האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מכשפת החלומות

כוח אפל תוקף את מחנה החצויים, וחצויים רבים נרצחים. רק שלושה יצליחו להביס את התוקף המסתורי.



כותב: Felis Fuscus
הגולש כתב 23 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1722
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה, הרפתקאות - שיפ: ג'ן בנתיים? - פורסם ב: 22.05.2020 - עודכן: 18.06.2020 המלץ! המלץ! ID : 11047
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי תראו! כתבתי פאנפיק על פג! נקווה שהפעם אני אסיים אותו.

•••

זו הייתה שעת לילה מאוחרת, וכל החניכים בביתן הפייסטוס היו שקועים בשינה. חלקם היו שוקעים בשינה עמוקה ונטולת חלומות, ואחרים התהפכו במיטותיהם, ממלים ובועטים, בעקבות סיוטים שתקפו אותם. תקתוקי מכונות הפרו מדי פעם את הדממה ששררה מסביב.
רק חניכה אחת עוד הייתה ערה, יושבת בפינת הביתן ועובדת על אחת המכונות המתקתקות. היא קיוותה לסיים את הפרוייקט שלה עוד הלילה, בשביל שיהיה לה זמן להתחיל אחד חדש. במיוחד בגלל שזה לא היה אמור להיות קשה מדי.
קול התחבטות שנשמע מאחוריה הסיחו את דעתה של הנערה. היא הסתובבה אל עבר הקול וראתה את אחד החניכים הצעירים יותר, בטח בן אחת עשרה או שתיים עשרה, מתפתל במיטתו כאילו הוא נאבק בדמות בלתי נראית. החניכה חייכה כשראתה אותו מעיף את השמיכה ממיטתו, וקמה להרים אותה מהרצפה ולכסות אותו בה. היא ידעה איך זה להתמודד עם סיוטים, והיא רק קיוותה שהילד הזה יתרגל אליהם בקרוב. היא חזרה לעבודתה, מנסה להיזכר בשמו של הנער הנאבק. כנראה הוא לא היה במחנה יותר מדי זמן, והם פשוט לא הספיקו להכיר. היא תדאג לדבר איתו ברגע שיתעורר, החליטה, וחזרה להתמקד במכונה שבידה.
לא עבד זמן רב עד שהביתן התמלא בריח של עשן ובשר חרוך.
החצויה הסתובבה במהירות. היא הבינה את ריח העשן, הרבה פעמים קרה ששכחו לכבות מכונות בלילה והן נשרפו מעומס יתר, אבל האם מישהו היה ליד המכונה הפגועה?
פניה התמלאו באימה כשראתה את המראה המזעזע, וצווחה חנוקה עלתה בגרונה.
הילד ממקודם התנער והתפתל בטירוף במיטתו, עדיין נלחם באותה דמות בלתי נראית, אך הפעם עשן עלה מצווארו. כשהתקרבה אל המיטה ראתה את מקור העשן, והפעם לא הצליחה לעצור את האימה שפשטה בה. היה נראה כאילו להבות בלתי נראות מעכלות את צווארו של הנער המסכן, שהמשיך לבעוט ולהתהפך במיטתו.
היא ניסתה לנער אותו, לסטור לו, כל ניסיון נואש אחר בשביל להעיר אותו, אבל הייתה מסוגלת רק לצפות חסרת אונים בעוד תנועתיו של הילד נעשות איטיות יותר וכבדות יותר, עד שלבסוף נדמו לחלוטין.

הפרק הבא
תגובות

· 02.06.2020 · פורסם על ידי :לוליפופ5052
אני כזה- רגע, פג זה שיפ בפרסי ג'קסון? הממ, פרסי וג'ייסון?!
ואז אני קולטת שפג זה פשוט ראשי תיבות של פרסי ג'קסון. אני גאונה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007