האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

משנת הצורה: אבודה

הסיפור שפעם היה פיקצר נמשך. תהנו. וגם הפיק לא ננטש! אני פשוט לא מצליחה לעלות פרקים! זה הכל! אז חכו בסבלנות...



כותב: Deceiving Eyes
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 4008
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: מסתורין, דרמה, מתח - שיפ: אין - פורסם ב: 20.03.2012 - עודכן: 03.01.2014 המלץ! המלץ! ID : 2854
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלושה חודשים אחרי

 

היה זה שנת 70 לשנה הבין לאומית החדשה 8.7.89.

צרפת.

כיום העולם מחולק יותר אשר מקודם, בריטניה שקמה בשליטתו של השליט צ'ארלס לי אקסל שולטת בחציו גדול של העולם. 

העולם התקדם לטכנולוגיה חדשה, רובוטים.

אך לא סתם רובוטים, רובוטים שבתוכם יושבים פיילוטים ושולטים בהם בקרבות המתרחשות בכל העולם.

הקרב הכי "מרתק" (במילים עדינות) הוא עם הצבא האירופאי שהתאחד נגד אויב גדול ורב ממנו, בריטניה

והסיפור שלנו הולך לעבר חזית הקרב הזה, שיחידה נבחרת נשלחת (לרוב) אם נסיון להיפתר ממנה כל פעם מחדש. אך הלוחמים שם לא רגילים, הם מפלצות.

 

***

 

"ליילה פרוסט!" קרא קולו הכבד של מפקד המשימות, מר. כריסטופר נייג'ל.

נעמדת בקריאת "הא!" המוכרת וידה נשלחת לראשה בתנועת הצדעה, נעמדה ליילה פרוסט מפקדת היחידה החדשה שלנו.

היחידה הייתה בנויה ממדענים, טכנאים, פיילוטים\טייסים(לא משנה) ומפקדים מדרגות שונות וכמובן יחידת הביטחון. 

4 טייסים(פיילוטים)

8 מדענים וטנכנאים.

15 שומרי ביטחון ו5 מהם מפקדים.

זוהי יחידת STEEL.

"וואי איזו חתיכה" התחילו קולות הלחישות של חברי היחידה שלי.

שמעתי כמה מן הבנות, מיחידת המדע והטכניקה נאנחות ודמיינתי אותם מגלגלות את עיניהם, שמעתי את ג'ו ווסט הנער היחיד ביחיחדה המדעית שורק בשקט.

לא פוקח את עיני שקעתי במין תנומה, מתעלם מסביבותי, כפיילוט אני מתמקד באויב, לא ביופי של מפקדת היחידה החדשה.

לבסוף לא סובל את הלחישות חסרות המשמעות, חבט המפקד נייג'ל את ידו בחוזקה בשולחן לפניו, "שקט!" קרא אם קולו העמוק.

פוקח את עיני צפיתי בתגובתה של המפקדת, עיניה היו סגורות. כבר במבט ראשון ניתן היה לראות שהיא מדם כחול, דם מלכותי. שערה הצהוב נשפך בגלים על גבה. היא עמדה בתנוחה ישרה מראה שמכירה נימוסים ויודעת איך להתנהל ולשלוט באלו שסביבה.

אז עיניה נפתחו, ההשתנקות שלי, נבלעה בקולות ההשתאות. ידיי שהיו מאחורי ראשי נפלו ברפיון. עיניה היו סגולות, לא סגולות רגילות, אלא הצבע הבהיר כהה הזה שמופיע אחרי שהשמש שוקעת.

,ויולט, כך קראו לצבע.

נעמדת מול היחידה, היא סקרה את הקהל אם עניים חודרות, עיניה עברו מעלי ונעצרו לשבריר שניה, הרגשתי את עיניה נפערות אך מיד זה עבר. מה העניין?

"שמי הוא ליילה פרוסט" היא אמרה, קולה היה עשיר ומתנגן, "אני מקווה שכולנו נוכל להסתדר", היא קדה קידה זקופה. שערה שגלש לפניה בקידה תפס את אור השמש, שמעתי התנשפויות מחלק מן הבנים.

סוגר את עיני שוב, חייכתי חיוך קטן, זה הולך להיות מעניין.


בגדי הצבא הארופי היו מאוד ססגוניים,

לגברים\נערים היו מגפיים חומים עד לברך ומכנסיים כחולים, חגורה כסופה אם סמל הצבע, חולצה בצבע המכנסיים ומגן כחול כהה מעל לחולצה המכסה רק את אזור הלב והכתפיים. מעל כל זה ג'קט קצר כחול כמו החולצה והמכנסיים אם פסים אדומים ושחורים, גם הבנים וגם הבנות לבשו עניבת צוואר לבנה כפי שנוח להם.

המדענים בן אלו לבשו חלוקים לבנים פשוטים, לא היה צורך במשהו ססגוני שיפריע לעבודתם.

לבנות היו בגדים דומים, לטייסות היו מכנסיים כחולים קצרים וגם כן חגורה כמו לבנים ולמעלה אותה חולצה וג'קט, על ידיהם כפפות לבנות המגיעות עד למרפק ועל רגליים מגפיים כהים, חומים או שחורים וגרביונים לבנים (קצת יותר מעל למגפיים).

בגד המפקדות היה יחודי ויפה, מגפיים שחורים העולים מעל הברך, חצאית שחורה אם כפלים קצרה ובתוכה חולצה לבנה אם קפלים בקצוות הידיים, עניבה שחורה.

מעל זה ג'קט כחול כהה אם פסים אדומים וזהובים עדינים.

למדעניות היה בגד דומה למפקדות רק אם ג'קט ארוך יותר, קצת יותר בהיר, בלי קצוות זהב אם קפלים. מגפיים חומים עד הברך, גרביים לבנים או שחורים (ארוכים), אך זהו רק הבגד למתחילות לבסוף כולם מקבלות חלוק לבן פשוט.

 

הבגדים הצבאיים של בריטניה כל כך רבים וססגוניים שאי-אפשר אפילו לתאר אותם, ואילו בצבא זה הכל בדיוק אותו דבר.

 

 

ועכשיו נעזוב את הכל ונלך לצד השני של ארופה לעבר בריטניה ונשמע את השמועה על היחידה המפלצתית הזו.

"הרוח מהבילן" כך הם קראו להם, היחידה שלא יודעים באיזה נייט-מיירס הם משתמשים, נלחמים בצורה יוצאת דופן ומפחידה, שבא פיילוט אחד משמיד שלושה יחידות בבת אחת.

הם קיבלו את שמם כי הפעם הראשונה שהופיעו הייתה בעיר הבילן, הנמצאת בקצהו הצפוני של גבול אירופה, הם השמידו את בריטניה כליל, בלי שום אזהרה, בהחלט נראה כמו לרוח לדעתי,ף מופיעים ואז נעלמים כלא היו, מסקרן, לא?

השמועות גדלות ורבות ואפילו מטומטמות, אבל לא כולם שקר.

"הרוח מהבילן" הם לא סתם יחידה, ועוד מאט תבינו למה.

 

 

 

המשך בקרוב3:

 

 

הפרק הקודם
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח