האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ג'יני וויזלי בהוגוורטס



כותב: 14ADIB
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 28384
5 כוכבים (4.7) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: הרבה. הארי- הרמיוני, ג'יני-עוד כמה - פורסם ב: 23.07.2009 - עודכן: 06.09.2009 המלץ! המלץ! ID : 541
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יני ירדה מהכרכרה ורצה אל האולם הגדול. היא בערה מבפנים. שתי חברותיה, איליין ומוניקה רצו אחריה. "ג'יני!" הן צרחו. "מה קרה? מה יש לך?" הן ניסו להשיג אותה אבל ג'יני היתה אצנית מעולה.

ואז היא עצרה. איליין ומוניקה נעצרו לידה, מתנשפות. "הארי פוטר! זה מה שקרה לי!" סיננה. מוזר שעד לפני כמה שעות אהבה אותו. עכשיו היא שונאת אותו. היא לא תסתכל עליו בחיים! היא מתעבת את הנער הזה, שחושב שהוא יכול לשחק ברגשות שלה.

ועכשיו היא שוב רצה. משאירה את חברותיה מאחור. היא חייבת למצוא את רון, לספר לו מה ראתה. לומר לו שחברו הטוב ביותר בגד בו, כפי שבגד בה. מזווית עינה היא ראתה את הארי והרמיוני הולכים מחובקים, והיא משעינה את ראשה על כתפו. וכן, למרות שקשה לה להודות היא קינאה. אבל גם היא קצת אשמה. היא זו שפחדה לגשת אל הארי עד לפני שנתיים, והיא זו שתמיד התנהגה מוזר לידו, לא הוא. אבל עדיין היא כועסת ועדיין מתכוונת לספר לרון. היא חיפשה בין הראשים את השיער שלו, ג'ינג'י בוער. ואז היא מצאה אותו. קרוב, אבל ממש קשה להשגה. 'בדיוק כמו הארי' חלפה מחשבה מרירה בראשה. היא דחפה אנשים כדי להגיע אליו.הוא המשיך ללכת, לא שומע אותה קוראת לו. רק כשהגיע לדלתות האולם הגדול הוא הבחין בה.

"היי,ג'יני, מה קורה?-"

"תסתכל טוב טוב על החבר שלך, רון. תסתכל עם מי הוא הולך, את מי הוא מחבק!" ג'יני לא רצתה לבכות. הדמעות פשוט ברחו. ורון הבחין בהארי והרמיוני, בחן את ג'יני ואז הבין. "ג'יני, את לא... אבל הוא לא יודע! למה את מצפה? אבל הרמיוני! אני שונא אותו! מה, הוא תכנן את זה מהרגע שידע שרבנו? נוכל, דו פרצופי!" רון קמץ אגרופיו ושיניו חרקו. בסוף הוא לקח נשימה עמוקה, ולקח את ג'יני איתו, לתוך האולם הגדול.

ג'יני הלכה אחריו, שקועה במחשבות. היא התיישבה ליד רון ולא שמעה דבר ממה שאמר מנהל בית הספר, הפרופסור דמבלדור. כשופיע האוכל על הצלחות היא לא נגעה בו. היא רק סקרה את השולחן ומבטה חיפש את הארי והרמיוני. הם ישבו רחוקים אחד מהשני, אבל לעיתים קרובות מאוד הביטו זה בזו. כשמבטיהם נפגשו הם חייכו חיוך מבויש והסיטו שוב את מבטם.

ג'יני רתחה. היא קמה מהשולחן ויצאה מהאולם הגדול, רוקעת ברגליה. רון הבחין גם הוא בהארי והרמיוני ואחרי כמה דקות יצא גם הוא מהאולם.

לפני שהספיקה האישה השמנה לבקש ממנה את הסיסמא, ג'יני צרחה אותה בקול. "רפרופי דרקונים!" קראה בגרון כואב. היא נכנסה אל החור שמאחורי התמונה והגיעה אל חדר המועדון. היא הסתכלה סביבה בכעס. אחרי שלא מצאה דבר שתוכל לפרוק עליו את זעמה, היא רצה במעלה המדרגות אל חדרה.

כשהגיעה למיטתה היא הסיטה סביבה את הכילות וטמנה את ראשה בכרית.

הלילה אין לה שינה שקטה. היא חולמת על הארי, ששולף את ליבה מחזה ודוקר אותו בסכין.

כך היא גם הרגישה בבוקר.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חמוד · · פורסם על ידי :דני כהן
מחכה להמשך

מהמם...! · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר!
מחכה להמשך דחוף!!

וווואו!!!!!! · · פורסם על ידי :הרמיוני וויזלי2
אני מתה על זה!!!!!!
תמשיכי בהקדם האפשרי!!!!!D:
זה מדהים!!!!!!P:

יפה! · · פורסם על ידי :~CrazyGirl~
המשך!!!!!!!!!!!!

מדהים ועצוב... · 21.04.2016 · פורסם על ידי :הפוטרים שולטים!
אהבתי!

זה בדיוק הסגנון שלי...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024