האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


חדר הסודות נפתח שוב

מה זה קורונה? איך זה משפיע על העולם הקסום? מה זה קורונה באמת?????



כותב: ג'ני כהן
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2804
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.04.2020 - עודכן: 15.05.2020 המלץ! המלץ! ID : 10832
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

פרק 2

"בוגד!" ירק אלבוס פוטר בפניו של לאבגוד.

"ואני חשבתי שהוא יהיה סבבה הרי הוא אביו של לונה-"

"חסר אחריות, טינופת." אלבוס קצף. כזאת חוצפה לא לא ראה מימיו!

"דיי! אלבוס מספיק! מה נעשה כל העולם בסכנה?! צריך להודיע למוגלגים!-"

"בשביל זה, טד לופין, אני כאן! תרצה לפגוש את ראש ממשלת המוגלגים?"

"אני-" התחיל טד טונקס להגיד.

"אני מניח שכן, לכן אני חוזר עוד שניה!.אה ובעוד 2 דקות תשתמשו ברשת פלו כדי להגיע למשרדו של ראש ממשלת אנגליה."

---------------------פלאש------------------

דיגו דאלאדוד נעלם והופיע שוב במשרדו של ראש ממשלת אנגליה.

"אנא התכונן שר הקסמים עומד להגיע-"

"סתום ת'פה חיית פרא אני באמצע שיחה אני לא רוצה להפגש עם איזה שר מטורלל!"

"איזה מזל אדוני ראש הממשלה כי השר כרגע פוטר ומי שמגיע הוא-" דיגו דאלאדוד לא הספיק לסיים את המשפט במלאו ואלבוס פוטר השר לעניינים שיצאו משליטה, וטד לופין עוזרו האישי של שר הקסמים התגלגלו מפתח האח אל השטיח ופיזרו לכל עבר לכלוך ופיח.

"סליחה, אבל לא נראה לי שנתתי רשות להכנס!" זעם ראש הממשלה.

"אה.." לופין ופוטר נראו נבוכים, הם מעולם לא ראו מוגל כועס כל כך.

"אנחנו באנו להזהיר אותך ש.. אה.. בסילסק ברח, הוא מסתובב ברחובות."  לופין לקח את הפיקוד והתחיל לנסות להסביר לראש הממשלה את המצב.

"א-אני  לא.. לא כל כך הב-הבנתי מה זה בליסליק." ראש הממשלה היה נבוך מזה שהוא לא יודע על מה לופין מדבר.

"אוי אידיוט, טד. למה אמרת בכזאת ישירות?  טוב אז ככה אדון ראש הממשלה הנכבד נתחיל מהתחלה-"

------------פלאשבאק--------

הארי פוטר הצעיר , רון ווזלי ופרופסור גילדרוי לוקהארט התגלשו בצינור ונחתו בתחתית.

"זהו זה בנים להתראות לזכרונות שלכן." הארי הסתובב וראה את פרופסור לוקהארט מחזיק בשרביטו השבור של רון. הוא הניע את השרביט בין הארי לרון ולבסוף עצר אותו כשהוא מכוון בניהם. "אובליוויטה" צעק פרופסור לוקהארט, ומול ענייהם הנדהמות שרביטו של רון פלט את

 

הקללה מהצד הלא נכון והקללה פגעה בלוקהארט. לפרופסור לוקהארט מבט מבולבל ופתעום אבנים- סלעים  התחילו להמטיר על הארי ורון. הארי ורון קפצו הצידה לכיוונים שונים. מטר הסלעים הפסיק וניצרה חומה בין הארי לרון ופרופסור לוקהארט " הארי! " צעק רון.

"רון אתה בסדר?!" השיב הארי בצעקה. הם הסכימו שהארי ילך קדימה ובינתיים רון ינסה להוזיז את חומת הסלעים כדי לפתוח מעבר. " תיזכור אם את חושב שמשהוא זז, תעצום את העניים!" הארי החליט לתת את ההזהרה ברגע האחרון.

---------פלאשבק------------

הארי הגיע ממש למרכז חדר הסודות שם הוא פגש את וולדרמוט ,אוי נו תינוק! אתה יודע מי-" הוסיף כשראה את מבטו של טד. "הארי הרג את הבסילסק אבל אף אחד לא ידע שזה יתכן או אפשרי שהבליסליק תטיל ביצה." אלבוס נאנח. כל השבוע האחרון הוא עבד כדי לפענח את התעלומה המסובכת הזאת ועדיין לא קיבל תשובה.

"רגע אני לא מבין אי אפשר פשוט להרוג אותו?" אמר ראש הממשלה בבילבול.

"זה קצת מסובך מפני שהוא הורג גם ממבטו –" התחיל לופין להסביר.

"מה זאת אומרת גם איך עוד הוא יכול להרוג?" ראש הממשלה התפרץ שוב.

"כמו שהתחלתי להסביר הבליסליק יכול להרוג גם מהכשה אך להכשה יש תרופה-"

"אוו שהחיינו  בשורות טובות.לא חשבתי-"

"תקשיב אדוני ראש הממשלה אם לא תפסיק להפריע לא נוכל לדבר ברציפות! " התעצבן אלבוס ויצא מכליו.

"טוב בסדר אבל לא הבנתי איך זה קשור אליי?"

"למה שאתם קוראים קורונה זה –" לופין היה ממשיך לדבר לולא נשמע דפיקה רמה בדלת.

"מי זה ?" צווח ראש הממשלה. לא הייתה תשובה. "מי זה?" שאל שוב ראש הממשלה (בקול קצת מפוחד).

אלבוס ולופין הבינו שעלייהם להסתלק .אלבוס לקח חופן של אבקת פלו צעק "משרד הקסמים" ונעלם. טד עמד לעשות אותו דבר אבל רגע לפני שנעלם מן האח הדלת נפרצה..

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש אשמח לתגובות · 17.04.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)
בבקשה תכתבו תגובות זה נותן לי כוח להמשיך

כתיבה טובה · 17.04.2020 · פורסם על ידי :Laor
כתיבה טובה תמשיכי

תודה · 18.04.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

איך אני משיגה בטא???????????? · 19.04.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

מהמם · 20.04.2020 · פורסם על ידי :לונה המג'נונה לבגוד
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

. · 21.04.2020 · פורסם על ידי :Laor
את יכולה להמשיך?
חדעתי את לא צריכה בטא

תודה · 22.04.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)
תודה רבה אמשיך ברגע שהמחשב שלי יחזור לתפקוד
אני כותבת מהטלפון.

אני בעזרת ה' אעלה פרק חדש מחר. · 22.04.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

סליחה על העיכוב פשוט · 26.04.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)
המחשב שלנו תפוס כמעט תמיד בגלל הלמידה מרחוק.
אז בעזרת ה' אני אעלה פעם בשבוע.
אני יעלה פרק חדש היום

אוקי · 26.04.2020 · פורסם על ידי :לונה המג'נונה לבגוד
מחכה לפרק הבא כברררררררררררר
יאלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גם הפרק הזה ממש יפה! · 04.05.2020 · פורסם על ידי :Nothing is Beatle-proof

תודה · 04.05.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007