האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

הארי פוטר ואדון האופל חזר



כותב: חן!
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 13280
4 כוכבים (3.6) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: יש... - פורסם ב: 28.02.2011 - עודכן: 11.03.2011 המלץ! המלץ! ID : 1786
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

''שלום לכולם,'' אמרה אמריג'.''שיעור שינוי הצורה היום-'' אבל מישהו פתח את הדלת.''היום זה לא יהיה כך אמבריג' לעולם לא!'' אמר הארי פוטר.''למי אני מצפה,הארי פוטר.נו,נו,נו,ילד.בא להגיד לי מה לעשות תכתוב לא אספר עוד שקרים פוטר'' כולם הסתכלו.הארי הלך לשולחן של אמריג' שם את ידו על השולחן וצעק:''אין מצב!!!התגוננות לא נתת לנו!!!וולדמורט חזר באותם ימים,את כזאת...'' אמר הארי.כל התלמידים התלחששו,בניהם האגריד דרסלי.''פרופסור אמבריג' פרופסור!'' קרא האגריד דרסלי והצביע.''כן?'' שאלה אמריג'.''אני הולך ללמוד שינוי צורה,שינוי צורה!הפגנה,הפגנה!'' שאג האגריד וכל הגריפינדורים עשו מהפכה.''כולכם מושעים מהוגוורסט לאלתר!'' קאה אמריג'.
*****
''האגריד!'' קראה פטוניה וחיבקה את נכדה.''מה אתה עושה פה?'' שאלה אותו.''סילוקו אותנו מבית הספר,'' אמר אלבוס.''בגלל שעשינו הפגנה'' אמרה רוז.''כן...'' גימגם האגריד.''לא בדיוק,'' נשמע קול מוכר מאחורהים,''הארי פוטר!!'' צעקו שלושת הילדים,ושמה עמדו כל מי שהכירו עם מדים של הוגוורסט,''צבא דמבלדור הגיוס נמשך!'' אמר הארי.''קדימה למשרד הקסמים!'' קרא הארי.כולם התעתקו.
''ה...הארי...'' קרא נוויל.''בוא נוויל,רון הרמנוני וג'ורג' לכו לחדר של אמבריג' מהר!'' אמר הארי.פתאום קול קר קול אפל היה שם,זה היה משוגר בכל בית בכל מדינה,הדרסלים ראו את זה.אלבוס ראה את זה.כולם ראו את זה.''הארי פוטר,הילד שנשאר בחיים איזו הפתעה'' אמר קול קר ואפל,קולו של הלורד וולדמורט.''וולדמורט!'' קרא הארי.''פוטר...ארגגג'' אמר וולדמורט ונעלם,הארי נפל על הרצפה,זכרונות הציפו אותו.זכרונות של אהבה.מכל הרגעים הכי מאושרים בחייו.''לא...'' אמר הארי.שם עמד סירוס בלק.''ס..סירוס?'' שאל הארי.''יש לך היתרון הארי,אתה כל כך דומה לא,אבל אתה גם כל כך שונה ממנו,הארי,תסתכל עליי.אתה שונה ממנו הארי!אתה אחר!תסתכל עליי,תביט בי הארי,אני אוהב אותך,הארי תזכור אנשים שאוהבים אותך,לא תמיד עוזבים אותך.הם כאן איתך בלב הארי!אני איתך בלב,אני.וג'יימס ולילי.כולם איתך!'' אמר סירוס.בום!הוא יצא וולדמורט יצא.''קרושיו!'' אמר סירוס.''אבדה קדברה!'' אבל לפני שהקללה פגעה בוולדמורט הוא נעלם,אל הלא נודע.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח