האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


היורשים בהווגורטס

מאל, קרלוס, ג'יי ואווי בני ה11 מגיעים להווגורטס. בדיוק כמו שזה נשמע... היורשים והארי פוטר



כותב: Know-It-All
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1954
4 כוכבים (4.455) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי נהדרי, היורשים. - זאנר: הומורררר - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 08.11.2020 - עודכן: 25.07.2021 המלץ! המלץ! ID : 11724
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

אווי, קרלוס, ג'יי ומאל עמדו לפני הדלתות של האולם הגדול, לא קשורים בלבושם הצבעוני והסגנוני,(כמוני בכיתה כשכולם מדברים על 1 דריקשין ומה שאני יודעת זה רק שלאחד מהם קוראים הארי)

וחיכו שמישהו יואיל בטובו להסביר להם למה מחכים.

"הבלונדיני הזה" אמרה מאל "כששאלתי אותו מה עושים פה הוא רק אמר: אין לי מושג, אף אחד לא יודע. ממש עוזר" היא רטנה.

כל היום היא השתדלה להתנהג יפה כי היא רצתה להשיג איזה קסם, כל קסם. והמאמץ עצבן אותה.

"והיום הקסם נמצא אצל הטובים, ובגלל זה אני צריכה להתנהג נחמד, זה פשוט לא הוגן!"

הדלת נפתחה ונסגרה אבל לא היה מי שפתח וסגר אותה.

"שלום תלמידים חדשים, ומשונים מעט" אמר קול גבוה מתחת לאף של מאל.

היא הסתכלה למטה וראתה את פרופסור פילטיק עומד מתחתיהם.

"קודם הם הביאו לנו ענק," אמר ג'יי בתןך האוזן של מאל  "ועכשיו גמד, משהו לא בסדר בצוות המורים של בית הספר הזה" הוא צחק.

"בכל אופן," הפרופסור כחכח בגרונו "ברוכים הבאים להוגוורטס! מייד כשתכנסו נתחיל במיון. אתם תחולקו ל4 בתים לפי האופי שלכם ולא לפי מבחני אינטרנט מטופשים, מה הצבע האהוב עליכם מבין הארבעה וכאלה,
 אלה שאיתכם בבית יהיו החברים שלכם לספסל הלימודים, להפסקות ולחדרים. מובן?"

"כן" ענו כולם, מי בחשד ומי בהתלהבות.

"אז קדימה בואו נכנס!" הוא אמר והניף את השרביט שלו לעבר הדלת, היא נפתחה.

כולם השמיעו קריאות התלהבות (חוץ מטהורי הדם כמובן) ונכנסו לתוך האולם הגדול.

..............


"רייבנקלו!" הילדה הקטנה קמה ועברה לשבת בשולחן של רייבנקלו.

"מאל" אמרה מקונגל, מופתעת. אף פעם לא היה לה שם של תלמיד ללא שם משפחה.

מאל סגולת השער קמה מהמקום וצעדה לעבר המצנפת הבלויה. כולם צפו בה כשהיא חבשה אותה על הראש והכל סביבה החשיך.

"אה מאל," אמרתי "מקרה קלאסי של עורמה ושאיפה לכוח, סליתרין!  נקסט" 

"מה? זאת שוב את?" היא אמרה.

"ברור, את בשולחן עם הירוק"

"יופי, אני אוהבת ירוק, אני מניחה שהשולחן עם הכחול זה לאוכמנית נכון? כל כך צפוי" 

"מבטיחה לך שאני לא קבעתי את הצבעים" אמרתי, אבל היא כבר הורידה את המצנפת.

"ג'יי" אמרה הפרופסר מקונגל בקול מהוסס, שני תלמידים בלי שמות משפחה ובלי גלימות זה כבר יותר מדי למיון אחד.

ג'יי התישב בכבדות על השרפרף. לא אכפת לו שכולם יסתכלו עליו, זה נקודת תצפית טובה על כל יושבי האולם הגדול, והרכוש שלהם.

אל תחשבו שג'יי חשב כל היום רק על כסף, והדרך להשיג אותו, הוא חשב גם על עוד דברים, כמו, לאן נעלמים כל דברי האוכל מהמטבח? (התשובה היא, ככל הנראה, יאגו, התוכי המדבר המעצבן של אבא שלו)

הוא שם את המצנפת הקורעה מעט על ראשו והכל החשיך

"היי ג'יי" אמרתי "אתה בחירה קלה, בגלל הזהב אדום וגם בגלל אופי. אתה בשולחן עם האדום"

"אוקי," הוא אמר "מה זה אומר?"

"זה אומר שאתה יושב שם ואוכל עד שאומרים לך לאן ללכת" אמרתי "גריפנדור!"

"אני יכול להסתדר עם זה, ביי!"

"דה ויל, קרלוס" הכריזה הפרופסר מקונגל. קרלוס התיישב על השרפרף בחוסר נחת.

לקרלוס, בניגוד לג'יי, כן היה אכפת שיסתכלו עליו. גם בכיתה הוא העדיף לשבת מאחורה ולהתעסק בשלו.

מיינתי אותו להפלפאף כמובן, גם כי צהוב שחור יראה עליו יפה וגם כי הוא סתם חמוד.

"הרעה, אווי" אמרה פרופסר מקונגל. לא, זה לא טוב, אווי תעוף על עצמה.

"סתם אווי" אמרה הפרופסר מקונגל, ככה זה טוב.

אווי התיישבה על השרפרף ועצמה עיניים, היא הניחה את הינשופה שלה בצד.

"היי אווי!" אמרתי

"מי זאת?" היא לחשה "זאת שהיא לא רוח רפאים" גילגלתי עיניים.

"אה, אני זוכרת אותך. לאן אני צריכה ללכת?" 

"לשולחן עם הדגלים בצבע השיער שלך למעלה וציור של נשר" הדרכתי אותה.

"כחול כאילו," אמרה אווי "פשוט המצנפת פשוט המצנפת מסתירה לי את השיער אז אני לא בטוחה"

"כן זה" אמרתי "על זה כמעט שמתי אותך בהאפלפאף, אבל את עדיין ברייבנקלו!"

היא הרימה את הכלוב והלכה לשבת לשבת בשולחן השני משמאל.

"והתלמיד שנמיין אחרון השנה" אמרה המנהלת "הבלונדיני-לא-בן. מי כתב את זה?!" היא אמרה וכולם צחקו

"אני" מלמתי מתחת לשפם (זה רק ביטוי. לא שיש לי שפם, באמת, הורדתי אתמול בבוקר)

לא בן התיישב על השרפרף.

"היי לא בני בו! יצאתי אודרי, לא נורא. מה קורה?"

"זאת את שוב?" הוא שאל.

"בטח שזאת את, הסופרת. מי עוד יקרא לי לא בן?"

"רק מי שקורא את זה כרגע, ואני לא הסופרת, קוראים לי נטע"

"אוקיי, נטע. מה אמור לקרות עכשיו, אחרי ששמתי את הכובע הזה?" שאל

"זאת מצנפת אבל אוקיי, בכללי אתה אמור להתמיין עכשיו לבתים לפי התכונות שלך."

"ואז אני הולך לשבת באחד השולחנות האלה נכון? אני יכול לבחור?"

"אם הייתי דמבלדור הייתי אומרת שכן, אבל אני בוחרת בשבילך, וזה כל הכיף"

"אזז לאן אני הולך?" הבלונדיני שאל.

"לשולחן הצהוב, של הבית של טובי הלב," אמרתי "ואתה יודע איך קוראים לו?"

"איך?" שאל לא בן, משועשע

"הפלפאף!" חיקיתי את מצנפת המיון, זה היה נטו בשביל הכיף.

הבלונדיני קם ותפס מקום בשולחן הפלפאף .

"משהו דמבלדורי ובתאבון לכולם!" קראה הפרופסור מקונגל.

אווי הרימה גבה אבל שתקה.

בכל השולחנות באולם הגדול הופיעו צלחות וקערות עם אוכל (במפתיע או שלא הכל היה כשר)

מאל הביטה בתלמידי סליתרין אוכלים, אבל לא נגעה בכלום.

"שיאכלו" חשבה לעצמה. היא הייתה רגילה לאוכל של אי האבודים, קפה בוץ בלי חלב ולחם יבש. והיא בהחלט לא הייתה צריכה יותר מזה.

לעומתה, בשולחן הכי שמאלי ג'יי העמיס אוכל לצלחת, עוף ופשטידה ואורז ומרק.

הוא אף פעם לא ראה כל כך הרבה אוכל במקום אחד. ומדי פעם הגניב לכיסו מזלג כסף.

"היי אני המדריכה של בית גריפינדור, ברגע שתסיימו לאכול בואו אחרי ואראה לכם את החדרים שלכם"

גיי הרים את הראש מהצלחת וראה תלמידה בעלת שיער חום דבש ועיינים כחולות. שנראתה גדולה ממנו ב4 או 5 שנים.

"אה, כן, אוקיי אני כבר מסיים" אמר ג'יי, בלע את חתיכת הפשטידה שהייתה לו בפה וקם.

ברגע שהתרומם מהכיסא הצלחת שלו פונתה והכיס שלו נהיה קל יותר, מזלג הכסף שהיה בכיסו נעלם.

"קסם" הוא אמר בחצי חיוך "אני אף פעם לא אתרגל לזה"



היי!

אני מאוד אשמח לתגובות, שאני אדע אם מישהו פה, אם אהבתם או לא...

תודה (;

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ייפההה · 03.03.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים
ממש אהבתי.
מחכה להמשך

ממש טוב! · 03.03.2021 · פורסם על ידי :נמחק
מחכה ממש להמשךך

קרע אותי · 17.03.2021 · פורסם על ידי :soft panda girl
חחח

פרק טוב · 25.03.2021 · פורסם על ידי :The Baroness
המשך דחוףףף

מושלם · 05.04.2021 · פורסם על ידי :The Archer
וואו. פשוט פאנפיק מהמם ברור שנרשמתי. איזה כיך שיש עוד מישהי שאוהבת היורשים והארי פוטר ועלה לה הרעיון לשלב אותם ביחד

פרק טוב · 07.04.2021 · פורסם על ידי :EMILYֹֹֹ-OMG
המשך!!!

תקשיבי, זה מושלם · 20.06.2021 · פורסם על ידי :Loony_Lovegood
אני ככ מחכה לעוד פרקקקק!!!

הרעיון מדהים
ואני מחכה להמשך

ממש טוב! · 03.07.2021 · פורסם על ידי :הבת הסודית של סריוס בלק
זה ממש יפה! נירשמתי

קורע · 03.06.2022 · פורסם על ידי :הנוב הראשי
"אתם תחולקו ל4 בתים לפי האופי שלכם ולא לפי מבחני אינטרנט מטופשים, מה הצבע האהוב עליכם מבין הארבעה וכאלה..."
אהבתי את זה!

זה אדיר!!! · 11.08.2022 · פורסם על ידי :Noa shimoni הארי פוטר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007