האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ג'יני וויזלי בהוגוורטס



כותב: 14ADIB
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 28253
5 כוכבים (4.7) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: הרבה. הארי- הרמיוני, ג'יני-עוד כמה - פורסם ב: 23.07.2009 - עודכן: 06.09.2009 המלץ! המלץ! ID : 541
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק שלך

הארי ישב עם הרמיוני בתא היחיד שהיה ריק. הוא חיכה לרון, מביט כל דקה בדלת, היא, מצידה, רק חקרה את העכביש שטיפס על החלון מבחוץ.

הארי חשב לשאול את הרמיוני משהו, או לפחות לשאול אותה איך בילתה בחופשת הקיץ שלה, אבל באותו רגע רון נכנס.

"היי הארי, אני לא יושב אתך היום-"

"מה? למה? קרה משהו?"

"לא, סתם, אני אשב עם נוויל ולונה המג'- לאבגוד" רון גירד את עורפו. רון בדרך כלל גירד את עורפו כשעמד לעשות משהו שלא כל כך ישביע את רצונו. הארי קימט את מצחו בתהייה. רון המשיך לנסות להסביר את עצמו "כי הם- אה- הם... חברים שלי, כן, והם לא רבים איתי כל הזמן." הארי הבין. רון והרמיוני רבו הקיץ, עוד לפני שהגיע למחילה. ובגלל שהרמיוני יושבת איתו- רון בורח. מפחד להתמודד עם מי שאפשר היה לקרוא לה חברה שלו, אם רון לא היה כל כך פחדן וטיפש, ו-כפי שנהגה הרמיוני להזכיר לו- אנוכי.

"בסדר רון, להתראות!" הרמיוני דיברה בקול גבוה שלא היה אופייני לה בכלל. היא קמה, דחפה את רון אל מחוץ לתא וסגרה מאחוריה את הדלת בטריקה כזו, ששברה את הזכוכית המשובצת בה.

"רפארו" הרמיוני הרכינה את ראשה ושערה המטולטל הסתיר את פניה, אבל הארי ידע שהיא בוכה.

"הרמיוני, מה-?"

"הוא כזה מטומטם! מה כבר עשיתי שהוא כל כך שונא אותי?" עכשיו היא עברה לבכי קורע לב, בקול. שערה עוד הסתיר את פניה אבל הארי ראה את הדמעות נושרות על גלימתה.

"הרמיוני, אני בטוח שהוא שהוא לא שונא אותך, הוא פשוט... מה עשית?"

"הוא הפיל את הסל של קרוקשנקס, והיו עליו עוד כמה ספרים. רק אמרתי לו שהוא קצת מגושם ושאני-אה- זה כבר לא קשור לשיחה שלנו... אבל לא עשיתי משהו רציני!"

הארי נאנח. אם הרמיוני אמרה לרון את מה שהוא חשב שאמר, זה מה שסיבך הכל. הוא התיישב ליד הרמיוני וחיבק אותה. היא נשענה על כתפו ומחתה את דמעותיה.

"ת-תודה, הארי" היא עוד נשענה על כתפו של הארי, והארי עוד חיבק אותה כשג'יני נכנסה.

"אה- היי הארי, הרמיוני." הארי עזב מהר את הרמיוני ועבר למושב שמולה.

הרמיוני הזדקפה במושבה מרכינה את ראשה.

"נראה שאני מפריעה, אז.. ביי" ג'יני הסתלקה במהירות מהתא והרמיוני התחילה לדבר. "אוי, איזו מטומטמת אני! הארי, אני כל כך מצטערת! אתה תוכל אי פעם לסלוח לי?" היא המשיכה לבקש שיסלח לה, אבל הארי לא שמע. ברגע זה ג'יני ראתה אותו מחבק אותה.

אבל הרמיוני תפסה בידו, והוא התנער. פתאום הוא שמע הכל. הוא רצה שהיא תפסיק לדבר. שתהיה בשקט. אבל היא לא. היא ממשיכה לדבר וזה מטריף אותו. פתאום התעורר בו דחף רגעי. הוא רכן קדימה, תפס את כתפיה והצמיד את שפתיו לשלה. זה עזר, הרמיוני השתתקה ונישקה אותו בחזרה. הארי משך את הרמיוני אליו, ולא עזב אותה. רגשותיו כלפי ג'יני נמוגו כלא היו. עכשיו היתה בראשו רק הרמיוני. הוא הצמיד אותה אליו והיא חיבקה אותו, נצמדת אליו כמה שיותר. כך הם ישבו עד שהגיעו להוגוורטס.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מדהים! · · פורסם על ידי :דני כהן
מממש ממש ממש יפה אהבתי מחכה להמשך

יפה!!! · · פורסם על ידי :nicholas-hooper
זה ממש יפה אבל קצת לא הגיוני...
תמשיכי!

?? · · פורסם על ידי :14ADIB (כותב הפאנפיק)
למה לא הגיוני...?

תשובה לשאלתך ;-) · 21.04.2016 · פורסם על ידי :הפוטרים שולטים!
לא הגיוני כי הארי וג'יני ביחד, הארי אוהב את ג'יני ואין סיכוי שפתאום הוא יפסיק לאהוב אותה...

חוץ מזה-אחלה סיפור!

.. · 01.01.2020 · פורסם על ידי :Everything I Wanted
אני לא יודעת עם את\ה רואה אבל עבר 11 שנים....
אחלה...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007