האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


פרסי ג'קסון בערים האבודות*גמור*

האלפים חשבו שהם עשו הסכמי שלום כבר עם כל הזנים התבוניים על כדור הארץ, אבל הם שכחו זן אחד- החצויים.



כותב: הדוויג שלי
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 22844
5 כוכבים (4.966) 29 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: גיבורי האולימפוס, שומרת הערים האבודות - זאנר: רגיל - שיפ: הזוגות הרגילים - פורסם ב: 17.04.2022 - עודכן: 25.12.2022 המלץ! המלץ! ID : 13213
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

סופי

כשהסתיימו הלימודים כל החבורה זינקה להביינפילד  וקיף וביאנה קיפצצו מרוב התרגשות, החבורה הלכה אל עבר הבית ולפתעה נשמעה קול צהלה מוכר.

"תחת נוצץ!" קיף קרא "היא בטח ממש מתגעגעת אליי" הוא רץ לעבר המכלאה של סילבני כשכולם רצים אחריו.

ברגע שסופי ראתה את המכלאה קול צרח במוחה "אדון! חבר! חבר! חבר! אדון!" סופי הניחה שסילבני מדברת על קיף, אבל ממתי היא קוראת לקיף אדון?

סופי התקרבה למכלאה של סילביני עוד יותר והבחינה שמישהו נמצא בתוך המכלאה ונוגע בסילבני! סופי מיד התחילה להילחץ, יכול להיות שעוד פעם מישהו מנסה לחטוף את סלבני?

"עצור!" צרחה סופי "אל תיגע בה! או שסנדור יורה!" "או שאני יורה" הוסיף קיף שרץ שהאט כדי לרוץ בקצב שלה, סופי הסתכלה עליו במבט מבולבל.

"מה, גם אני מסוכן" סופי גילגלה עניים והחליטה להתעלם ממנו היא רצה בכל כוחה שסנדור מאחוריה אוחז בממזג וקיף שלח את ידו לשרוול כנראה כדי לאחוז בכוכבי ההטלה שהוא שומר שם.

"תעזוב אותה" צרחה סופי, והזר הסתובב לכיוונה מחייך.

"כן המפקדת" אמר פרסי והצדיע לה.

"אה, פרסי, זה אתה" אמרה סופי בהקלה "אבל…איך אתה…?" סופי העבירה את מבטה הלוך וחזור בין סילבניה ופרסי.

"איך אני מה?" שאל פרסי מבולבל.

"נוגעה בסילבני"אמרה לו סופי"היא לא מסכימה לאף אחד להתקרב אליה חוץ ממני ומקיף ובטח שלא לגעת בה"

פרסי משך בכתפיו "סוסים אוהבים אותי"

היה לרגע שקט מביך לאחר ההצהרה המשונה הזאת ואז סופי הציגה את חבריה " זה קיף" אמרה ופרסי לחץ את ידו "אתה זה שאיים לירות עליי" הוא הוסיף וקיף חייך אליו "גם התכוונתי לזה, אם תעשה משהו שעלול לפגוע בערים האבודות.." פרסי עמד להשיב אך סופי קטעה אותם "אוקיי אין צורך לגלוש לאיומים, שנמשיך"

פרסי וקיף הסתכלו אחד על השני ואז קיף פרץ בצחוק "וואו אחי תודה שנבהלת" היית צריך לראות את הפרצוף שלך, פרסי נאנח "אז אתה הבדרן אה?"

"מה" שאל קיף בבלבול

"אתה יודע, הבדרן, בכל חבורה חייב להיות האחד הזה, הוא הבדרן נכון?" הוא שאל והביט על שאר החבורה

"אה אה" אמר פיץ

"בהחלט" ענתה ביאנה

"מסכים" אמר דקס, קיף הרהר שנייה במה ששמע הרגע ואז יצא בהכרזה "אוקיי אני מסכים, מהיום כולכם קוראים לי הבדרן" כולם נעצו בו מבטים, סופי גילגלה עניים.

"נמשיך בהיכרות" היא אמרה בקול מעט מתחנן ושפרסי אישר היא המשיכה וכל פעם הצביע על האדם שאת שמו אמרה "זה פיץ, דקס ו-"

"ביאנה" השלימה אותה ביאנה והושיטה את ידה ללחיצה.

פרסי בהה כמה שניות בידה של ביאנה ואז לחץ אותה בהיסוס"נעים מאוד, אני פרסי"

"אז אתה בא מחר לפוקספייר?" שאלה ביאנה

"מה זה-"

"אתה חייב לבוא!" קטע אותו ביאנה בהתרגשות.

"תכנית"אמר פיץ "הוא לא חייב לבוא"

ביאנה השתיקה אתו בנפנוף יד "אבל פרסי רוצה לבוא נכון?"

"אמממ, אני לא יודע-"

"רואה" אמרה ביאנה בהפגנתיות לפיץ "הוא רוצה לבוא"

פיץ גילגל עניים.

קיף התקדם לעבר פרסי המבולבל וטפח על גבו "אבל פוקספייר היא כלום לעומת החדר של סופי, בוא נחקור אותו קצת"

"אני ראיתי או-"

אבל קיף קטע אותו והתחיל לגרור אותו אל עבר הבית כשפרסי ממלמל משהוא שהוא לא יודע בכלל מה זה פוקספייר.

"אתם לגמריי לא הולכים עכשיו לחדר שלי!" צעקה אליהם סופי, אבל קיף לא הקשיב לה.

סופי, פיץ,דקס וביאנה רצו אחריהם מה שלא היה קשה בכלל בגלל שפרסי בכלל לא התאמץ לרוץ. בסופו של דבר קיף הצליח לגרור את פרסי לחדר של סופי, אבל יצא מזה מתנשף כולו.

"אתה" הוא הצביעה אל פרסי "אתה בחור חזק"

פרסי משך בכתפיו כמודה באשמה ונשען על קיר החדר, ביאנה נעמדה לידו "אתה מוכן להגיד לי סופית אם אתה בא לפוקספייר?"





הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשךךךךךךךךךךךךךךך · 20.04.2022 · פורסם על ידי :dm"f

זה מושלם! · 20.04.2022 · פורסם על ידי :דניאלה גל
כל כך קשה למצוא פאנפיקים טובים של שילוב עם שומרת הערים האבודות.
הפאנפיק הזה פשוט נדיר.
(מה שאני אגיד עכשיו הוא פשוט משהו שהרבה אנשים עושים וזה נורא מעצבן אותי.).
ואני יודעת שזאת בחירה שלך, אבל אם אפשר, אפשר לא להפריז בכוח של החצויים או לתת לפרסי כוחות אדירים מכל האלפים ולעשות אותם פשוט שווי כוחות?? כי נמאס לי כל כך כבר.
ובפאנפיקי שילוב קשה מאוד לשמר את רמת הכוח האמיתית, ולפעמים יש צורך להנמיך אותה בשביל שהפאנפיק יהיה פחות: פרסי ג'קסון העוצמתי מכל האלפים ובלה בלה בלה.
ובאמת שלא חסרים פאנפיקים שעושים את זה.
כל מה שאמרתי עכשיו זה רק משהו שאני מקווה שלא יקרה בפאנפיק הזה,
והפאנפיק ממש ממש ממש מדהיםםם.
המשךךךך.




המשךךך · 20.04.2022 · פורסם על ידי :Michelle T
יאו זה מעולה
יש לך כישרון
תמשיכייייי

כותרות זה מעצבן :< · 20.04.2022 · פורסם על ידי :Danny Cushmaro
אז הרעיון של הפאנפיק נחמד, אני אוהבת קרוסאוברים.
רק כמה דברים שהייתי רוצה להעיר עליהם:

1. לפעמים יש שגיאות כתיב/פיסוק, הייתי ממליצה לקחת בטא, זה יכול לשפר את רמת הכתיבה וזה רק יוסיף לפאנפיק.
2. פרסי ידוע כחצוי עוצמתי מאוד ולרוב הרגשות שלו מובילים להתפרצות של הכוח שלו (אהמ אהמ השירותים!) אז הייתי שמחה אם מצב כזה היה קורה + הוא יפגוש את לין (וואי זה יכול להיות מגניבבב).

סתם תיאוריה: ביאנה מאוהבת בפרסי. עשיתי את שלי כאן!
גם זה שהחרב שלו תשפיע יותר ואם פיץ יחשוד וישגע אותו (ואותי) אז בכלל מישהו עומד להישטף במי אסלות.
סליחה אם פגעתי ואני פשוט רוצה שהפאנפיק ישתפר כי הרעיון הזה מסקרן אותי.
המשך!!!

· 21.04.2022 · פורסם על ידי :The Prey
*הצביע
*פוקספייר הוא
חח פיץ קורעעע
המשך!!!

קיףףף · 05.07.2022 · פורסם על ידי :Someone From Griphindor
חולה על קיףף

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007