האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי פוטר והנשמה האבודה

מה קורה שהמוות לא מחזיק מעמד?<br>כשהעבר חוזר על עצמו מפחיד יותר מאי פעם?<br>ברוכים הבאים לעולם שבו המציאות עולה על כל דמיון



כותב: שוקולד זה העולם הבא
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1277
5 כוכבים (4.889) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח, אקשן ופנטזיה - שיפ: ג'ן ואת כל השאר תקראו עצמכם - פורסם ב: 29.03.2020 - עודכן: 08.06.2020 המלץ! המלץ! ID : 10768
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק מוקדש לג'יניוויזלי ⁦:-)⁩ שמנויה לפאנפיק תודה לך!

אוקי אז פרק שני איזה כיף! ובלי הקדמות מיותרות יאללה לפרק


....סנייפ".

הארי קם במהירות, חרד עדיין מהחלום "סנייפ מת" הוא מילמל לעצמו "הוא מ... אהההה" צרחה נפלטה בפיו וידו נגעה בצלקת שצרבה כמו ברזל מלובן על מצחו. "הארי?" שאלה ג'יני בקול מנומנם, שערה הג'ינג'י היה סתור ופרוע, אבל מעיניה החומות נשקפה דאגה עמוקה "זה שוב הצלקת?" הבחינה בידו "אבל זה לא ייתכן וולדמורט מת וגם דלפי" בלבול התמזג בדאגה שעל פניה. הארי זז במיטתו בחוסר אונים והתיישב הוא שנא שדאגה בגללו, אפילו העובדה שתגובתה נשמעה בדיוק כמו זו של רון, שבדרך כלל הייתה גורמת לו לפרוץ בצחוק, לא ריככה את הכעס שחש על עצמו. אני יודע, כנראה אלו סתם מחשבות"  הוא מלמל. היא לא נראתה משוכנעת אבל הרפתה ממנו.
בדיוק באותו רגע השעון המעורר צלצל 06:00 וג'יני קמה בתנופה. תמיד הדהים אותו שהצליחה לקום בכזו קלות, אבל אולי זה קשור לזה שלו מעולם לא הייתה אפשרות לקום מתי שרצה. "יום ראשון ללימודים" היא אמרה בחיוך, מנסה להלהיב אותו לקראת היום החדש "פותחים שנה חדשה בהוגוורטס" "ואלבוס עוד לא ארז" אמר הארי בייאוש. עד שסיים להתארגן, כולם היו כבר בעיצומו של ההכנות ורצו ממקום למקום בהתרגשות. ג'יימס לבש  את גלימת העלמות וניסה להפחיד את לילי תוך כדי אריזת הספרים האחרונים לילי רק גילגלה עניים ונזפה בו, טדי שעבר לגור איתם ניסה להחליט איך להראות ושינה כל רגע את מראהו עד שכבר לא היה אפשר לדעת איפה הוא נימצא בין כל החפצים שהתעופפו בבית, ואלבוס, טוב, אלבוס עוד לא יצא מחדרו, הארי העיף מבט בשעון, 9:58. יש להם עוד שעה ושתי דקות. הם חייבים לצאת אם הם רוצים להגיע לפני 11:00 "אלבוס!" הארי צעק "תצא מהחדר צריך ללכת!". רעש גדול של משהו נופל נשמע מחדרו של אלבוס ואז השתררה דממה. ג'יני אספה את שערה של לילי לזנב סוס ולפני שהספיקה למצמץ לילי כבר עמדה בחוץ אוחזת בחץ הכסף 3000 שלה, טדי החליט סוף סוף על המראה שלו ונעמד בחוץ עם המזוודה, עיניו הירוקות מתרוצצות לכל עבר ושערו הבלונדיני הפרוע, שדמה במידה חשודה לשערו של ג'יימס (שעדיין עמד בתוך הבית מנסה לשווא לברוח מג'יני הנואשת להכניס בו קצת סדר) גלש על פניו בבלגן אחד גדול. בסופו של דבר כולם כבר ישבו בתוך האוטו מתרגשים לקראת תחילתה של שנה חדשה בהוגוורטס. כולם מלבד הארי ואלבוס. "אלבוס!" הארי צעק אליו שוב ומשלא נשמעה תשובה אחל להתרגז "אלבוס אנחנו יוצאים!" הוא קרא. קול נפץ רועש נשמע מן החדר. "כדאי שתלך לבדוק מה קורא איתו" אמרה ג'יני בדאגה הארי הנהנן ועלה במדרגות מנסה להחניק את כעסו "תתחילו לנסוע אני יגיע עם אלבוס בהתעתקות צד לצד". ג'יני התניעה את הרכב ונסעה משם בחריקת צמיגים. הארי דפק על דלת חדרו של אלבוס בקוצר רוח ומשלא נשמעה תשובה פתח אותה ברוגז. הוא הביט סביבו מחפש בעניו את בנו בתוך כל הבלגן "אבא!" אמר אלבוס בהפתעה נשען על ארון הבגדים ומנסה לסגור אותו. "מה... מה אתה עושה פה?" שאל. "באתי לקחת אותך להוגוורטס"  אמר בקרירות "אני חושב שזאת בהחלט סיבה מספקת בהתחשב בעובדה שג'יני ואחיך כבר יצאו מזמן". "אני חייב ללכת?" רטן אלבוס. "כן, אתה חייב ללכת! ואני חושב שמוטב שתתחיל לארוז..." אמר הארי. "כבר התחלתי, טוב?!" שיקר אלבוס בתקווה שיעזוב אותו לנפשו וייתן לו לברר מה רצה גמדון הבית השוכן בארונו, שהתעתק לחדרו לפני חמש דקות. הארי הרים גבה בחוסר אמון, לאחר שבריר שניה של התלבטות הוא פתח את מזוודתו הגדולה של אלבוס שהייתה זרוקה בפינת החדר המבולגן ולא הופתע לגלות שהיא ריקה. "אלבוס?" הוא הסתכל עליו. "אני יודע שאתה לא רוצה ללכת להוגוורטס, אבל אין בררה".
 "אתה בטוח שאין בררה?" שאל במרירות. "זה בשביל העתיד שלך" נאנח הארי והחל לפסוע לכיוון ארון הבגדים. אלבוס, עדיין נשען על הארון הביט סביבו בבהלה "היי אבא תסתכל מאחוריך! יש שם דרקון!" אמר, בתקווה להסיח את דעתו. הארי הסיט את ראשו בבלבול אל לאחר חצי שניה הסתובב בחזרה לכיוון הארון "היי אבא תביט!" הוא קרא בשנית "יש חד קרן שמסתובב בבית!" הוא הראה באצבעו על דלת חדרו של טדי הניצבת מול פתח חדרו. הארי הסיט את מבטו אך לא ראה דבר "אלבוס-" הוא התחיל לומר. "תסתכל בחלון!" קרא אלבוס והצביע על החלון "אמא רוכבת על היפוגריף!" הפעם הארי אפילו לא מצמץ "אלבוס. תפסיק לנסות להסיח את דעתי". "אממממ, אהההה, לא אמרת שצריך לארוז משהו?". "אמרתי, אבל אתה חוסם לי את גישה לארון." "אולי, אהה, אולי נלך לקחת קצת דברים מהארון של ג'יימס קודם?". "בסדר אלבוס, מה אתה מחביא?". "אני? אני? אני לא מחביא שום דבר" הוא היתמם. הארי הניף את שרביטו ודלת הארון נפתחה בתנופה, יצור נמוך בעל אוזניים גדולות ואף ארוך התגלגל ונחבט ברצפה. הארי הביט המום במראה שנגלה לעיניו "קריצ'ר?" הוא שאל בהפתעה "מה אתה עושה כאן?"


תקשיבו בפרק הקודם לא כל כך כתבתם תגובות וכאלה וזה מזה ביאס אותנו אז בבקשה תכתבו תגובות

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

. · 19.04.2020 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי ⁦:-)⁩
ממש אהבתי את הרעיון של הפאנפיק הוא ממש טוב!
סתם שאלה,איך אתן כותבות את הפאנפיק? שורה שורה או פרק פרק?
כי אני לא ממש רואה הבדל בסגנון שזה ממש טוב!

אאאאאאאאאאאאאם · 19.04.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה העולם הבא (כותב הפאנפיק)
איך שיוצא לנו...

ממש יפה! · 27.04.2020 · פורסם על ידי :Nothing is Beatle-proof
תודה שהודעת לי על החצי פרק הנוסף!!!!!!!!!!!

מהמם · 18.05.2020 · פורסם על ידי :.The Evil Queen
הכתיבה מאוד יפה
מחכה להמשך

ממש אהבתי · 24.05.2020 · פורסם על ידי :עלמה קלפר
אהבתי! בבקשה תכתבי המשךךךך

מהמםם · 27.05.2020 · פורסם על ידי :בובספוג מכנס מרובע
ממש אהבתי את איך שהחזרתם את קריצ'ר ובכללי את הכתיבה
מחכה להמשךךךך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007