האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חוץ מהארון הקטן הזה [מתורגם, גמור]

דראקו מאלפוי משוכנע שאמו נרצחה, לא התאבדה, כפי שההילאים החליטו. הוא דורש שהארי פוטר, הילאי מבויש,יעזור לו לחקור כדי להוכיח את זה ולתפוס את הרוצח שלה.



כותב: Mr. Glam
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1422
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אחרי הוגוורטס, אנגסט, אימה, מוות, התייחסות להתאבדות, התאבדות משתמעת, מסתורין, סוף מריר. - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.10.2021 - עודכן: 24.10.2021 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 12907
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות:

1. הפאנפיק הזה הוא לא שלי. זה פאנפיק שאהבתי והחלטתי לתרגם לעברית. אם מישהו רוצה לקרוא את המקור באנגלית, שילחץ על הקישור למעלה.

2. הארי פוטר וכל הדמויות והאירועים המוכרים הם של ג'יי קיי רולינג. אני לא טוענת לבעלות.

תקציר מלא: דראקו מאלפוי משוכנע שאמו נרצחה, לא התאבדה, כפי שההילאים החליטו. הוא דורש שהארי פוטר, הילאי מבוזה, יעזור לו לחקור כדי להוכיח את זה ולתפוס את הרוצח שלה. אבל ככל שהארי ודראקו חוקרים את אחוזת מאלפוי, כך הארי מודע יותר לכך שיש משהו מוזר בסיפורים שדראקו מספר לו – ובחדר הקטן שתמיד נעול.

 

פרק 1 חלק 1


"פוטר."

הארי נרתע כשהוא הרים את מבטו מהספר על קללות הפתוח על שולחנו. "אלוהים, מאלפוי, איך הגעת לכאן?"

"דרך הדלת?" דראקו מאלפוי לקח צעד קדימה. הוא נראה אפילו חיוור יותר ממה שהיה בפעם האחרונה שהארי ראה אותו, שהייתה בהלוויה של אביו. לוציוס מאלפוי מת באזקבאן על רצח שביצע  לאחר המלחמה, והארי השתתף בהלווייתו מסיבות מורכבות ורבות. "אני זקוק לעזרתך עם אמי."

"חשבתי שגם אמא שלך מתה?" הארי ניסה לשמור על קולו רך ככל שיכל. הוא לא יכול היה לדמיין איך זה יהיה לאבד את שני ההורים שלו אחרי שכבר הכיר אותם, כמו מאלפוי.

"ההילאים אמרו שהיא התאבדה."

"אמרו?"

"היא נרצחה."

הארי מצמץ כמה פעמים. ואז הוא הנהן לכיסא מול שולחנו. "שב, מאלפוי. נשמע שיש לנו כמה דברים לדבר עליהם."

מאלפוי התעלם מההזמנה, וצעד קדימה ואחורה מול שולחנו של הארי במקום. "הם אמרו שאין לה בשביל מה לחיות, כשאבא שלי מת. הם אמרו שהיא קפצה מעל המרפסת בחזית האחוזה מאלפוי, זו ש - יש גדר מבמבוק מתחת. הם אמרו את זה. אבל היא לעולם לא הייתה עושה את זה! היא הייתה חיה  בשבילי, אם לא שום דבר אחר."

לאחר שחשב על האופן שבו נרקיסה שיקרה לוולדמורט רק כדי לשאול על בנה, הארי נאלץ להודות שגם הוא חשב כך. "איזו הוכחה יש לך שזה היה רצח?"

מאלפוי הסתובב כדי לעמוד מולו. "כי היא לא הייתה קופצת!"

"לא, אני מתכוון, איזו הוכחה יש לך שזו לא הייתה תאונה? שהיא לא סתם נפלה?"

מאלפוי הוריד את ראשו. לרגע, הוא נראה למעשה עמום, כאילו חלק מהאור הפנימי שבוער בו הלך. הארי מצמץ, אבל שמר על מבטו יציב ומלא חמלה ככל שיכל. הוא היה צריך לשאול את השאלות האלה, כהילאי מאומן.

למרות שהוא לא היה באמת הילאי עכשיו. מה שהחזיר אותו לבעיה השנייה עם מאלפוי שביקש את עזרתו.

"אני מניח - אני לא יודע את זה בוודאות." קולו של מאלפוי היה דבר העשוי מייסורים שגרם להארי להתכווץ רק מלהקשיב לו. "אבל אני רוצה מישהו שיגיד לי. מישהו שלא יחליט שבגלל שהיא הייתה האישה והאם של אוכלי מוות מסומנים, לא מגיע לה צדק."

"אוקיי. אבל אתה צריך לדעת שאני לא הבחירה הטובה ביותר שלך בשביל זה. עשיתי דברים נוראיים, מאלפוי. אני כבר לא הילאי מוכר. הם היו מכריחים אותי לפרוש, אבל היו כמה אנשים שמשכו בחוטים לטובתי."

מאלפוי הביט למעלה ומסביבו בפעם הראשונה, כאילו באמת שם לב היכן נמצא משרדו של הארי, יחסית לשאר המשרד. "בגלל זה המשרד שלך נמצא במרתפים?"

"כן, במקום המחלקה לאכיפת החוק הקסומה. למה לבוא אליי? יש אנשים אחרים שיש להם הרבה יותר השפעה. וחלקם עדיין עשויים להיות חייבים למשפחתך טובות."

"הם לא הקשיבו לי. לא כמו  שאתה עושה. הם אולי יעמידו פנים שהם יעשו כבקשתי, אבל הם יבדקו את התיקים הרשמיים ואת המרפסת שבה היא מתה ואז ימשכו בכתפיהם ויגידו לי שכן, זו הייתה התאבדות. או תאונה. היית חייב לנו חובות, פוטר. העדת בשבילנו במשפט. אתה תעשה את זה."

הארי נהם בגירוי. "אתה בכלל יודע על מה הושפלתי? אילו דברים נוראיים עשיתי?"

"כל עוד זה לא היה דחיפת האמא שלי ממרפסת, פוטר, לא אכפת לי."

הארי החזיק את עיניו על אלה של מאלפוי. "אני חושד שאולי באת אליי בגלל הדברים הנוראיים שעשיתי. תן לי להבהיר את זה, מאלפוי. אני לא מטיל שוב את קללת הידעבר¹."

"קללה? חשבתי שזה רק כישוף."

"יש לו קללה מחוברת אליו. זה תמיד גרם כאב ומוות למי שביקש ממני להשתמש בו. לא ידעתי את זה כשהמצאתי את הכישוף."

"אתה חושב שאני מפחד מכאב או מוות, פוטר? אני לא מפחד משום  דבר חוץ מהפחד שלי לא להביא את הרוצח של אמא שלי לדין."

הארי גלגל את עיניו. "אתה אומר את זה, אבל אתה לא יודע מה קרה לקורבנות הקללה. אישה אחת שהראיתי לה את מותו של בעלה התאבדה למחרת." מאלפוי הסתובב והביט בקיר הרחוק. הארי המשיך. "אדם אחר שהתעקש שאראה לו איך הילד שלו עונה בידי אוכלי המוות ניסה להרוג אותם, ועכשיו הוא באזקבאן. ואז הייתה את לבנדר בראון."

"בראון? חשבתי שהיא מתה בקרב הוגוורטס."

הארי חייך במרירות. "גם אני. אבל היא הופיעה במשרד יום אחד, והצהירה שהיא ננשכה על ידי גרייבק ושהיא התחבאה מהמשרד עד שהם תפסו אותו, ובגלל שאנחנו לא מתייחסים לאנשי זאב כמו שצריך. הראיתי לה את הסצנה שבה גרייבק נושך אותה. היא רצתה להיות בטוחה שהוא זה שבאמת עשה את זה במקום איזה איש זאב אחר. למחרת, היא נעלמה. אף אחד לא הצליח למצוא עקבות שלה."

"זה לא אומר שקללה לקחה אותה. אולי היא פשוט החליטה להתחבא שוב בגלל כמה המשרד לא אוהב אנשי זאב."

"מצאנו את הקוטג' ביער שבו היא שהתה כל השנים האלה. היה דם על הקירות והסדינים נקרעו."

מאלפוי היסס. "בסדר, זה באמת נשמע רע,"

"אתה רואה?"

"אבל איזה נזק הקללה שלך יכולה לעשות לאמא שלי, פוטר? היא כבר מתה."

הארי הניד בראשו בעייפות. "זה עדיין יכול לעשות  לך משהו. אני לא הולך להשתמש בכישוף הזה אי פעם שוב. ברור שהייתי צריך להקדיש יותר זמן לחקר התיאוריה הקסומה שמאחוריו לפני שהמצאתי אותו."

מאלפוי גלגל את עיניו. "אני לא מבקש טובה כל כך גדולה, פוטר. הימנע מלהשתמש בלחש המטופש אם אתה רוצה. אבל בוא לאחוזת מאלפוי בשבילי. תחקור ותראה אם אתה יכול למצוא עקבות מהרוצח."

"אמא שלך מתה לפני חודשים, מאלפוי. לא יישארו עקבות למצוא. חוץ מזה, אני בטוח שההילאים בחקירה הראשונה היו מכסים -"

"החקירה שטענה שאמא שלי  התאבדה כשאני יודע שיש מישהו אחר שגר באחוזה?"

הארי עצר. "היה מישהו אחר שגר באחוזה?"

מאלפוי הנהן בלהט, עיניו בוערות לעיניו של הארי באופן שכמעט גרם להארי לחשוב שהוא יכול לראות ישר דרכם לתוך מוחו. "ניסיתי לומר להילאים בחקירה הראשונה שמצאתי את הסימנים. הם התעלמו ממני. זה היה כאילו הם לא יכלו לשמוע אותי, לא יכלו לראות אותי." הוא חייך במרירות. "אתה יודע, הדרך בה הם תמיד התייחסו למאלפויים מאז שאבי מת."

הארי לא ידע, למעשה. להיות מוגלה לעבר מה שהיה כמעט מרתף במשרד הרחיק אותו מהרבה רכילות במחלקה. אבל הוא קם. "זה נשמע כמו משהו ששווה לבדוק."

"אתה תעשה את זה, אז?" מאלפוי נשמע כאילו הוא עוצר את נשימתו.

"כן. אבל אני לא מבטיח כלום, מאלפוי. זה אפשרי שאני לא אמצא שום דבר כי אין מה למצוא, או בגלל שהרוצח, אם היה אחד, כיסה את עקבותיהם טוב מדי. ואני  לא משתמש בקללת הידעבר." 

מאלפוי הושיט את ידו כאילו הוא עמד לקחת את ידו של הארי בידו שלו, ואז נראה שהוא זוכר את מקומו ומשך את ידו לאחור. "תודה לך, פוטר. תודה. אני מבטיח, לא יהיה חסר גמול עבורך."

הארי חייך אליו חיוך לא נוח. עכשיו הוא למעשה קיבל משכורת ממשרד הקסמים בשביל  לא להיות מעורב בחקירות. הוא יצטרך לשמור את זה סודי ככל האפשר. "בוא נלך לראות מה נוכל למצוא, מאלפוי."

 

---

¹ידעבר: הלחם של המילים ידע ועבר. תרגום של Retrocognition, אשר אומר "ידע על אירוע עבר שלא היה אפשר ללמוד או להסיק עליו באמצעים רגילים".

הפרק הבא
תגובות

רגע מה · 21.10.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
זה נשמע פאנפיק טוב
אבל לא לגמרי הבנתי הכל
לא משנה אני הולכת להמשיך לקרוא את הפרקים הבאים...

מה בדיוק לא הבנת? · 21.10.2021 · פורסם על ידי :Mr. Glam (כותב הפאנפיק)

אממ לא יודעת · 21.10.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
הכל נראה קצת מוזר כזה ואולי תוכלי
לפרט קצת יותר על החיים של הארי?
אבל חות מזה פאנפיק ממש מעניין

הפאנפיק לא שלי, הוא מתורגם. · 21.10.2021 · פורסם על ידי :Mr. Glam (כותב הפאנפיק)
אני רק מתרגמת אותו, הוא לא שלי.

אה אוקיי · 25.10.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
אז וואו את מתרגמת טוב

תודה :) · 31.10.2021 · פורסם על ידי :Mr. Glam (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007