האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הסוד של ג'יי קיי

נו, באמת. מאיפה חשבתם שהגיעו לסופרת המדהימה הזו כל הרעיונות?<br>*סקופ בלעדי!*<br>



כותב: לוליפופ5052
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 966
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הממ, הארי פוטר? זה יותר מאבקים פנימיים של ג'ייקיי עם עצמה :) - זאנר: קומדיה? אני מקווה לפחות... - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 02.06.2020 - עודכן: 04.06.2020 המלץ! המלץ! ID : 11100
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יי קיי רולינג ישבה בקרון הרכבת ובהתה לחלל. היא הייתה משועממת. מאוד משועממת. זו הייתה הפעם הראשונה השבוע שהאישה הקשישה לידה לא ראתה סרטוני חתולים בלפטופ שלה.

ג'ייקיי התלבטה אם להעיר אותה ולשאול את הלפטופ שלה. בכל זאת, סרטוני חתולים. זה ממש חשוב! טוב, לפחות יותר חשוב משנת היופי של הגברת ההיא. 

ג'ייקיי רצתה לישון גם היא. אולי ככה היא תוכל לחלום על סרטוני חתולים. אולי לפחות סרטוני כלבים. עיזים. לוויתנים מעופפים. לוויתנים מעופפים! זה פשוט נפלא! חבל שאין ביוטיוב סרטונים של לוויתנים מעופפים, אחרת היא הייתה מרכיבה לעצמה פלייליסט שכזה.

 

אחרי בערך עשר דקות של בהייה ממושכת, מתישה, וחסרת חתולים חמודים מתגלגלים ברקע של מוזיקת מעליות, ג'ייקיי הרגישה טפיחה חלשה על גבה. היא הסתובבה במהירות, ולתדהמתה, ראתה משהו ששימח אותה מאוד (לא, זה לא חתול). זה גם לא היה כלב. או עז. או לוויתן מעופף (אכן מצער), זו הייתה... היא! "את לא לוויתן מעופף!" היא פלטה במבוכה. בכל זאת, עשר דקות ללא סרטוני חתולים הן משהו מייגע למדי.

"ברור שלא, אני בכלל טוסטר רדיואקטיבי שמקיא נצנצים!" ג'ייקיי השנייה ענתה באנחה נרגזת. כן, זו היא. לגמרי היא. היא הייתה עונה את אותו הדבר. טוב, גם "דיונון משוגע בגוון ירוק זוהר" יכל לספק אותה.

"מי... את?" היא הביטה בשלמות שעמדה מולה בפה פעור. "הרגע אמרתי לך. טוסטר רדיואקטיבי שמקיא נצנצים! את לא מקשיבה?" האישה המושלמת, היפvפיה, הנחמדה והנדיבה ביותר בעולם (חוץ מג'ייקיי עצמה, כמובן) ענתה לה בגלגול עיניים, ומיד הוסיפה "אני החברה הדמיונית החדשה שלך!"

 

ג'ייקיי בהתה בה בבלבול. חברה דמיונית? היא לא כבר מבוגרת מדי בשביל זה? אחרי שהיא רבה עם סטיבי, ג'ייק ואדוארדו השלישי לפני שבוע היא לא הרגישה צורך לעוד חברה. טוב, זו היא. היא בטוח לא תריב עם עצמה על כמה סוכריות אמ אנד אמ אפשר לדחוס לפה לפני שיהיה לה חשק להקיא, נכון? "אני מסכימה להיות החברה הדמיונית שלך" היא חייכה חיוך שעדיין נשאר מבולבל. "אני לא שאלתי אותך אם את מסכימה," השנייה הדגישה "ובכל מקרה, תודה. עכשיו אפשר להתחיל." היא חייכה חיוך עקמומי וסיפרה לג'ייקי שהיא נשלחה על ידי "הסוכנות לסופרים חסרי השראה" והיא כאן כדי לעודד את היצירתיות המופלאה של חברתנו החביבה ג'ייקי.

 

ג'ייקי לא הבינה למה היא צריכה סוכנת. היא בכלל לא סופרת, נכון? בספר הקודם שהיא ניסתה לכתוב היו 8 עמודים, ובכולם את אותה השורה- "הגברת פתחה סרטון חתולים בטלפון. החתולים התגלגלו. והתגלגלו. ושוב התגלגלו" אז שהיא תכתוב ספר אמיתי? ועל מה? 

הפרק הבא
תגובות

כותרת · 03.06.2020 · פורסם על ידי :ריילי וויזלי
הייתי אוהבת אם זה לא היה אומר שלא ג'יי קיי רולינג כתבה את הארי פוטר.

. · 03.06.2020 · פורסם על ידי :Smelly Cat
יווווווו
זה פשוט
אדיררררררררר!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!

המשך דחוףףףףףףף/

היא כן, היא פשוט קיבלה קצת... עזרה בדרך. · 03.06.2020 · פורסם על ידי :לוליפופ5052 (כותב הפאנפיק)
היא תכתוב את הספר, היא פשוט תקבל ביקורות תוך כדי.. חכו ותראו! :)

ותודה רבה, בלאקת! :) · 03.06.2020 · פורסם על ידי :לוליפופ5052 (כותב הפאנפיק)

תקראי · 03.06.2020 · פורסם על ידי :Smelly Cat
לי ליאור

אזז, תודה רבה ליאור! · 03.06.2020 · פורסם על ידי :לוליפופ5052 (כותב הפאנפיק)

תמשיכי כבררררררררררר · 03.06.2020 · פורסם על ידי :Smelly Cat

מחר, אם יהיה לי כוח :) · 03.06.2020 · פורסם על ידי :לוליפופ5052 (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007