האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

מחנה האבודים

פרסי, אנבת׳, פייפר, ג׳ייסון, ליאו, קליפסו, פרנק, הייזל, ניקו וריינה מגיעים למחנה האבודים. מחנה לרומים ויוונים. יחד עם אלכס הם יוצאים למסע לאסור.



כותב: Dove Cameron
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 3754
5 כוכבים (4.6) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג׳קסון, גיבורי האולימפוס - זאנר: פלאפי - שיפ: פרסי\אנבת׳, פייפר\ג׳ייסון, פרנק\הייזל, ליאו\קליפסו - פורסם ב: 05.01.2017 - עודכן: 21.03.2018 המלץ! המלץ! ID : 8236
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

״לאן הגענו?״ שאל פרנק. ״לאמסטרדם,״ אמר ליאו ״הייתי פה פעם״. ״איך?״ שאלה פייפר, מופתעת. ״בטעות עליתי על מטוס״ אמרתי ״סיפור ארוך״. ״מה אנחנו צריכים לעשות?״ שאל ג׳ייסון. ״אנחנו צריכים לעלות על אוטובוס מספר 88״ אמרה אלכס. ״למה את חושבת ככה?״ שאלה הייזל. ״בגלל שכתוב על הרצפה שנחתנו 88,״ אמרה אלכס, והוסיפה ״יש שם תחנת אוטובוס״. ״אנחנו צריכים כסף.״ אמר פרנק. ״אני אבדוק אם יש לי כסף...״ אמרה פייפר והתחילה לחפש בתיקה. שמתי לב שאנבת׳ הקלידה כמה דברים במחשב של דיילדוס. ״יש לנו כסף עכשיו.״ אמרה אנבת׳ והוציאה כרטיס אשראי, ״כרטיס אשראי בין- לאומי לחירום״. ״אוקיי,״ אמרתי ״בואו נלך לקנות כרטיסים לאוטובוס״. 

מערכת הרכבות בהולנד נורא מסובכת, לא הבנתי כלום. הייתי מסביר לכם, אבל זה לא דומה בכלל למכונה. 

אנבת׳ קנתה 8 כרטיסים לנסיעה חד פעמית ונתנה לכולם כרטיס.

שחכינו לאוטובוס האווירה הייתה דעוכה, אז ניסיתי להצחיק את כולם.

״אתם יודעים איך אומרים 88 בהולנדית?״ שאלתי ״אחתנתחתן!״. לפתע הייזל צחקה. הצחוק שלה מילא אותי געגועים לקליפסו, הלוואי שהיא הייתה פה יחד איתי, היא הייתה אוהבת את אמסטרדם.

שהרכבת הגיעה אני נאלצתי לצעוק ״צ׳ו צ׳ו! הרכבת הגיעה!״ כדאי שהאחרים ישימו לב. אחרי שעלינו לרכבת שאלתי את אלכס ״מה יקרה עכשיו?״. ״סופה״ היא ענתה קצרות. באותו הרגע לא הבנתי את דבריה, אך לאחר מכן הצטערתי שלא חשבתי על זה קודם. האוטובוס התחיל לנוע ולזוז, חור נפער במושבים האחרונים באוטובוס והתחיל לשאוב את כל החצויים, אבל בני התמותה אפילו לא זזו. ״תשחררו״ אמרה אלכס ושיחררה את אחיזתה, דמותה נבלעה במערבולת. ״היא משוגעת!?״ צרח פרסי. ״לא״ אמרתי ברוגע ״אנחנו צריכים לשחרר״. ״ליאו, השתגעת?״ שאלה אנבת׳. ״תבטחו בי״ ביקשתי. ״אני בוטחת בך״ אמרה פייפר ושיחררה אחיזתה. אני קפצתי איתה, וכולם הצטרפו אלינו. נבלענו בחשכה.

הפרק הקודם
תגובות

המשךךךך!!!!!! · 22.03.2018 · פורסם על ידי :gome

המשך! · 02.04.2018 · פורסם על ידי :פרסי ג'קסון ואנבת' צ'ייס
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!

המשך! · 06.04.2018 · פורסם על ידי :נתי10
עכשיו עכשיו עכשיו עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח