האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

דאדלי פוטר 2.0

מכירים פאנפיקים שמשנים את הנבחר?
מכירים פאנפיקים על יקומים מקבילים?
טוב, הנה אחד כזה! ווהו!



כותב: Dolphin
הגולש כתב 112 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5913
5 כוכבים (5) 18 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: דאדלי\הרמיוני - דאדלימיוני! - פורסם ב: 03.07.2020 - עודכן: 19.08.2020 המלץ! המלץ! ID : 11241
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

רק נכנסתם לפאנפיק הזה, ואני בטוח שאתם כבר מלאים שאלות כרימון.
למה פוטר? דאדלי הוא בכלל דרסלי! מה הקשר 2.0? זה פאנפיק המשך של משהו? מה אתה חושב על מצב ה-
כן, כן. אני אענה על כל השאלות. אהמ!
אז הכול התחיל, עם משתמש נחמד בשם ארני מקמילן הגאון (קישור לפרופיל שלו - https://hportal.co.il/index.php?showuser=58422) שכתב פאנפיק נחמד מאוד בשם "דאדלי פוטר". הפאנפיק שרד, בערך שני פרקים וזהו. משם, המשתמשת המקסימה העונה לשם kafit (קישור לפרופיל שלה - https://hportal.co.il/index.php?showuser=62668) המשיכה את הפאנפיק הנטוש שלו (באישור ממנו כמובן) ונחשו מה – היא גם נטשה אותו. אבל אל דאגה, היא נטשה אותו אחרי התקדמות יחסית מרשימה של שישה פרקים שלמים! (אני יודע, זה לא כזה הרבה).
נחשו מה קרה אחר כך? אתם לא תאמינו, אבל משתמש נוסף בשם נתי10 (קישור לפרופיל שלו - https://hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=10746&showchap=1) החליט לקחת אחריות ולהמשיך את ההמשך של הפאנפיק הנטוש המקורי. ונחשו מה עוד?! הוא נטש אותו גם. אחרי פרק אחד.
אתם יודעים, זה קצת מזכיר לי את הכישוף האפל הזה על משרת התגוננות מפני כוחות האופל, שאף אחד לא הצליח להישאר במשרה יותר משנה אחת. רק שבמקרה של הפאנפיק הזה זה אפילו יותר גרוע.
טוב, אז החלטתי לקחת אחריות, ולהיות המשתמש הבא שימשיך את הפאנפיק הזה (וכנראה ינטוש אותו). רציתי לתקשר עם המשתמש המקורי ולבקש ממנו לעשות את זה, אבל אז ראיתי שהוא לא היה מחובר מאז 2019 אבל בסופו של דבר מצאתי דרכים אחרות לתקשר איתו וקיבלתי ממנו אישור.
אז הנה זה – ההמשך של הפאנפיק. האמת היא שזה לא בדיוק המשך. החלטתי שעם כל התסבוכת של הפאנפיק הזה, יהיה עדיף יותר להתחיל אותו מהתחלה, ורק להשתמש בקונספט עצמו של הפאנפיק, עם כמה השראות קלות מהפאנפיק שארני מקמילן הגאון כתב. אז בצעד זה של שכתוב הפאנפיק, אני הופך את דאדלי פוטר לפאנפיק עם הכי הרבה משתמשים במערכת. קצת דומה למשתמש עם הכי הרבה פאנפיקים במערכת (שהוא אני...), אבל הפוך. (:
הנה הקישורים לפאנפיקים:

דאדלי פוטר - https://hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=7556&showchap=1
דאדלי פוטר 1.1 (ההמשך של kafit)  - https://hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=8766&showchap=6
דאדלי פוטר 1.2 (ההמשך של ההמשך של נתי10) - https://hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=10746&showchap=1

לגבי השאלה " למה פוטר? דאדלי הוא בכלל דרסלי!", אני לא מתכוון פשוט לענות. אתם תבינו את הכול לבד.

 


 

אדון וגברת דרסלי, דיירי דרך פריווט מספר ארבע, ידעו לדווח בגאווה שהם מוזרים לגמרי – ותודה ששאלתם! לא יעלה על הדעת כי מכל האנשים בעולם דווקא להם יתמזל המזל ויעשו מעורבים בפרשיות מוזרות ומסתוריות שמתאימות בדיוק להם, כי הרי הם נהנים משטויות מסוג זה.
מר דרסלי היה מנכ"ל של חברה לייצור צעצועים. הוא היה איש גבוה וחייכן, עם זוג עיניים חומות ורכות מאחורי משקפיים עגולים. שיערו היה פרוע תמידית, וכלל לא טרח לסדר אותו למרות מעמדו הגבוה ונימת הכבוד שבה אנשים פנו אליו. גברת דרסלי הייתה אישה נאה בעלת עיני שקד ירוקות ושיער אדמוני. היא הייתה עקרת בית, וברוב זמנה הפנוי נהגה לתפור בובות של חדי-קרן ופיות לילדות חולות. לבני הזוג דרסלי היה תינוק ושמו הארי, שהשניים קיוו בליבם שיגדל להיות טוב לב כמוהם.
אך באותו יום גורלי, חייהם של הדרסלים עמד להשתנות לטובה.
אדון ג'יימס דרסלי נסע בנינוחות חזרה הביתה, אחרי יום עבודה ארוך במפעל. אך הוא היה מאוד מרוצה מעצמו. מלבד יום העבודה המוצלח במפעל ("המכירות של צעצועי האופנועים המעופפים שלך מרקיעות שחקים!"), מר דרסלי גם פגש בדרך אנשים ייחודים ביותר, שעטו גלימות וכובעים בצבעים ססגוניים שהתלחששו ביניהם בהתרגשות. הוא הסתקרן מאוד ופנה לשאול אותם על מה ההתרגשות. בתגובה, איש נמוך עם גלימה בצבע לילך חייך אליו, וקרא בקולו הצייצני: "ניצחנו! ניצחנו! אדון האופל ירד מהשלטון! ווהו!". האיש החל לרקד במעגלים עם האנשים שאיתו, ומר דרסלי, שכה רצה להשתתף בשמחתם על אף שלא הבין מילה, הצטרף לריקוד. האנשים האלה מצאו חן בעיניי דרסלי, והוא כבר חשב לעצמו שיהיה זה נפלא לעצב צעצועים בהשראתם של אנשי הגלימות, כך קרא להם.
ג'יימס דרסלי החנה את מכוניתו, שברולט מונטה קרלו בצבע מג'נטה.
הוא צעד בעליזות לאורך השביל אל הבית שלו, וליטף את החתולה האפורה והמנומרת שישבה על החומה.
החתולה נרתעה, ואז נעצרה והביטה בו בעיניים פעורות לרווחה, כאילו היא מבוהלת מעצם העובדה שמישהו בא ללטף אותה.
אחרי שהדלת נסגרה מאחורי מר דרסלי, החתולה האפורה קפצה מהחומה אל המדרכה, ופסעה כמה צעדים לפני שנעצרה. אם מישהו היה מביט שם על החתולה, מביט למקום אחר ומיד אחר כך משיב את מבטו אל החתולה, ודאי היה מתקשה להבין לאן נעלמה החתולה, ומאיפה הופיעה אישה גבוהה וחמורת סבר, עם משקפיים מרובעים שנחים על אפה, והבעה מופתעת שלא אופיינית לה.
"אדון וגברת דרסלי הם ללא ספק האנשים המתאימים לתפקיד," פרופסור מקגונגל מילמלה לעצמה. "למעשה, אני לא חושבת שיש אנשים מתאימים יותר מהם..."

מאוחר יותר באותו לילה, על מפתן הדלת של בית משפחת דרסלי חיכתה להם הפתעה נעימה; תינוק שמנמן ששקוע בשנת ישרים, עטוף בחבילת שמיכות.
רוח קלה בחשה בשיחים של דרך פריווט, ששכבה דוממת וסדורה תחת השמיים האפלים. דאדלי פוטר התהפך בחבילת השמיכות שלו מבלי להתעורר. יד קטנה אחת אחזה במכתב שלצידו, והוא המשיך לישון – בלי שיהיה לו מושג שהוא מיוחד, בלי שיידע שהוא מפורסם, בלי שיידע שעוד כמה שעות יתעורר בין ידיה החמות של לילי דרסלי, שתחייך אליו ותלחש לו: "אל תדאג דאדלוש פוטר, אנחנו נטפל בך היטב...".
בלי שידע שאת השבועות הקרובים הוא יעביר בביתם האוהב של המשפחה הכי טובה שהיה יכול לייחל להגיע למפתן ביתם... הוא לא היה יכול לדעת שבאותו רגע ממש, אנשים שהתכנסו בחשאי בכל רחבי המדינה הרימו כוסיות ואמרו בשקט: "לחיי דאדלי פוטר – הילד שנשאר בחיים !"

 

המשך יבוא...




הפאנפיק דורג PG מטעמי צעצועים בצורת אופנועים מעופפים שאזכור שלהם עלול לגרום לאדם בשם ורנון דרסלי מיקום מקביל לבצע תאונת דרכים שעלולה לערב הרבה דם.

הפרק הבא
תגובות

כותרת · 03.07.2020 · פורסם על ידי :אלכס 22
זה ממש הצחיק אותי.
תמשיך, נרשמתי

מהמם · 03.07.2020 · פורסם על ידי :נבוט
נרשמתי. תמשיך בבקשה, אמנם הרעיון לא ממש שלך אבל הכתיבה והניסוח טובים מאוד.

נרשמתי · 04.07.2020 · פורסם על ידי :בת הקטה הראשונה

נרשמתי · 06.07.2020 · פורסם על ידי :תינוקצ
תמשיךך

אני לא נטשתי את הפאנפיק · 24.08.2020 · פורסם על ידי :נתי10

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007