האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ההמצאה הכי טובה בעולם

העלילה מתחילה בסוף שנתה הרביעית של הרמיוני. <br>פרד וג'ורג' ממציאים את אזני-העזר ומשם הכל מתחיל להשתבש.



כותב: Tamarey
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 8036
5 כוכבים (5) 13 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - מסדר עוף החול - זאנר: דרמה \ הומור - שיפ: פרד\הרמיוני, פרדמיוני, הרמיוני\פרד - פורסם ב: 31.01.2020 - עודכן: 20.02.2020 המלץ! המלץ! ID : 10708
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

פרק 3 – הזמנה לשבור כמה חוקים

"מה קורה איתך ועם הרמיוני?" ג'ורג' שאל בשקט ברגע שרון וג'יני סיימו את משימותיהם במטבח ויצאו להתארגן לקראת הארוחה.
פרד השפיל מבט. לא היה סיכוי שג'ורג' לא ישים לב, הוא מכיר אותו כל כך טוב.
"לא קורה כלום. אתה יודע כמוני שהיא התנשקה עם קרום, והם בטח עוד בקשר." המבט של ג'ורג' היה כל כך ספקני באופן כל כך מובהק שפרד היה חייב להמשיך את משפטו.
"פשוט, כשהאזנו לשיחה שלה ושל ג'יני, לא יכלתי להימנע מלשים לב שפספסתי אותה לגמרי."
"כן, היא באמת נהדרת כשהיא לא מאיימת עלינו, או מלשינה על התעלולים שלנו למורים," ג'ורג' הודה, משועשע מתגובתו של אחיו. "אני אעזור לך להשיג עוד קצת זמן איכות איתה כל עוד אנחנו כאן. אני מציע לך לא לפעול ורק לשקול את העניין בכובד ראש. יש לי הרגשה שרוני-פוני לא יאהב אם הוא יגלה את העניין הפתאומי שלך בחברתו הטובה," הוסיף.
-
הרמיוני סיימה להתקלח והתלבשה חזרה בג'ינס וחולצה טי-שירט גדולה עם ציור של סמל הלהקה הבריטית והמוגלגית קווין. היא חיבבה את הלהקה. משום מה, עדיין לא הצליחה למצוא עניין במוזיקה של קוסמים. היא סירקה את שיערה כאשר דלת חדר המקלחת נפתחה. הרמיוני נרגעה כשראתה שמדובר בג'יני.
"'מיוני, אני חושבת שאת צריכה לדבר עם רון," ג'יני נעלה את הדלת מאחוריה והתיישבה על הרצפה עם גבה אל הדלת. "לא יכול להיות שהוא עדיין כועס על הקטע עם ויקטור. ואם כן – הוא מטומטם. וזה מתאים לו. אבל זה חייב לעבור. אתם פה כבר 4 ימים ולא שוחחתם שום שיחה נורמלית. והוא החבר-הכי-טוב השני שלך. מותר לך לצאת עם מי שאת רוצה וזה לא עניינו."
הרמיוני הסכימה עם המונולוג הקצר של ג'יני. הקשר שלה עם רון באמת חסר לה.
"אני אתפוס אותו אחרי הארוחה," הבטיחה. "וכשהארי יגיע את צריכה לדבר איתו בעצמך ג'יני. או לפחות לנסות."
ג'יני האדימה.
"זה תמיד מופלא בעיני איך את האישה הכי אמיצה שקיימת, ואת כל כך חזקה ואפילו מפחידה כשאת כועסת, אבל כשהארי פוטר נכנס לחדר – את משתתקת. זה לא הגיוני ג'ינברה. את צריכה ואפילו חייבת להצליח לדבר איתו. שיחת חולין, כאילו." הרמיוני קיוותה שג'יני תרגיש את הכנות בקולה.
"זה לא יעזור," ג'יני אמרה ומשכה בכתפיה. "זה לא ימנע ממנו לצאת עם צ'ו."
"אולי זה לא," הרמיוני סיימה לסרק את התלתל הסורר האחרון בשיערה. "אבל זה יעזור לו לחשוב על לצאת איתך אחרי שהוא יבין שהוא וצ'ו זה לא דבר שיכול לעבוד." בזאת הניחה הרמיוני את המסרק חזרה במקומו וחיבקה את ג'יני, מרימה אותה לעמידה תוך כדי החיבוק.
"נלך לאכול? אני גוועת."
הרמיוני פתחה את דלת האמבטיה ולא יכלה לשמוח יותר על כך שיש לה את ג'יני בחייה.
-
כשכולם פינו את צלחותיהם לכיור ומולי הפעילה את הקסם שגורם להן להתעופף באויר ולהתחיל לסבן ולשטוף את עצמן, הרמיוני קראה לרון לפינה צדדית באחד מחדרי הבית.
בשעה זו חזרו כולם הביתה – קינגסלי קפץ הפעם, וגם טונקס ולופין. אפילו סיריוס יצא מחדרו כדי לבלות עמם. בארבעת הימים שהרמיוני בילתה בביתו, היא כמעט ולא ראתה אותו. סיריוס נראה היה לה מדוכא ושקט מהרגיל, למרות שהראה שמחה מסוימת לקראתה ביום בו היא הצטרפה לכולם.
בתוך כל הבלאגן והאנשים הרבים ששהו בבית, היא קיוותה למצוא רגע שקט ופרטי אחד בו תוכל לדבר עם רון על היחסים ביניהם כמו שצריך.
היא התיישבה על הספה בחדר הקטן והחשוך וסימנה לו להתיישב לצידה.
"רון, חשבתי על זה שאנחנו צריכים לדבר." אמרה בקול בטוח.
רון הסתכל עליה בהבעה שהתקשתה מאוד לפענח. "נכון, זה באמת כדאי, הרמיוני."
"אני מרגישה שהתרחקנו נורא מאז כל העניין עם קרום וחשוב לי שתדע שאתה חבר שלי ואני לא רוצה שנמשיך את הקשר שלנו ככה." היא ירתה את המילים במהירות מסחררת.
"את עדיין יוצאת עם קרום?" רון שאל.
"זה לא עניינך עם מי אני יוצאת. והתשובה היא לא. הוא רחוק מאיתנו אלפי קילומטרים והבטחתי לו לכתוב לו, אבל אנחנו לא יוצאים," היא נשמה נשימה עמוקה והמשיכה, "אני רוצה שנחזיר את הקשר שלנו, אבל אני לעולם לא אתן לך דין וחשבון על מי שאני יוצאת איתו. וגם ג'יני, דרך אגב."
"מה הקשר ג'יני? היא לא יוצאת עם אף אחד..."
"כרגע. אני חותמת לך שזה ישתנה בקרוב. יש כמה בנים ששמו עליה עין בהוגוורטס."
רון שתק רגע ארוך במחשבה לגביי הדברים שנאמרו.
"אני מצטער, 'מיוני. לא הייתי צריך לקחת את זה כל כך קשה. ויקטור באמת בחור טוב. אני מבטיח שזה לא יחזור על עצמו. אני רוצה שנחזור לאיך שהיינו פעם וגם – שמעתי דרך האוזני-עזר של פרד וג'ורג' את אמא אומרת לקינגסלי שבטח בקרוב הם יביאו את הארי לכאן, והוא יצטרך אותנו מאוד."
הרמיוני נרגשה לשמוע את הבשורה, אך לפני שהגיבה הייתה חייבת לשאול, "רון, מה זה אוזני-עזר?"
רון צחק. "אני לא מאמין! הם לא הראו לך? פרד וג'ורג' המציאו משהו גאוני, מדובר באזניות שניתן להאזין באמצעותן לכל מי שמשוחח בבית הזה. זה מדהים! הם הראו לי את זה אתמול. זה מה שהם ניסו להחביא מאמא כנראה היום... היא לא יודעת, כמובן."
-
בסיום הארוחה פרד הבחין בהרמיוני קוראת לרון והוא מלווה אותה לחדר פנימי בתוך הבית. האור בחדר לא נדלק.
הוא לא הצליח להסתיר מעצמו את תחושת חוסר הנוחות מכך שהרמיוני הולכת לשיחה פרטית עם אחיו הצעיר, ואפילו לא מדליקה את האור באותו החדר.
לרגע עלתה במוחו המחשבה להשתמש באזני-עזר ולהאזין, אך ברגע שמחשבה זו עלתה הוא סילק את הרעיון ממוחו. זה חולני. עד לפני כמה ימים הוא אפילו לא שם לב לבחורה הזו, וכעת הוא רוצה להאזין לשיחותיה? הוא לא כזה.
פרד ידע שהוא בחור מוערך בקרב הבנות בבית הספר. בנות חייכו אליו לכל אשר הלך. גם בנות מרייבנקלו והפלפאף. הוא הצחיק אותן, אבל לא היה מעוניין בהן. הוא לא רצה שירצו אותו בגלל שהוא מצחיק או כריזמטי, או בגלל שמו שהלך לפניו בשבירת כל חוק אפשרי של בית הספר.
הוא קיווה שמישהי תעריך את הקסמים המורכבים בהן השתמש להמצאותיו, הוא רצה להילקח ברצינות למרות כל הבדיחות ומעשי-הקונדס ואפילו בזכותם – אבל בזכות המחשבה הרצינית מאחורי כל קונדס.
מכל הבנות הוא חיבב באמת רק את אליסיה, אנג'לינה וקייטי. הן התייחסו אליו אחרת.
העניינים עם אנג'לינה לא הלכו כפי שציפה לאחר שיצא עימה כמה חודשים שנה שעברה והוא חדל את הקשר ביניהם. כעת המצב ביניהם לא היה הכי נעים.
איך הוא פספס את הרמיוני עד כה? היא הייתה ממש שם כל הזמן. והיא בהחלט בחורה שלוקחת הכל ברצינות. אולי היא תוכל לקחת גם אותו ברצינות.
הרמיוני תמיד נדמתה לו כבחורה חכמה, אפילו אמיצה (הוא שמע מראש שהיא הרביצה למאלפוי בשנתה השלישית). אבל הוא מעולם לא חשב על האפשרות לצאת איתה.
פרד חיכה במבואה משהו כמו רבע שעה עד שרון והרמיוני יצאו מהחדר החשוך, נדמה כי לא הבחינו בו. הרמיוני חיבקה את רון לשלום והבחינה תוך כדי בפרד.
"פרד, מה קורה?" היא שאלה, גבותיה מתרוממות בהפתעה למראהו.
"בסדר," הוא מלמל, קצות אזניו מאדימות בבושה כי נתפס. "חיפשתי את רון," הוא שיקר. רון הסתובב לראותו ואמר, "היי, אני כאן. מה צריך?"
פרד החליט לאלתר את דרכו החוצה בהצלחה. "אני וג'ורג' רוצים לנסות להאזין לפגישת המסדר הבאה. השמועה אומרת שהיא תהיה מחר בערב. אתה בפנים?"
רון לא היה רגיל שהתאומים מציעים לו להשתתף בדבר כלשהו, ולכן שמח על ההצעה. "ברור!".
"מעולה," פרד הסתובב בדרכו לעלות לחדרו.
"אפשר גם להצטרף?" נשמע קולה של הרמיוני מאחוריו.
הוא הסתובב חזרה, מופתע. "הרמיוני גריינג'ר, הייתכן שאת מבקשת להצטרף אליי ולשבור כמה חוקים?"

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007