האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


שלושה סוגי דם, יורשי הקונדסאים..

הסיפור מספר על שלושה ילדים אשר הגיעו להוגוורטס, אבל במהרה מגלים שהמקום והאנשים לא כל כך בטוחים, ולא כל כך תמימים. הם מכירים חברים, אויבים ואפילו משפחה



כותב: עלמי קלפר
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 5205
5 כוכבים (4.571) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות, פנטסיה - שיפ: אני לא יודעת, נראה. - פורסם ב: 27.10.2020 - עודכן: 07.09.2022 המלץ! המלץ! ID : 11686
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

נ.מ- רואן:

וואו! ממש כיף בהוגוורטס! השיעור האהוב עלי זה שינויי צורה. אני פשוט אוהב את זה. ואם זה לא מספיק, פגשתי שוב את אליס! אליס היא חברת ילדות שלי, פעם היינו ממש קרובים, אבל אז עברתי דירה... אבל פגשתי אותה שוב! וחזרנו להיות חברים טובים ממש כמו פעם. השיעור האהוב עליה זה התגוננות מפני כוחות האופל. אני לא מבין למה צריך את השיעור הזה אחרי שוולדמורט הובס. אם כי יש שמועות... אבל זה בטח לא נכון. נו, טוב, יש שמועות על קוסמת בשם סקורפיה... אבל היא עוד לא עשתה כלום, אז אין מה לדאוג, נכון? 

 

נ.מ- ג'ים:

בהתחלה באמת היה כיף, בהוגוורטס. זאת אומרת, עדיין כיף, אבל כנראה שלא הבנתי כמה קשה זה לא להכיר אף אחד. אין לי כל כך חברים... זה לא שמרושעים אלי, ממש לא. כולם ידידותיים, אבל לא ממש חברים שלי. ולא החלפתי מילה עם רואן מאז היום ברכבת, והוא גם התחיל לבלות עם הילדה הזאת, אליס. ואם זה לא מספיק, אני גם ממש שונא את שיעורי אסטרונומיה. פרופסור פנרוז ממש מרושעת. היא כל הזמן משפילה אותי מול כולם, ורק כי הפלתי אותה בטעות בשיעור הראשון וכולם צחקו עליה, אתם קולטים?! זה אפילו לא היה בכוונה, זה כל כך לא פייר! ואם כבר מדברים על אסטרונומיה... יש לי שיעור של זה עכשיו.

 

נ.מ- אליס:

אני ורואן הלכנו ביחד לשיעור אסטרונומיה. בדרך נתקלנו בג'ים. הוא נראה ממש עצבני ומבוהל, די ריחמתי עליו, פרופסור פנרוז באמת מגעילה אליו. לדעתי זה די לא פייר. הגענו אל המגדל והשיעור התחיל. כמובן, היא התאכזרה אל ג'ים. בהתחלה התעלמנו ממנה, אבל אז היא אמרה משהו מטורף לגמרי! היא הגזימה,זה חצה את הגבול. אני לא יודעת איך זה קרה, אבל אני ורואן התחלנו לצעוק עליה. כאילו, ממש לצעוק עליה. עד סוף השיעור גריפינדור איבדה חמישים נקודות, אבל הרגשנו טוב. הגיע לה לשמוע מה אנחנו חושבים על היחס שלה לג'ים, את כל האמת בפרצוף, בלשון המעטה...

כשאני ורואן הלכנו לכיוון חדר המועדון של גריפינדור, ג'ים התקרב אלינו. "תודה על מה שאמרתם לה," הוא אמר. "בטח, היא לגמרי הגזימה הפעם." אמר רואן.

"אני לא בטוחה שהיא בקו השפיות..." אמרתי, ושלושתינו צחקנו.

 

נ.מ- ג'ים:

באמצע המסדרון, נתקל בי תלמיד שנה שביעית מסלית'רין. חיכיתי לעוקצנות הרגילה של תלמידי הבית הזה, אבל הוא רק אמר: "מצטער, אתה בסדר?" והלך לדרכו. מיד פניתי אל אליס. "ממתי סלית'רינים נחמדים?" שאלתי בתדהמה. כהרגלה, היא ענתה מיד. "זה הסלית'ריני הנחמד היחיד בכל ההיסטוריה, כולם יודעים מי הוא. זה אלבוס פוטר, הבן של הארי פוטר. שמעת על הארי פוטר, נכון?" שאלה בחשש. "ברור, אני לא עד כדי כך לא מעודכן." עניתי לה. נפרדתי מאליס ומרואן, ועליתי לישון בחדר שלי.

 

נ.מ- כללי:

מה שג'ים לא ידע, זה שעוד כמה שעות הוא יתעורר מצעקותיהם הנרגשות של אליס ורואן....

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007