האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סקיבית

איך זה מרגיש בכלל להיות סקיבית? כל מי שהיא פוגשת מסתכל עליה כאילו נפלה מהירח...
סיפורה של ילדה שונה.



כותב: tahel123
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1619
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג׳ן - פורסם ב: 04.08.2020 - עודכן: 09.09.2020 המלץ! המלץ! ID : 11413
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל הזכויות שמורות לג׳יי. קיי. רולינג ואין מכוונתי להרוויח מפרסום פאנפיק זה.

 

 

 

 

 

אר בת השמונה התעוררה בבוקר לקולות בכיו של אחיה הקטן, ניל.

השעה הייתה שש בבוקר, אר אהבה לקום מוקדם לפני כולם.

היא הלכה להרגיע את ניל ועד מהרה הוא נרדם. עכשיו יש לה שעה עד שאמא מתעוררת, אבא כבר במשרד הקסמים, חשבה לעצמה בזמן שניסתה לרסן את שערה הנפוך.

אנה יכולה לעשות זאת בלי מסרק, חשבה אר.

אנה הייתה הילדה המועדפת על הוריה של אר, היא הייתה הכי יפה, הכי מוכשרת ובכללי הכי.

את אר אף אחד לא אהב, הוריה של אר כבר מאז שאר הייתה בת שש מתנהגים אל אר כאילו היא חריגה.

אר ידעה למה, הם חשבו שהיא סקיבית. אבל הכחישו זאת מעצמם.

הם חשבו שלאר יש בעיה בהתפתחות, הם רצו לקחת אותה לקדוש מנגו. אר שמעה את זה בלילה אחד שהוריה חשבו שהיא ישנה.

אר פחות או יותר ידעה שהיא סקיבית, אבל לא הייתה בטוחה. הוריה הכריחו אותה לעשות קסמים, אפילו שידעו טוב מאוד שהיא לא יכולה.

היא החליפה בגדים, אמא תקום בעוד עשר דקות. ניל בכה שוב, אר הרימה אותו והשכיבה אותו על זרועותיה.

ניל חייך בישנוניות ונרדם שוב, אר אהבה את ניל ממש, הוא היה היחיד שהבין אותה, שיכלה לדבר איתו אפילו שהוא לא ענה, הוא הקשיב.

היא שמעה רחש, אמא קמה. היא מיהרה להחזיר את ניל הישן למיטתו.

״את מוכנה לבית ספר?״ שאלה אמה בקרירות, ״כן״ ענתה אר.

זה היה הנורא מכל, הוריה של אר רשמו אותה לבית ספר מוגלגי. מה שהיה מפתיע, אר הכינה את עצמה לגרוע מכל אבל לא חשבה שירשמו אותה לבית ספר של מוגלגים, אחרי הכל, הם טהורי דם ואמא של אר שנאה מוגלגים.

למען האמת אר לא התלוננה כל כך, בבית ספר של המוגלגים היה שונה, אבל שם לפחות היתה לה חברה אחת.

אוליביה הייתה הילדה הכי נחמדה בבית ספר, היא ואר היו חברות מהרגע הראשון.

בבית ספר לא היה קל מבחינת לימודים, אבל לא היה כל כך נורא.

בהתחלה היתה צריכה להשלים הרבה חומר, אוליביה עזרה לה בזה, היא היתה ממש טובה במתמטיקה.

אר העריכה את אוליביה על זה שעזרה לה בלי שאלות.

 

אר חזרה מהבית ספר באיחור קל,  היא ראתה שאמה לא הכינה לאכול.

ניל ישב על השטיח ואמה קוראת עיתון על הספה.

״אמא, אני רעבה״ אמרה אר ובטעות יצאו לה המילים מהפה בצורה מפונקת, ״תכיני לעצמך כריך, כולם כבר אכלו״ היא אמרה בקשיחות.

אר כבר הייתה רגילה לנימת דיבור הזאת, אבל בכל זאת הייתה לה צביטה בלב, אמה לא ידעה למה הגיעה מעט באיחור והפסידה את הארוחה.

הם קיבלו תעודות היום, אמא לא יודעת מה זה. אבל אר חשבה לרגע שאמא תקרא את התעודה ותתגאה בבתה, אבל למה שאמה תתגאה בגלל תעודה של מוגלגים.

 

 

המקצוע שאר הכי הצטיינה בו היה ספרות, המורה לספרות תמיד אמרה שלאר יש דמיון מפותח.

כשקיבלו משימה לכתוב סיפור היא כתבה על עולם של קסם, עם קוסמים ומכשפות, אבל בסיפורים של אר לכולם היו כוחות קסם.

 

 

 


 

 

תגיבו אם אהבתם☺

 

 אם אין תגובות אין המשך!

הפרק הבא
תגובות

מושלם!!!!!!!!!!!!!!! · 06.08.2020 · פורסם על ידי :נבוט
אהמ... התגובה הזו מספיקה?
כי אני מממש רוצה המשך!
נרשמתי...

תודה רבה! · 06.08.2020 · פורסם על ידי :tahel123 (כותב הפאנפיק)
אוקיי אני אמשיך היום...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007