האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


תימרות עשן דם ואש

המכון של לוס אנג'לס שוב נקלע להרפתקאות מסתוריות והפעם קיט ולוסי במרכז.



כותב: תולעתספרים
הגולש כתב 17 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1607
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: בני הנפילים ומיומניות אפלות - זאנר: מתח, רגש, ואקשן - שיפ: קייט ולוסי, וברקע עוד כל מיני - פורסם ב: 24.06.2020 - עודכן: 30.06.2020 המלץ! המלץ! ID : 11209
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"לא!!!!" צעק קיט. הוא פקח את עיניו והתיישב באחת. מולו ניצב חלון גדול. אפשר היה לראות מאחורי כל הנצנוצין של אורות העיר את הים, ממוסגר בקו כתמתם עדין. קיט נאנח והסדיר את נשימתו.

הוא קם ממיטתו וניגב את מצחו המיוזע. אחר כך הוא ניגש לארון בגדים להלביש על עצמו איזו טישרט. 

הוא יצא מחדרו והלך יחף במסדרונות המכון. כמו סהרורי  הוא טיפס במדרגות עד שהגיע לגג המכון. הוא הלך לקצה הגג והתישב, נותן למחשבות לשטוף את ראשו.

עברה חצי שנה מאז,שזה קרה והוא עדיין מתעורר כמעט כל לילה בגלל אותו חלום.

כל מי שאני מכיר פה איבד מישהו קרוב ואף אחד כאן לא התחרפן כמוני. טיי, מארק ג'וליאןוטאבי איבדו את אחותם ליבי. ג'וליאן נאלץ להרוג את אביו לעיני אחיו הקטן. אמה איבדה את הוריה וגם את ליבי שהייתה כמו אחות קטנה עבורה. גם הוא, קיט איבד את אביו לפני שלושה שנים אבל שום דבר לא הכין אותו לקראת האובדן של חברו הטוב ביותר. הכאב היכה בו כמו בנחשול. הוא המשיך לבהות בריקנות באוקיינוס ההולך ומתבהר ככל שהשמש עולה.

"הנה אתה," הוא שמע לפתע קול מאחוריו.

'הצב חומה,' הוא הורה לעצמו במחשבות. הוא הציב.

"חיפשתי אותך הרבה זמן," טיי הופיע לידו, מלווה כרגיל באוזניות הקשת הגדולות שלו שממסכרות את ראשו הקטן.

"קמתי מוקדם," הוא ענה מוכנית. "אז הלכתי לפה."

"אמה קוראת לכולם למטבח," אמר טיי. "היא אמרה שיש לה חדשות טובות.

"קיט קם באיטיות והתחיל ללכת.הוא שמע את טיי אומר עוד כמה דברים בזמן שהם ירדו למטבח שנמצא בקומת הקרקע אבל הוא לא כל כך הקשיב.

המטבח חיכה לו רועש וסואן כרגיל. ג'וליאן הכין ערמות של פנקקים וערם אותם בצלחות. אמה קפצה כמו כדור פיג פונג מהשולחן אל השיש והעבירה את הצלחות. דרו הייתה עסוקה בלהרים מספר פנקקים שנפלו לרצפה ובלגעור בטאבי שיפסיק להתיז סירופ מייפל על הפנים שלו.

טיי פילס את דרכו אל אמה ולחש לה באוזן שקיט הגיע 

"שקט," נתנה אמה צרחה. דממה השתררה כולם קפאו. "יופי," היא הנהנה אל עצמה. "עכשיו כשכולם פה אני יכולה לבשר את החדשות; מארק וכריסטינה חוזרים היום."

כמובן שכולם פצחו בקריאות שמחה. מתעלמים לגמרי מאמה שמנסה נואשות לסמן שיש,לה עוד משהו לומר.

"אתם רוצים שאמה תיתן עוד צווחה?" הרעים ג'וליאן בקולו. כולם השתתקו. "יופי, כי יש לה עוד כמה דברים לומר.

אמה נשאה לג'וליאן מבט של תודה. " יש לי עוד כמה חדשות. היום תגיע למכון שלנו נערה מהמכון שבניו יורק. אני מצפה שתקבלו אותה נהדר. אביה היה חבר טוב של אבא שלכם."

"את מתכוונת לג'ורג' קלרק?" שאלה דרו. "אני זוכרת אותו "

קיט הקשיב לדבריהם בחצי אוזן. החדשות האלו לא כל כל עניינו אותו בלשון המעטה. אז תתווסף לצוות עוד לוחמת, וואו.

"איך קוראים לה?" שאל טאבי.

"למה היא מגיעה דווקא לפה?" שאלה דרו.

"אני אגיד לכם עד כמה שאני יודעת," אמרה אמה. "לפני לא כל כך הרבה זמן אח שלה נהרג. אבא שלה אמר לי בטלפון שהם היו מאד קרובים והיא עדיין לא כל כך חזרה לעצמה מאז. הוא רוצה שהיא תבוא לפה כדי שהיא תסיח את דעתה מכל הבלגנים שהולכים כרגע במכון של ניו יורק." 

"זה לא כל כך רעיון טוב," אמרה דרו. " גם פה יהיו לה בלגנים."

"אז איך קוראים לה?' קיט שמע את עצמו שואל. 

"קוראים לה לוסי קלרק." 

 

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007