האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הבהרה: הסיפור האמיתי.



כותב: בטי.ט
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 10846
3 כוכבים (3.237) 38 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ? - שיפ: ג'יימס/לילי - פורסם ב: 29.06.2010 - עודכן: 12.07.2010 המלץ! המלץ! ID : 974
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק שלך

 

 

פרק ג

 

קירקושי הסכינים והמזלגות גוועו באיטיות, במקומם החלו להשמע חריקות של כיסאות מוסטות, והמהום פטפוטי תלמידים של סוף יום.

האולם הגדול. סיום ארוחת ערב. יום רביעי.

סוורוס סנייפ היה ישוב באחד מעשרות הכיסאות שהקיפו את השולחן של סלית'רין. תוכניותיו היו שונות מאלו של יתר התלמידים.

הוא ישב זקוף, מבטו שהיה מופנה היישר קדימה, סקר את האזור של שולחן גריפינדור והוא המתין, מייחל שהרגע הנכון יגיע ולא יותיר אותו מיובש וחס אונים בכסאו.

היו לו יומיים לנסות לקדם ענינים, כעת נותר לו יום אחד; מחר בחצות עליו להיות כבר עם הספר ביד, או שיאלץ לתת להם את הקללה.

קבוצה גדולה יחסית של תלמידי גריפינדור החלה להתקדם לעבר היציאה מהאולם. סוורוס התרומם והחל לצעוד. כשהגיע ליציאה הוריד את גלימתו ותלה אותה על כתיפו. סמל הנחש שתפור עליה עלול היה להסגיר אותו.

שולי הקבוצה הזדנבו במעלה גרם המדרגות הסמוך וסוורוס נצמד אליהם בדממה. הם חלפו על פני תמונות שלא הכיר ומסדרונות שמעולם לא חלף בהם. היה עליו לזכור את הדרך, אלא אם רצה להשאר תקוע אי שם בטירה למשך הלילה.

לאחר שטיפסו בגרם מדרגות שביעי- נעצרו. הוא המתין בלב הולם, אוזניו כרויות. חלפו כמה שניות ולאחריהן המשיכה הקבוצה לנוע, באיטיות הפעם. הם הגיעו או לא?

ואז הוא ראה את זה: תמונה, אשה מאד שמנה עטויה שמלה ורדרדה, וחור שלתוכו נעלמים התלמידים אחד אחרי השני.

לעזזאל! הוא פספס את הסיסמא! אחרי כל המאמץ הנפשי שהשקיע בתוכנית, אחרי הזמן שהתאמץ להשיג עבורה- הוא פספס את הסיסמא.

"הי, אחי."

הוא התנער. פרצוף מאורך הביט בו בתמיהה, כנראה מנסה להבין למה הגלימה תלויה על כתיפו במקום להיות עליו.

"אתה נכנס או לא?"

"אה, לא. אני מחכה למישהו."

הבחור הזדחל ונעלם.

"נשאר בחוץ הלילה?" קרקרה האשה השמנה מעל לחריקות הצירים כשהתמונה סבה חזרה למקומה.

סוורוס המהם משהו בלתי ברור ונצמד אל הקיר מאחוריו. עיניו נעצמו והוא נשם עמוק.

הוא לא האמין שהוא נכשל. תוכניותיו טבעו בתהום, מותירות אותו עם ברירה אחת: למסור לידם את הקללה.

נשמעו פסיעות ומישהו התנשף לצידו.

"לא יכלתה לבוא עם השאר?" הוא שמע את קולה של האשה השמנה ופקח את עיניו.

ילד קטן עמד למרגלות התמונה, מתנשף בכבדות. "אני יודע שאת שונאת את זה, אבל לא הצלחתי להשיג אותם."

"פעם הבאה תבוא עם כולם, כן?!"

"כן, כן, בפעם הבאה."

הייתה שתיקה כשעיניו הכהות של הילד הביטו מעלה בצפיה.

"אה, נכון," נזכר לבסוף. "הסיסמא! אמ..." הוא גרד את ראשו, מנסה לדלות מזכרונו את הסיסמא. "איש מתכת מכושף!" קרא בניצחון.

התמונה נעה לפתיחה, ורגע לפני שנכנס נתלו עיניו הגדולות בסוורוס המביט בו בעיניים פעורות. "מה? נכנס או לא?"

 

פחות אהבתי את הפרק הזה. מה דעתכם?

אשמח אם תדרגו את הפאנפיק, יש אופציה בראש העמוד.

נערך: ואשמח גם אם אה- תגיבו... תודה

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נורא ואיום · 06.07.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
הפרק היה קצר מידי,בקושי הייתה עלילה!
חוץ מזה,הייתי מצפה שמשהו יזהה את סוורוס-אני פוחד מקונדישינר-סנייפ

קודם כל אני שמחה שיש תגובה · 06.07.2010 · פורסם על ידי :בטי.ט (כותב הפאנפיק)
דבר שני: זה סוג של פרק מעבר, אבל כן הייתה קצת עלילה.

יש שגיאה בהתחלה... · 06.07.2010 · פורסם על ידי :kineret17
כיסא זה זכר ולכן כיסאות מוסטים ולא מוסטות... ויש עוד טעויות קטנות...
בסך הכל סבבה... אהבתי מחכה להמשך =]

האמ... · 06.07.2010 · פורסם על ידי :valle
אני גם חושבת שאין לזה כ"כ עלילה אבל כקטע מעבר זה ממש יפה!!אבל באמת כמו שכולם אמרו בפרקים הקודמים...משום מה למרות שתמיד ידעתי שג'יימס לא הכיטוב שבעולם...מעולם לא חשבת שהוא כ"כ כ"כ רע...זה קצת [מאוד] מפריע...אבל בכללי-ממש יפה!

יפה · 07.07.2010 · פורסם על ידי :אסנמוג

הממ.. · 07.07.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
קצת מבולגן. אף אחד לא זיהה את סנייפ- אחרי שהיה הקורבן לכל ההתעללויות המפורסמות של הקונדסאים?!?! אוקיי- מוזר.
לא הייתה יותר מדי עלילה- וזה נורא מעצבן- כי אני כבר מחכה נוראאאאאאאא לפרק הבא!!!!!!!!!!!!!

אוף, סליחה · 07.07.2010 · פורסם על ידי :בטי.ט (כותב הפאנפיק)
פרק הבא בדרך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
732 1540 1383 644


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024