במכתב הזה, או בהרבה אחרים, אבל אני חייבת לוודא שאם משהו יקרה, ואני מרגישה שמשהו יקרה, אתה תדע, אתה תדע כמה אני אוהבת אותך, וכמה אני מקווה שאתה ילד גדול ובריא ונטול דאגות, ושלמדת בהוגוורטס ושהיית תלמיד מצטיין, ושלא שכחת אותי, אותי ואת אבא. אני בטוחה שקשה לך לחשוב עלי כ "אימא" ועל ג'יימס כ "אבא" כי אתה בטח מכיר אותנו רק מתמונות. אני מקווה שלא. אבל אני רציתי לומר לך, שהכל, לא משנה איך זה יצא, היה מאהבה.

              אוהבת אותך כל כך ילד אהוב, מאימא, או לילי.

לא, לא יכול להיות שהיא ידעה כל הזמן. היא ניסתה לנחש, והצליחה בול, היא פשוט ידעה איך הילד שלה יצא. חשב הארי. אני חייב לדבר עם הרמיוני. חשב, אבל הצליח רק להגיד "אני גם אוהב אותך אימא".

הארי,

חודש עבר מאז המכתב האחרון ורציתי להזכיר, שוב, אני אוהבת אותך. חוץ מזה יש לי מידע שעלול כרגע לשנות את חייך, אבל תבטיח לי שאתה לא תצא מהוגוורטס, או מכל דבר אחר שאתה צריך לעשות. אני יודעת שאני הולכת למות, זה כבר לא חדש, לי או לך. אבל יש לי בקשה-יש לך אחות. אני יודעת איזה הלם נפל עלייך כרגע, אבל אין זמן, התלתי עליה לחש, שגורם לה להפסיק לגדול, ונתתי אותה למשפחה של מוגלגים, קראו להם משפחת לורמן. אם היא איתם היא בטח חושבת שקוראים לה ג'קלין לורמן.הארי, אני יודעת שאתה הבן שלי ואתה אפילו לא בן שנה אבל אני צריכה עזרה, המרחק ביניכם כל שנה גודל כפליים, זאת אומרת, שאם אתה בן 16 היא 9 וחצי... אם אתה בן 18 היא בת 10 וחצי אם אתה בן 20 היא בת 11 וחצי... הארי, היא דומה לך, והיא חייבת ללמוד בהוגוורטס, תעזור לה, בבקשה, תעזור לגק'י הקטנה, היא בטח בכלל לא יודעת שיש לה אח. או שהוא קוסמת. אני מפחדת לגורלה. גם ג'יימס, תעזור לי, בבקשה.

אני לא מאמין, שלא חשדתי! שלא ידעתי! אני כלכך מטומטם!! בזמן שאני, הייתי בטורניר הקוסמים המשולש, והייתי הקפטן של הקווידיץ', אחותי, הקטנה שאולי בת 10 ! הא! לא יודעת בכלל שהיא קוסמת... לא שייכת למשפחה שלה, אני רוצה לדבר עם ג'יני. אבל אני לא יכול, אני חייב ללכת למחילה, אל רון והרמיוני. ובהתעתקות, נגמרה מחשבתו של הארי.

 

תגובות! תודה :)

הפרק הקודם
תגובות

ווווואווווו אני רוצה עוד פרק!! · 30.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy
אשכרה יש לו אחות סיבוך לאישתו של ג'ורג' קוראים אנג'לינה.... תשני את שמה זה יתנגש...

תודה :) · 01.12.2010 · פורסם על ידי :elinor gerstner (כותב הפאנפיק)
תודה שיניתי...

יפףה!11111111 · 03.12.2010 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המלכה050
המשך!!!!!!!!!!!

וואו אני רוצה המשך זה ברור? · 11.12.2010 · פורסם על ידי :lover boy

קראתי הכל עכשו ברצף- · 23.02.2011 · פורסם על ידי :valle
והרעיון ממש ממש מהם!הפרק האחרון קצת ירד ברמת כתיבה אבל העלילה מהממת!תמשיכי!!בבקשה!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024