האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הדור הבא

הדור הבא של הילדים בהוגוורטס , דרמה (אהבה בהמשך)



כותב: פרד וויזלי :)
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2153
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת - שיפ: יש כמה תיכנסו ותיראו - פורסם ב: 04.07.2022 - עודכן: 04.11.2022 המלץ! המלץ! ID : 13434
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זה היה בוקר שקט בבית משפחת פוטר עד ש.... "אמאאאאא איפה המטאטא שליייי ??!!!"צעק ג'יימס מהמטבח.

ג'יני שהתעוררה מהצעקות של בנה הבכור צועקת לג'יימס שמטאטא במחסן.

הארי ניכנס לסלון עם הבן האמצעי אלבוס והמזוודה שלו .

 

לילי התעוררה מהצעקות של ג'יימס. לילי הסתכלה על השעון שבחדרה "למה אני ערה כל כך מוקדם?!ומה בשם מרלין הוגו עושה אצלי בחדר?!" ואז היא נזכרה.

" אני בת 11!!! ה-1 בספטמבר! נוסעים להוגוורטס!!!

 

הוגוווו! הוגוווו! קום עצלן שכמוך!!! נוסעים להוגוורטס!" לילי אמרה להוגו.

"מה? מה את עושה בחדר שלי לילי? למה בשם התחתונים של מרלין הכל סגול? ומה אני עושה על הרצפה?" הוא שאל בבלבול.

 "אתה בבית שלי, תירגע. ההורים שלך יבואו עוד מעט עם רוז, כדאי שתתארגן .

 

אחרי כמה דקות הרמיוני רון ורוז הגיעו ושני המשפחות היו בדרכם לתחנת הרכבת קינג קרוס.

 

אחריי שהגיעו לרכבת האקספרס להוגוורטס ג'יימס הלך לשים את המזוודה שלו בתא ורוז ואלבוס פגשו את חבריהם לשנה השלישית .

הוגו ולילי נשארו ליד ההורים שלהם מיכוון שהשנה הם מתחילים את שנתם הראשונה בהוגוורטס ועדיין לא הכירו אף אחד.

 

אחריי שנפרדו מהמשפחות לילי והוגו הלכו ותפסו להם תא ריק .

 

לילי ראתה שהוגו די לחוץ מהמיון לבתים אז ניסתה להרגיע אותו וקנתה לו קצת צפרדעי שוקולד , אחריי כמה דקות נכנסו לתא שני ילדים ושאלו אם אפשר

לשבת איתם  – הוגו ולילי הינהנו בהסכמה ושני הילדים היתיישבו וסגרו את דלת התא .

" היי אני סופיה ווד וזה אחי התאום תומאס ווד .

"היי", אמר תומאס.

"שלום" אמרו הוגו ולילי יחד .

"אני הוגו גריינג'ר וויזלי וזאת בת דודה שלי לילי פוטר" .

"אבא שלכם הוא כנראה אוליבר ווד , אבא שלי סיפר לי עליו . הוא היה קפטן נבחרת הקווידיץ' של גיריפינדור , נכון ?" אמרה לילי.

"כן זה אבא שלנו " אמרה סופיה עם טיפת אכזבה בקולה .

"אבא רוצה שנהיה בקבוצת הקווידיץ' של הבית שלנו " הסביר תומאס .

"אני מקווה שנשובץ לגריפינדור "אמרה לילי , "אני לא ממש אוהבת קווידיץ' אבל תומאס כן " אמרה סופיה .

 "אני בטוח שלאבא שלך לא יהיה אכפת אם לא תהיי בקבוצה" אמר הוגו . "גם אני חושבת " אמרה סופיה .

"גם יש לכם אח גדול , נכון ?קוראים לא ג'סטין אם אני לא טועה הוא החבר הכי טוב שלי אחי הגדול , ג'יימס " .

"כן אנחנו יודעים הוא באה אלינו בתחילת החופשה " אמר תומאס בהתרגשות .

 כעבור שעתיים נפתחה דלת התא ושם עמדה ילדה אם שיער בלונדיני בהיר ועיינים כחולות בוהקות ואמרה " היי קוראים לי לוסי לובגוד , אני יודעת שההורים

 שלנו חברים. רק רציתי להגיד שנגיע לטירה בעוד 10 דקות אז כדאי שתלבשו את הגלימות שלכם, נתראה ".

"היא דיי חמודה , לא ?" אמר תומאס , וכולם התחילו לצחקק.

 

כשהגיעו לטקס המיון באולם הגדול , ראו את סגן המנהלת פרופסור נוויל לונגבוטום שגם חבר טוב של הארי, ג'יני , רון ,והרמיוני . מניח את מצנפת המיון על השרפרף, ואחריי כמה שניות היא התחילה את הנאום השנתי שלה :

 

" שלום לכם , צעירים ובוגרים ,
ברוכים הבאים לשנה חדשה .
בהווגורטס , כך כולם אומרים -
בשביל ללמוד צריך להשקיע עבודה קשה .

 

אני זקנה ומבוגרת ,
שנים חייתי פה , וזה בייתי .
על כן אוכל לספר
על תחילת חיי ועל ארבעת הבתים .

 

גריפינדור אמיץ מכל הזמין את חבריו -
סלית'רין (עם דם טהור)הגיע אחריו .
רייבנקלו הגאונה הצטרפה מיד
והפלפאף טובת הלב להם הושיטה יד .

 

עבר הזמן , הקימו הארבעה את הווגורטס הגדול ,
לימדו עבדו עשו יחדיו ממש הכל !
אך כך קרה - כן ריב גדול עם הזמן הגיע ,
והפילוג לארבעת הבתים מיד הופיע .

 

וכשהיו זקנים ולא ידעו מה לעשות ,
בראו אותי כדי להחליט , ולבחור בחירות .
את האמיץ - לגריפנדור , את החכם - לריבנקלו,
הערמומי וטהור הדם - לסלית'רין אשלח , והפלפאף עוד תקבל את כל השאר ! "

 

האולם כולו פצח במחיאות כפיים . ופרופסור לונגבוטום עלה והזמין  את התלמידים.

 ומתחיל לקרוא בשמות. השם הראשון שזיהו היה לוסי לובגוד ששובצה לרייבנקלו . אחריי כמה ילדים הגיע תורם של התאומים ווד (שניהם שובצו לגריפינדור ).

 אחר כך היה תורו של הוגו , כשהניחו את המיצנפת על אחת משערותיו הג'ינג'יות היא צעקה גריפינדור!.

כשראתה לילי את הוגו מצטרף לשולחן גריפינדור הרגישה קצת קינאה שהוא כבר סיים עם המיון , אבל עד מהרה הגיע גם שמה וכמובן גם היא שובצה לגריפינדור.

אחריי הסעודה המפוארת ודבריי המנהלת (פרופסור מקגנוגל) עלו התלמידים לחדריי המועדון שלהם .

 

 

בוקר שלמחורת קיבלו התלמידים את מערכת השעות שלהם. השעה הראשונה של תלמידי השנה הראשונה של גריפינדור הייתה לחשים עם הפלפאף. כשהגיעו לכיתה לילי התיישבה ליד ילדה עם שיער אדמוני ועיינים כחולות בהירות; שמה היה איימי וורבק מהפלפאף. הוגו ישב ליד ילד עם שיער חום בהיר ועיינים ירוקות בוהקות ושמו אלן ת'ינקס, שגם הגיע מהפלפאף.

 

במהלך שיעור לחשים לילי ואיימי דיברו וצחקו על השנה הראשונה ועל אלן והוגו שלא הגו נכון את הלחש : וינגארדיום לביוסה.

(כנראה שבכל זאת הוגו קיבל את השכל של אבא שלו).

 

אחריי שיעור כפול של לחשים יצאו התלמידים להפסקת הצוהריים .

הוגו הלך עם תומאס להתאמן למבחניי נבחרת הקווידיץ' שיערכו בתחילת שבוע הבא.

 

לילי הלכה לארוחת הצוהריים עם חברותיה הטובות שאיתה גם בחדר איזבל ג’ונסון ואשלי סטיבנס.

 

עברו כמה ימים עד שהגיע היום האחרון לסוף השבוע .

בחוץ הייתה רוח נעימה והגנים היו שטופי שמש . תומאס , לילי, הוגו, סופיה, איזבל, אשלי, וברנדון לואיס שגם היה חבר טוב של תומאס והוגו , הלכו יחד לשבת בצילו של העץ ליד האגם הגדול.

 

הם ראו שם עוד כמה ילדים משאר הבתים . וגם לוסי וחבריה ברייבנקלו באו להגיד שלום.

 

כאשר הייתה רק חצי שעה עד ארוחת הערב כל החבורה קמה מהדשא והתחילו לעשות את דרכם לטירה, לאחר כמה דקות לאשלי נפל הספר והיא התכופפה להרים אותו אך ברגע שנגע בו ילד שנה ראשונה מסלית'רין בעט בו מידה של אשלי.

כשכולם היסתובבו ליראות מה קרה , ראו ילד אם שיער בלונדיני בהיר מאוד ועיינים אפורות ועוד 3 ילדים עומדים  מאחוריו וצוחקים על אשלי.

 

לילי והוגו מייד זיהו שהוא דומה מאוד לסקורפיוס חברו הכי טוב של אלבוס ובנו של דראקו מאלפוי.

ומסתבר כשהילד הציג את עצמו שהוא קשור למשפחת מאלפוי ושמו קרלוס מאלפוי. גם הוא כמו כל בני משפחת מאלפוי היה שחצן והשוויץ בעושרו. ואחריי כמה דקות הסלית'רנים הלכו לדרכם.

 

כשחזרו לטירה ברנדון לקח את אשלי למרפאה כדי שמאדם פומפרי תוכל לחבוש את כף ידה והשאר הלכו לארוחת הערב.

בזמן הארוחה כשכולם צחקו ודיברו על מה שהיה עם הסלית'רינים לילי הייתה מאוד שקטה והסיבה לכך היא כשראתה את קרלוס הייתה לה תחושה לא טובה , תחושה שמשהו רע יקרה.

 

הוגו תומאס וברנדון עלו לחדר שלהם , ג'ק ומייקל עדיין היו בחדר המועדון וברנדון נירדם ברגע שנישכב במיטה .

אחרי שלבשו את הפיג'מות שלהם וישבו על המיטה , הוגו היתסכל על תומאס מחייך מאוזן לאוזן .

"מה ?" שאל תומאס.

"אל תחשוב שלא שמתי לב" אמר הוגו כנעלב.

"שמת לב למה ?",

"שהסמקת מתי שלוסי באה להגיד לנו שלום היום בצוהריים" .

"אני לא הסמקתי " אמר תומאס מעוצבן וקצת נבוך.

"מה שתגיד" אמר הוגו.

"שלא נתחיל איתך" אמר לו תומאס

"מה ?" שאל הוגו מופתע

"ראיתי איך הסתכלת על אחותי"

"לילה טוב תומאס" אמר הוגו והיסתובב לצד השני,

"לילה טוב" צחק תומאס.

 

 

בוקר יום ראשון הגיע , ושנייה אחריי שהשעון צלצל תומאס קפץ מהמיטה והתחיל לנער את הוגו, "הוגו, קום קום המבחני קבלה לקווידיץ' מתחילים עוד שעה ".

(הוגוורטס החליטה לתת גם לתלמידי השנה הראשונה לנסות להתקבל לקבוצה).

 

"כידוע לכם קפטן הקבוצה בוחן תלמידים לכל תפקיד שירצו חוץ מהתפקיד של הקפטן" אמרה פרופסור מקגנוגל שהיא גם ראש בית גריפינדור , "במקרה שלנו הקפטן משחק בתפקיד השומר, כל תלמיד שירצה להיבחן לכל תפקיד אחר מוזמן היום 12:00 לבוא למבחניי הקבלה".

 

"קפטן קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור הוא ג'סטין ווד." צעק מייקל סקוט שניכנס בריצה לחדר המועדון.

 

השעה 12:00 הגיע , והמון של תלמידים הגיעו למגרש הקווידיץ' . המגרש היתחלק לשני חצאים בחצי הימיני גריפינדור נבחנו ובצד השמאלי הפלפאף נבחנו.

הוגו , לילי וסופיה ליוו את תומאס למבחנים, תומאס רצה להיבחן לתפקיד המחפש.

שומר כבר יש שזה הקפטן והאח הגדול של תומאס וסופיה , כעבור חצי שעה נבחרו 3 הרודפים : פרד ג'ורדן , ג'יימס פוטר ואמילי בלוסום.

לאחר מיכן נבחרו החובטים :לואיס וויזלי והאנה סמית'.

 

בזמן המבחנים צפו הוגו , תומאס ,סופיה ולילי בהפלפאפים – הם בדיוק בחרו את החובטים או יותר נכון חובטות: אווה וויליאמס וג'סיקה ברוק.

 

סוף סוף הגיע הזמן למבחנים של תפקיד המחפש אחריי שעה שהרגישה לסופיה ולילי כמו שעתיים תומאס ניבחר לתפקיד המחפש.

"מזל טובבבב !!!!!" אמרה סופיה לאח שלה ונתנה לו חיבוק.

"אתה המחפש השני הכי צעיר ב100 השנים האחרונות "אמר הוגו בהתרגשות .

"מי היה הראשון ?" שאל תומאס מסוקרן,

"אבא שלי" אמרה לילי .

"איזה כבוד " אמר תומאס .

והארבעה עשו את דרכם חזרה למגדל גריפינדור.

 

אחריי ארוחת הערב ישבו תלמידי השנה הראשונה בחדר המועדון כדי להשלים את שיעורי הבית שלהם.

לפני שתלמידי גריפינדור עלו לחדרים שלהם ראו מודעה חדשה על לוח המודעות שכתוב בה שהמשחק הראשון יערך מול הפלפאף בעוד חודש.

 

בוקר יום שני , השיעור הראשון היה שיקויים עם פרופסור סלגהורן.

גריפינדור למדו שיקויים עם סלית'רין , השיקוי הראשון שהיו צריכים לנסות להכין הוא שיקוי בלבול ( זאת הפעם החמישית שהם מנסים להכין את זה בארבעת השיעורים האחרונים).

 

היו בודדים שהצליחו וביניהם לילי וקרלוס .

פרופסור סלגהורן בחר בלילי וקרלוס שיעשו תחרות מי מכין את שיקוי הבלבול מהר יותר , ומי שינצח יהיה פטור מהבוחן מחר .

כעבור חצי שעה קרלוס הכריז שסיים ושנייה אחריו גם לילי.

"אדון מאלפוי אתה הכרזת ראשון אך  אם השיקוי שלך לא טוב נעבור לבדוק את השיקוי של גברת פוטר",

פרופסור סלגהורן  בדק את השיקוי של קרלוס בקפידה רבה מאוד וכעבור שש דקות מתוחות מאוד הכריז פרופסור סלגהורן כשהפעמון צלצל שקרלוס ניצח.

 

תלמידי גריפינדור עשו את דרכם עם תלמידי סלית'רין   לקומה השנייה , לשיעור שינוי צורה .

 אחרי עשר דקות לילי וקרלוס הגיעו באיחור כי פרופסור סלגהורן רצה לדבר איתם, "אדון מאלפוי גברת פוטר אנא שבו " אמרה פרופסור מקגנוגל.

מכוון שכל המקומות האחרים היו תפוסים לילי וקרלוס נאלצו לשבת יחד .

 

השיעור עבר שקט ומתוח מאוד בשולחן של קרלוס ולילי , חוץ מהפעם שלילי תקעה את השרביט שלה בטעות בעין של קרלוס.

לילי הסתכלה מתוחה בשעון מעל הלוח שמאחורי מקגנגול , הוא היה צריך לצלצל בכל רגע.

 

"תודה" אמר קרלוס בלחש

 

"על מה ?" השיבה לילי

 

"ראיתי שסיימת את השיקוי לפניי ולא הכרזת לפניי"

 

"עשיתי את זה רק כי אני עוזרת להוגו מחר בבוחן" אמרה לילי בעליזות .

 

השעון צלצל  ולילי ארזה במהירות את קסט הדיו  את עט הנוצה והספרים שלה ויצאה עם תומאס סופיה והוגו במהירות מהכיתה.

 

הארבעה עלו למגדל גריפינדור להניח את הספרים שלהם ולקחת את המטאטאים שלהם לשיעור תעופה.

בדרך למדשאות לילי עצרה ליד השירותים של מיריטל המייללת , היא אמרה להם להמשיך ושהיא תבוא עוד מעט.

היא נכנסה לשירותים ושמעה שני  ילדות מדברות ( הן היו שנה ראשונה מסלית'רין ).

 

"קרלוס אמר לי שיש לו רעיון איך להפיל אותו מהמטאטא במשחק "

 

" למה הוא בכלל רוצה להפיל אותו "

 

"לא יודעת הוא אמר שרק ג'יימס פוטר לא בא לו טוב בקבוצה של גריפינדור".

 

לילי יצאה מייד מהשירותים מכוסה זיעה קרה וחוששת מאוד , ומיהרה לכיוון המדשאות.

 

לילי שהייתה מצטיינת בשיעוריי תעופה , לא תפקדה טוב בשיעור . כמובן ששלושת החברים הכי טובים שלה שמו לב לזה .

בהפסקת הצוהריים תומאס הוגו וסופיה לקחו את לילי שעדיין לא יכלה לדבר למקום הקבוע שלהם מתחת לעץ ליד האגם .

לבסוף כשלילי הצליחה לדבר היא סיפרה להם מה היא שמעה בשירותים.

 

"אתם חושבים שאנחנו צריכים לדווח למישהו " שאל תומס

 

"אני לא יודע אבל חייבים לעשות משהו הוא בן דוד שלי" אמר הוגו בלחץ

 

"ואח שלי" אמרה לילי בשקט

 

"אולי תישאלי את אלבוס , הוא בסלית’רין , הוא יוכל לברר" הציעה סופיה

 

"אני אלך עכשיו לאלבוס אתם תלכו לארוחת צוהריים" אמר הוגו.

 

אחריי ארוחת הצוהריים הוגו אמר להם שלא הצליח למצוא אותו וגם סוף סוף הגיע השיעור האחרון לאותו יום – תולדות הקסם.

""גובלנים יצרו חרבות, שרשראות, כתרים ושאר כלי נחושת בצורה מושלמת. במלחמת הגובלינים העשירית.."  דקלם פרופסור בינס מהספר, "אוי לא ! עוד פעם מלחמת גובלינים ?! כמה מלחמות הם כבר עשו אלה ?!"

אמרה סופיה שעיינה היו נעוצות בשעון מעל ראשו השקוף של פרופסור בינס.

כידוע תולדות הקסם היה השיעור הכי משעמם שהיה איי פעם בהוגוורטס.

אחרי 50 דקות שהרגישו נצח לכל תלמידי רייבנקלו וגריפינדור הפעמון צלצל.

 

"לשיעורי הבית שלכם אני רוצה שתיבחרו חפץ של הגובלונים מהמלחמה העשירית וחברו חיבור עליו באורך של קלף אחד" אמר פרופסור בינס בקול משועמם.

"אוי לא " אמר הוגו

 

"מה קרה " שאלה סופיה

 

"רבתי עם אחותי אתמול , עכשיו היא לא תעזור לי עם השיעורים" אמר הוגו

 

" למה אתה צריך שאחותך תעזור לך עם השיעורים?" שאל תומאס

 

"מישהו מאיתנו היה צריך לקבל את השכל של אמא נכון" אמר הוגו מאוכזב

"חבל שזה לא אני "

הפרק הבא
תגובות

וואווווואווואוו · 12.07.2022 · פורסם על ידי :עכשיו מעונן
לא מאמינה שזאת תגובה ראשונה!
מדהים.

פרד וויזלי אהובי · 12.07.2022 · פורסם על ידי :פרד וויזלי :) (כותב הפאנפיק)
תודהה :)

מ ד ה י ם · 14.08.2022 · פורסם על ידי :ג'יני המקורית :)
יפה שטרחת עד כדי כך שלחבר שיר חדש למצנפת המיון, נרשמתי

וואו פנפאיק בין המושקעים שראיתי · 09.09.2022 · פורסם על ידי :RONEN22

:) · 13.09.2022 · פורסם על ידי :פרד וויזלי :) (כותב הפאנפיק)
תודה רבה

וואו סיפור מהמם · 29.09.2022 · פורסם על ידי :חנה פוטר 73
פרד זה סיפור עוצר נשימה ומרגש בצורה מושקעת ברמות של סופרים

· 29.09.2022 · פורסם על ידי :פרד וויזלי :) (כותב הפאנפיק)
תודה רבה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007