האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


פרסי ג'קסון וגנב הקלשון

מה קורה שפרסי ג'קסון הוא בכלל הבן של זאוס?



כותב: עידו הקוסם
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 3113
3 כוכבים (2.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה - שיפ: אנבת' ופרסי - פורסם ב: 29.10.2020 - עודכן: 02.04.2022 המלץ! המלץ! ID : 11693
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היצור בא והתקרב לפרסי, ופרסי לא הבין מה זה. הוא אמר לגרובר וגרובר אמר"מ-אאאא, זה המינוטאור! פרסי, אני אומר לך, המיתולוגיה אמיתית" לא האמנתי. לא רציתי להאמין. אבל הדבר התקרב אלינו והתחלתי להפנים. אמרתי לאמא" סעי מהר יותר!" אבל היצור בא והתקרב, והעיף את האוטו. המיכל התחיל להישרף ופרסי בקושי יצא. גרובר יצא ועזר לאמא שלי לצאת. ואז המינוטאור[לפי גרובר] בא והעיף אותי על גבי. גרובר ניסה לסחוב את אמא שלי, ללא הצלחה. הוא נפגע על ידי המינוטאור. הוא עף כמה מטרים ונחת על פרצופו, שהוא מחרחר" אוכל... אוכל!!!" ואז אמא אמרה לי" פרסי, תלך לצד, לא יהיה לא מספיק זמן להסתובב!" היא התגלגלה לצד והמינוטאור התבלבל. היא ניסתה את זה עוד פעם אבל הוא הכיר את הטריק כבר. הוא הסתער לצד והעיף את אמא שלי. אבל במקום להשתפד על הקרן שלו, היא נותרה באוויר, והתפוגגה באור זהוב. הפחד שלי התחלף בכעס, וצעקתי" היי! גוש בשר אדום ולא עסיסי! מה, להאדס הלך הכסף! הוא לא משלם לגברת דודס יותר אז היא בשביתה?" המינוטאור שאג, בא אליי וקפצתי מעליו לתוך גבו. כמעט שברתי את מפרקתי שהוא נתקע בעץ. הגוף שלי[וכנראה גם שלו] הזדעזע וכמעט עפתי. תלשתי את אחת הקרניים שלו ותקעתי אותה בו חזק. הוא ילל והתפוגג, אבל לא כמו אמא שלי, אלא פשוט... התפורר לחול שחור. רצתי[בקושי] לגרובר וניסיתי להקים אותו ולהעלות אותו בגבעה. לא ממש הצלחתי. כמעט קרסתי ועיניי היטשטשו. כמעט איבדתי הכרה, אבל הצלחתי לעלות לעץ האורן, ראיתי בקתה, וזה הדבר האחרון שאני זוכר ואז התעלפתי. שקצתי הייתה לידי מישהי יפה, בלונדינית עם עיניים שכאילו רוצות לפענח איך להביס אותי, מפלחות אותי, רואים את יתרונותיי ואת חיסרונותיי. הם היו אפורות כמו סערה בים ובשמיים. הזדקפתי מייד והיא אמרה לי" אתה מזיל ריר שאתה ישן." וחזרתי לישון. שהתעוררתי בפעם השנייה, היא אמרה לי בבהילות" מה יש ביום אמצע הקיץ?!" נזכרתי. חשבתי קצת ואמרתי " אני לא יודע, פעם שמעתי את גרובר ואת מר ברונר אומרים" אין לנו הרב זמן עד לתאריך היעד." מה זה אומר?" היא אמרה לי"הלוואי שידעתי! הבכירים יודעים אבל הם לא מספרים." והיא הובילה אותי לתוך החדר.

שנכנסתי לחדר ראיתי את מר ברונר, גרובר, ועוד מישהו עם חולצות טיגרסים.

זאת הפעם הראשונה שפגשתי אל.

 

 

כותב" היי! מגניב שאני יכול לכתוב ככה. טוב אז רציתי להגיד שהגודל שכותבים והגודל שרואים, שונה לגמרי, אז אם יצא קצר, זה לא בכוונה.

ת"ב?

מקווה שנהנתם

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה היה כיף · 08.02.2021 · פורסם על ידי :מלכת היופי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007