האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הסוד של לילה

מה קורה שהמונח "כתיבה יוצרת" מקבל משמעות נוספת?



כותב: מאי הקטנה
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1766
5 כוכבים (4.5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 30.12.2020 - עודכן: 20.01.2021 המלץ! המלץ! ID : 11962
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


פרולוג:


אוהבים להביע את עצמכם על הקלף? כותבים למגירה? נהנים ליצור דמויות חדשות והרפתקאות מרגשות? 


זאת בדיוק ההזדמנות בשבילכם להגשים את חלום הכתיבה.


תחרות הכתיבה השנתית של הגוורטס מתקיימת גם השנה!

                                                        

ההרשמה לתחרות כבר החלה! מהרו להירשם כדי שלא תפספסו.


רישום ופרטים נוספים על התחרות ניתן לקבל במשרדו של פרופסור פליטיק.



                                                                                          מחכים לראותכם,

                                                                                               צוות המורים וההנהלה.


"לילה, אין שום סיכוי בעולם שאני נותנת לך להתחמק מזה גם השנה!" אמרה דאני בנחישות. 


זה היה השבוע השני ללימודים, בדיוק התחלתי את השנה השישית שלי בהגוורטס. דאני, חברתי הטובה, ואני היינו בדרכנו לשיעור שיקויים כפול בשעה שנתקלנו במודעה על התחרות כתיבה. 


גלגלתי את עיניי לעברה ומשכתי אותה הלאה במסדרון. "דאני, באמת. את יודעת שאני לא מתכוונת להשתתף בתחרות הזאת…" אמרתי בחוסר סבלנות. 


"למה את כל כך עקשנית?" היא שאלה ברוגז. "את יודעת שאת כותבת מעולה, יש לך סיכוי טוב לזכות בפרסים שמציעה התחרות הזאת."


לקחנו את הפנייה הימינית לפני שהשבתי לה. "אני לא כותבת כדי לקבל פרסים."


עכשיו היה תורה של דאני לגלגל את עיניה.

"נו, באמת. אף אחד לא כותב רק כי הוא רוצה לקבל פרס. אנשים מפרסמים את מה שהם כותבים כדי שעוד הרבה אנשים יהנו ממה שהם יצרו. את בעצמך אמרתי לי את זה." היא אמרה בתחינה.


נעצרנו מול דלת הכיתה של פרופסור סנייפ, הסתובבתי כדי לעמוד מולה.

"דאני, את יודעת שהדעה שלך חשובה לי ואני מעריכה כל דבר שאת עושה עבורי. אבל אני לא מתכוונת להמשיך להתווכח איתך בקשר לזה." אמרתי בשלווה ואז נישקתי אותה בלחי.

"עכשיו בואי נכנס לכיתה, אנחנו גם ככה מאחרות בשלוש דקות וסנייפ יהרוג אותנו."


כתפיה של דאני נפלו בתבוסה לפני שפתחתי את דלת הכיתה. 


כל הראשים בכיתה הופנו לעברנו, כולל פניו של פרופסור סנייפ הקשוח. 


"העלמה קינג והעלמה לואיס, כמה נחמד שהחלטתן לכבד אותנו בנוכחותכן." הוא אמר בקולו הקפוא. "חמש נקודות מהפלאפף לכל אחת ממכן."


בלענו את תחושת המבוכה וניסינו להתעלם ממבטיהם הכועסים של חברנו לבית בזמן שמיהרנו לשבת באחורי הכיתה.

לא היה שולחן פנוי לשתיים, אז היינו צריכות להתפצל.

דאני פנתה לשבת ליד קיילב ספירס מבית רביינקלו ואני התיישבתי ליד מקסוול רובניס לבית הפלאפף. 


שלפתי את הספר שלי מתוך הילקוט והצצתי לעבר מקס בחחש, אך לשמחתי הרבה הוא לא היה נראה מרוגז או שיפוטי.

הוא הציץ לעברי חזרה, וכשראה שגם אני מביטה בו הוא שלח לי חיוך קטן ומיהר לחזור להביט בפרופסור סנייפ. 


השיעור בשיקויים לא היה פשוט בכלל. החומר שהיינו צריכים ללמוד לא היה דומה לשום דבר שלמדנו בעבר, מבחינתי פרופסור סנייפ דיבר יפנית.

לא היה לי מושג מה הדברים האלו שהוא מוציא מפיו. בערך באמצע השיעור כבר התייאשתי מלנסות לפענח את מה שפרופסור סנייפ לימד, אז שלפתי את היומן שלי מתוך הילקוט והתחלתי לכתוב בו. כמו שאני תמיד עושה. 


 יום שני, 09/09/1994

דאני ואני איחרנו לשיעור שיקויים אז פרופסור סנייפ הוריד 10 נקודות מהפלאפף.

אני לא יכולה להגיד שזה לא הוגן, כי בכל זאת איחרנו לשיעור אבל הוא בכל זאת היה קצת קשוח מדי איתנו. איחרנו רק ב3 דקות,

אני בטוחה שאם תלמיד מהבית שלו היה מאחר ככה הוא היה מקבל רק נזיפה קלה.

בכל מקרה, הסיבה שעיכבה אותנו להגיע בזמן לשיעור היתה זה שדאני התעקשה לקרוא שוב את המודעה של התחרות כתיבה,

וניסתה כל הדרך לשכנע אותי להירשם אליה.

היא לא מבינה למה אני לא רוצה להירשם לתחרות אם אני כל כך אוהבת לכתוב, אבל איך אני יכולה לגלות את הסוד שלי? 

אני אוהבת את דאני, ואני סומכת עליה. אבל אני לא יודעת איך היא תגיב אם אספר לה את הסוד שלי.

הסוד הזה הוא מה שמונע ממני לכתוב וכתוצאה מכך אני נאלצת לכתוב רק על דברים יבשים וחסרי משמעות.

ועם כתיבה משעממת וחסרת תוכן אני בחיים לא אגיע לשום שלב בתחרות. אז מה הטעם בכל זה?


הפרק הבא
תגובות

מהמם · 30.12.2020 · פורסם על ידי :ברק אורייניי
מהמם

יפה! · 30.12.2020 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר
ממשיכה לפרק הבא רק הערה קטנה, למעלה רשום שסנייפ הוריד 5 נקודות להפלפאף ומתואר שביומן היא רשמה שהוא הוריד 10...

תודה רבה · 31.12.2020 · פורסם על ידי :מאי הקטנה (כותב הפאנפיק)
אפרת - סנייפ הוריד לכל אחת חמש נקודות, כך שבסה"כ ירדו 10 :)

מדהים · 01.01.2021 · פורסם על ידי :א.נ
ממש יפה נרשמתי

ל-א.נ · 02.01.2021 · פורסם על ידי :מאי הקטנה (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!

וואו · 04.01.2021 · פורסם על ידי :לוציאה
אחלה כתיבה יפה מאוד

לוציאה · 05.01.2021 · פורסם על ידי :מאי הקטנה (כותב הפאנפיק)
תודה לך

אדיר · 18.01.2021 · פורסם על ידי :Know-It-All
את כותבת מהמם!

נטע · 18.01.2021 · פורסם על ידי :מאי הקטנה (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!

- · 20.05.2021 · פורסם על ידי :falling_star
את סופר מוכשרת.

נרשמתי, המלצתי ועכשיו אני מחכה כבר להמשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007