האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

רון של פלא

מישהו אמר רון וויזלי, הילד שנשאר בחיים?
כי רון מעולם לא שמע על זה. לפחות עד זה שאביו- אביו?- איימוס לקח אותו לטיול...



כותב: יהודיה גאה
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 1914
5 כוכבים (4.667) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: עלילה - שיפ: הפתעה~ אבל די בקאנון - פורסם ב: 31.05.2020 - עודכן: 13.09.2021 המלץ! המלץ! ID : 11080
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הי! תודו שהתגעגעתם. בעצם, לא בטוח, קצת נטשתי שלא בנחמדות. אבל הנה אני חוזרת.

כמובן שאשמח לכל הארה באשר היא, תהנו:) 

*

"רון וויזלי" אמר הנער שעמד בפתח בלעג. "יחד עם הארי פוטר. כמה לא מפתיע. ומי זאת? אימצת לך בוצדמית מחמד? נורא מפתיע. נו, כאילו שהיה אפשר לצפות למשהו אחר ממישהו כמו רון וויזלי."

הארי נעמד באחת. 

"אתה לא תקרא לה בוצדמית! ואתה תצא מכאן *עכשיו*, מא-לפוי מלוכלך שכמותך, או ש-"

"או שמה? תטיל עלי קללה? תנסה לטאטא אותי עם הצעצוע הזה שלך?" דראקו הוציא את ידיו מהכיס, נשען באחת על משקוף הדלת בנינוחות ובשני'ה מחזיק את שרביטו.

הארי גונן על המטאטא שלו מאחורי גבו ושלף שרביט. הרמיוני מלמלה ברקע, לא, בנים, אל תעשו את זה, אל תכנסו לקרב קסמים, אתם לא יודעים איך - 

הדף פיצוץ וגל של אור הציף את החדר. כשהוא דעך, דמותו התמירה של סדריק עמדה בדלת, יחד עם שניים מחבריו.

"שמענו שעושים לכם צרות, אז באנו לומר שלום". הוא נפנה לימינו. "דייויס, אתה שלחת ארומטקינס? נראה לי שהשילוב עם השיתוק לא עשה לו טוב. אבל לא נורא, מגיע לו".

את שארית הנסיעה הם העבירו בדיבורים אודות הוגוורטס. הרמיוני ידעה בערך הכל, כמובן, והארי הכיר קצת מהסיפורים ומהאירוחים בטירה כל פעם שהיה משחק בהוגסמיד, אבל סדריק וחבריו הוסיפו פרטים שלא הופיעו בהוגוורטס; תולדות, כדוגמת מיקומן של מדרגות נעלמות, איפה כדאי לשבת אם רוצים פנקייקים ביום שני ולמה שיקויים הוא השיעור הכי גרוע שיש (הי סנייפ).

*

צפירה ארוכה נשמעה עת הרכבת נכנסה לתחנה. השמיים כבר עטו צללי ערב, וטירת הוגוורטס נשקפה למרחוק כאסופה בערפל. 

"תלמידים חדשים!" נשמעה הקריאה. "תלמידים חדשים הנה לכאן! מה שלומך אתה, הארי? תלמידים חדשים!"

הארי נאסף לחיבוק עמוק באיזור רגליו של האגריד. "שלום, האגריד", הוא מלמל. 

"שלום גם לחברים שלך. ד"ש לאבא ואמא! תמסור להם שפנג מתגעגע. תלמידים חדשים הנה לכאן! תלמידי שנה ראשונה! א-לו החברים שלך? זה רון, אותו אני מכיר, ומי זאת הנערה עם השער השטני?"

רון הסמיק, והרמיוני נחפזה להציג את עצמה. "הי האגריד, אני הרמיוני. אתה שומר הקרקעות, נכון?"

הם התקדמו לסירות. רון, הארי והרמיוני התיישבו בסירה קטנה יחד עם נער שחור שיער שענה לשם דין, שמיהר לשאול לשמם.

"את הרמיוני, את זה אני יודע, שמעתי מקודם כשדיברתם עם הההאגריד. אתה -" הוא הצביע לעבר הארי - "ממש דומה לג'יימס פוטר, ולכן אני אנחש שאתה הבן שלו. זה נכון? היו שמועות שאתה מתחיל השנה ללמוד כאן. ואתה, אממ, אני לא יודע. איך קוראים לך?"

רון האדים (למרות שלא מאוד ראו את זה דרך הנמשים) והסיט את שערו מעיניו. התנועה הקטנה הזאת הספיקה לדין. 

"אתה רון של פלא!"

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וואו · 21.09.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
ממש ממש אהבתי את הרעיון. דיי עצוב לחשוב שאין את ג'יני את פרד וג'ורג' ואת צ'רלי ואת ביל ואפילו את פרסי...
אם אין את ג'יני אז עם מי הארי יהיה?
בקיצור זה ממש ממש ממש יפה.

יש! עוד פרק! · 23.09.2020 · פורסם על ידי :Inevitable
אהבתי. במיוחד אהבתי את "ולמה שיקויים הוא השיעור הכי גרוע שיש (הי סנייפ)" אם כי אני חייבת לציין שיש מצב שתולדות הקסם זה שיעור כל כך מרדים שהוא אפילו יותר גרוע ממנו.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007