האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

בתו של וולדי או המהומה בהוגוורטס ממשיכה

גרסה מיושנת ולא גמורה ל- "בתו של וולדמורט". הגרסה העדכנית נמצאת אצלי בפרופיל, או במאגר הפאנפיקים תחת השם" "בתו של וולדמורט" ;)



כותב: Mrs. Salvatore
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 37937
5 כוכבים (4.771) 48 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות,אהבה,הומור - שיפ: רוז(OFC)/?+זוגות אחרים - פורסם ב: 09.01.2011 - עודכן: 06.08.2013 המלץ! המלץ! ID : 1560
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מעלה את הפרק כמו שהבטחתי=]
זה פרק קצר-מעין פרק מעבר.
לדעתי יש פה OOC,אבל אני לא בטוחה,כי הדמות שהפרק מסופר מנקודת מבטה היא דמות מאוד מסובכת(ואני אוהבת אותה על זה).
יש פה איזכור למין,רק לידיעתכם.אין פה מין ממש.
נ.ב:אני מתחילה לעבוד על פרק מס' 4.


-----------

הלורד וולדמורט ישב בכורסא מפוארת,כאשר בידו כוס יין אדום משובח.נר יחיד האיר את החדר.הוא היה חדר גדול,בעל רהיטים מפוארים ותמונות עתיקות.במרכז החדר היה שולחן מעץ אלון משובח,עליו הייתה צלחת מלאה בכל טוב:פירות ומאכלים אקזוטיים,משקאות מכל רחבי תבל(ביניהם גם אלכוהול).
רק לפני כמה חודשים נשמתו חזרה לגוף,והדברים אשר היה רגיל אליהם בתור נשמה השתנו במהירות.
במשך 14 השנים בהם היה רק נשמה,הוא שכח את צורך צריכת המזון והשתייה,הוא שכח את עשיית הצרכים,שכח את טעם החיים.מיד לאחר שחזר,אוכלי המוות החלו לשרתו-לוציוס מאלפוי-אוכל מוות עשיר ביותר,אך חושב רק על עצמו ולא על אדונו,"השאיל" לו את אחת מאחוזותיו המפוארת בצפון אנגליה,על-מנת שהלורד יהנה מהפאר וההדר.משפחת לסטריינג'-אחת ממשפחות אוכלי המוות האהובות עליו-מימנו לו את כל מבוקשתו-החל ממזון ועד לגלימת פאר חדשה או שיקוי פולימיצי לאחד מאוכלי המוות.הלורד בהחלט נהנה מכל הפאר-במשך החודשים האלו הוא אכל,שתה ונהינה מגופו החדש.
הלורד לגם מהיין.נגיני הזדחלה בין רגליו.הלורד עצם את עיניו באושר-התחושות שגופו הרגיש היו מדהימות!במשך 14 השנים הוא שכח את המגע,את הטעם,את הריחות.
מול עיניו הופיעה דמות אישה.מבטו התעוות.זו היה קָטֵרִינַה.
בעודו היה בגופו הישן,עוד לפני שהוא הלך לבית הפוטרים על-מנת להרגם,הוא פגש נערה.היא הייתה עולה חדשה מאלבניה.משפחתה נהרגה בתאונת דרכים,אך הלורד חשד כי קוסם עשה זאת.הבחורה הייתה אחת הנשים היפות אשר הלורד ראה-שיערה היה חלק ובצבע לוז,הוא הגיע עד למותניה הנשיות.כאשר גופה היה על השמש,שיערה הפך למוזהב.עיניה היו חומות-זהובות,הן צחקו ורקדו על פניה.אפה ושפתיה היו מעודנות מאוד,עצמות לחייה היו גבוהות וצוואר הברבור שלה הזדקף בחן.היא הייתה מושלמת בעיני הלורד.אולם אדון האופל הבחין ישר כי הנערה ההיא הייתה מוגלגית.
ובכל זאת,
הוא הכיר אותה,היא נפלה לקסמיו ולתקופה מסוימת אדון האופל יכול היה לומר כי הוא היה מאושר.כמובן שאת הקשר הזה הוא שמר בסוד מפני אוכלי המוות-מטרתם העיקרית הייתה לגרום לקוסמים להיות מעל למוגלגים,ורומן בין מנהיגם לבין מוגלגית לא היה עוזר לרמת נאמנותם.
וולדמורט ידע:הרגשות שהוא חווה לקטרינה לא היו אהבה,אלא תשוקה עזה.הוא רצה כל חלק ממנה-החל משפתיה העדינות ועד לרגליה הארוכות והמושכות.היא גם הייתה מעולה ביחסי מין-הלורד לא חווה הנאה כזו מיחסי מין מזה שנים רבות-קטרינה ידעה כיצד לרצות אותו.הוא חשב שהקשר הזה יחזיק מעמד רב.הכל הלך מצוין.עד שקטרינה סיפרה לו שהיא בהריון.הלורד זעף!כיצד המוגלגית הזו יכולה לטעון כי היא נושאת יורש ללורד?!הלורד יסכים לתת את הכבוד בנשיאת יורש אך ורק למכשפה טהורת דם.הוא זעף כל-כך,עד שהרס את ביתה.הנערה הזדחלה לפינת החדר אשר הלורד הרס,בעודה מחזיקה בבטנה ומבקשת רחמים בקולה העדין.הלורד נרתע-קולה עדיין גרם לו לחוות את התשוקה אשר חווה.הוא לא ידע מדוע עשה זאת,אך הדבר היחיד אשר הוא עשה לנערה היה למחוק את כל הדברים הקסומים שעשה,ולהשאיר רק זיכרונות מלאים בתשוקה.הוא שכח כי הוא השאיר את רגשות השנאה שהרגישה קטרינה באותו הרגע,ומאוחר יותר הוא התחרט על כך-הוא היה צריך להרוג את הבחורה או לפחות למחוק את כל הזכרונות שלה עימו.הוא רק הסתובב והלך,כשהוא משאיר את קטרינה רועדת בפינה.
כשנתיים לאחר מכן הוא איבד את גופו,ולא יכל יותר לראותה או לשנות משהו.הוא ברח לארץ ממנה באה,המקום הראשון אשר חשב עליו,לאלבניה,בתקווה שיום אחד יוכל לעשות את מה שלא יכל היה לעשות עימה.רגשות התשוקה אליה חלפו כמעט כולם,והוא יכל היה להרגה ללא חרטות.
השאלה היחידה שהייתה ללורד היא מה קרה עם יורשו.הלורד היה בטוח כי נולד לו בן.בליבו קיווה כי בנו הוא מכשף חזק,אשר בבוא היום יוכל לשרתו,מבלי לדעת כי הוא בנו.הוא רצה לחפש אותם,אך כרגע הוא לא רצה לעשות דבר מלבד לשבת בכורסא המפוארת והחמה,לשתות את היין האדום,לאכול וליהנות מגופו החדש.
הוא פתח את עיניו ולגם מהיין-הזיכרונות שהציפו אותו גרמו לו לרצות לשתות,ולתכנן כיצד הוא יביס את הארי פוטר וכיצד יהפוך את בנו למשרתו הנאמן.

---

תגובות בבקשה=]

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהמם! · 07.02.2021 · פורסם על ידי :איזבל די אנגלו
אהבתי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח