האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


השיגרה היא מבורכת...

חצויים וקוסמים עושים החלפות! מצחיק! דרמטי! קדימה!



כותב: עכשיו מעונן
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 1419
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר, גיבורי האולימפוס, פרסי ג'קסון - זאנר: קומדיה - שיפ: מוהאהאהא לא מגלה לכם - פורסם ב: 19.05.2022 - עודכן: 06.02.2023 המלץ! המלץ! ID : 13278
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בס''ד

 

 

''ואו. זה יפייפה.'' אמר ניקו כשהתגלתה בפני החצויים טירת הוגוורטס. האפלה. המלחיצה. והקריפית.

הם התיישבו חמישה בכל כרכרה. זה היה מצויין, כי הם היו עשרה בדיוק.

זאת אומרת, פייפר, ג'ייסון, ליאו, וויל וניקו בכרכרה אחת ופרסי, ריינה, פרנק, הייזל, ואנבת' בכרכרה שנייה.

וויל הצטמרר. ''אני בהחלט מעדיף את המילניום-פלקון* על פני זה.'' אמר והעיף מבט מפוחד בטירת הוגוורטס.

''אוף, אני מניח שזה עוד מושג הזוי ממלחמת הכוכבים.'' הוא הסתכל על כולם. ''זה פשוט בלתי נסבל, ואני אומר את זה כחבר של הבחור.''

וויל חייך והניד בראשו. ''אוח, אדון האופל, אם רק תסכים לראות את הטריוולגיה המקורית...'' אמר והביט בשאר יושבי הכרכרה ההמומים, בחיפוש אחר תמיכה.

''אוף, אין לכם תקנה, אנשים**...''אמר ונאנח.

''אז... אממממ... בכל מקרה...'' אמר ג'ייסון בניסיון להפיג את הדממה, אבל כשהבין שזה לא יעזור, שתק.

 

בינתיים, בכרכרה השנייה, אנבת' נתנה ביקורת על האדריכלות בטירה, ושיעממה את כולם למוות.

''אתה רואה את הצריחים האלה, פרסי? פרסי?'' שאלה אנבת'.

''אה... אה! אאמממ... כן, משהו מיוחד...'' אמר וחזר לישון.


''הוגוורטס!'' צעק מישהו.

כל העשרה, שכעת הכרכרות שלהם היו בשני מסלולים; אחד מול השני, הוציאו את ראשם מן החלון כדי לראות מי צעק ''הוגוורטס''.

''מי אמר את זה?'' שאל פרנק.

''לא יודעת.'' השיבה פייפר.

''אתם חושבים שיש להם רמקולים קסומים כאלה שיוצא משם קול של מישהו צועק ''הוגוורטס''?'' שאל וויל.

''דה.'' אמר פרסי. ''כי אם אף אחד לא יצעק, מי יצעק? זה מה שהופך כנראה את בית הספר הזה לכל כך פופולרי.'' הוא הוסיף.

''או.'' אמרה הייזל, מבולבלת.

האחרים ניסו לדמיין את זה בראשם, אבל לפתע הכרכרות עצרו. 

החצויים יצאו.

במקום שררה דממה. 

''אף אחד לא יוצא לקבל את פנינו בתופים ומחולות?'' חייך ליאו.

הם חיכו עוד קצת זמן.

''טוב, אין לי כוח לזה.'' אמרה אנבת' ופתחה את דלת הכניסה.

בפנים, פרופסור מקגונגל, ספראוט ופליטוויק היו כנראה עסוקים.

''ואז, האמגושית אומרת לבנשי...'' הפרופסור פליטוויק בא להגיד את שורת המחץ של הבדיחה, אבל לפתע הבחין בחצויים.

''אמממ... מינרווה, לא אמרת שטרולי הניקיון  יבואו היום, בחודש הבא, לא?'' שאל פליטוויק.

''בדרך כלל אני מעריך בדיחה טובה, אבל זה לא לעניין.'' אמר ליאו בפרצוף מורכן.

''אה, אוי לי,  שכחתי. החצויים מהמחנה היווני. ברוכים הבאים להוגוורטס!''

איכשהו, בפנים הטירה היה יפה יותר מבחוץ. עדיין לא מובן.

מקגונגל הזמינה אותם להיכנס לאולם הגדול. 

''וואו, זה גדול.'' אמרה פייפר.

''טוב,'' אמר פרסי, שהפך את עצמו לפילוסוף בדרכי הקסמים. ''זה הרי נקרא ככה.''

''אז.'' התחילה הפרופ' מקגונגל, אך לפתע פתאום הסתכלה סביבה. ''איפה וויזלי? הוא היה אמור להיות כאן אתכם.''

''אה, זה.'' אמרה אנבת'.  ''הוא אמר משהו על עסק סחר בחיות קטלניות שיש לו עם בחור בשם האגריד. אה ו, הוא אמר, 'אל תגלו למקגונגל.' בתוקפנות. איך קוראים לך, דרך אגב?''

הפרופסור הפכה אדומה ושפתיה התהדקו. 'או, יש לי הרבה מה להגיד להאגריד...''

היא נשמה עמוק ופנתה לתלמידים, שהתכנסו זה עתה לארוחת הערב.

''ערב טוב, תלמידי הוגוורטס.  אני רוצה להציג בפניכם את החצויים, שיתארחו אצלנו בזמן הקרוב. על  פי כן, ייש למיין אותם לבתים. פילויוס, הבא את המצנפת ממשרדי.''

הוא הנהן.

לאחר כמה דקות הוא חזר עם מצנפת חומה ומרופטת, שלחשה דברים והפרופסור אליה חזרה.

''אמממ... פרופסור, יש בעיה. המצנפת... היא טוענת שכל עוד השיר החדש שלה עוד לא מוכן, היא אינה יכולה למיין.''

''אוי, ברצינות?'' שאלה הפרופסור.

''תני לי לעשות את זה, פרופסור.'' אמרה פייפר.

ריינה הנהנה לפרופסור המהססת, ולבסוף נתנה לה את המצנפת.

''את תמייני אותנו לבתים.'' אמרה בפשטות, אך היה כוח רב בקולה.

ו... המיון התחיל.


פייפר מוינה בסלית'רין,

פרסי בגריפינדור,

ג'ייסון בגרריפינדור גם,

וויל בהפלפאף,

ניקו בסלית'רין,

אנבת' ברייבנקלו,

ליאו בסלית'רין,

ריינה ברייבנקלו,

פרנק בהפלפאף,

והייזל בגריפינדור.


''תודה רבה, ועכשיו, בתיאבון!''

הפרופסור נקשה באצבעותיה 

כל כך הרבה אוכל כל החצויים ביחד לא ראו אף פעם.

הייזל ישבה ליד מישהי בעלת שיער נפוח וכהה ששוחחה עם נערה בעלת שיער ג'ינג'י ונמשים.

''היי, אני הרמיוני, המדריכה הראשית, וברוכה הבאה לשנת לימודים בהוגוורטס!''

''וואו, הרמיוני! מה מקגונגל אמרה לך לשנן?'' שאלה הנערה בעלת השיער הג'ינג'י.

הרמיוני נענעה בראשה וגילגלה עיניים.

''היי! אני הייזל! וואו, איך מקגונגל הצליחה פשוט ליצור אוכל מהאוויר?'' שאלה הייזל בהתלהבות.

''או, לא, הרי מזון הוא אחד מחמשת היוצאים מן הכלל בחוק גמפ לינוי צורה של היסודות!'' השיבה בצחקוק.

הייזל לא ידעה מי זאת הנערה הזאת, מה היא אמרה, ומאיפה לעזאזל היא נחתה עליה, אבל מה שהיא ידעה בבירור-

הבחורה הזאת חייבת לפגוש את אנבת'.

 

 


*החללית של האן סולו (שיתברך, כפרה עליו, חולה עליו, מסרבת להכיר במוות שלווו) מהעולם של מלחמת הכוכבים. (רגע, אתם יודעים שוויל הוא חנון מלחמת הכוכבים, נכון? זה היה כתוב בגורלו של אפולו-המגדל של נירון....)

 **אני איתך, העולם פשוט שערורייתי!! איפה הסטאר וורס פאנס פה?!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

כותרת · 28.07.2022 · פורסם על ידי :דיכאון זה מה שמראה לך את ההיגיון
בני עקיבא זה בוזזזזזזזזזזזזזזזזז עכשיו אתחיל לקרוא
אה ראשונההההההההההה

המשך עכשיו או מוות להחליט! · 28.07.2022 · פורסם על ידי :דיכאון זה מה שמראה לך את ההיגיון
בעייה?
ניקו בסליתרין פליזזזזזזזזזזזזזזז
המשךךךךךךךךך כן קראתי את זה בול כשזה יצא אבל המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

תודה · 28.07.2022 · פורסם על ידי :עכשיו מעונן (כותב הפאנפיק)
תרענני את הדף הוספתי עוד

המשךךךךךךךךךךךךךךך · 28.07.2022 · פורסם על ידי :dm"f

המשךךךךךךךךךךך · 30.07.2022 · פורסם על ידי :4172433

יפה! · 09.02.2023 · פורסם על ידי :כורש2

יפה! · 09.02.2023 · פורסם על ידי :כורש2
את מצטטת את גורלו של אפולו
''אמממ... מינרווה, לא אמרת שטרולי הניקיון יבואו היום, בחודש הבא, לא?'' שאל פליטוויק.

''בדרך כלל אני מעריך בדיחה טובה, אבל זה לא לעניין.'' אמר ליאו בפרצוף מורכן.
אני מתה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007