האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הדור הבא

הדור הבא של הילדים בהוגוורטס , דרמה (אהבה בהמשך)



כותב: פרד וויזלי :)
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2168
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת - שיפ: יש כמה תיכנסו ותיראו - פורסם ב: 04.07.2022 - עודכן: 04.11.2022 המלץ! המלץ! ID : 13434
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

"היי לילי" קרא קול מהשולחן האחורי . זאת הייתה לוסי.

 

"היי לוסי" לחש תומאס

 

לוסי לא שמעה את תומאס וניגשה אל לילי

 

"היי לילי, את בסדר ? " שאלה לוסי

 

"כן, למה ? "

 

"פשוט נראית לא מרוכזת בשיעור תעופה היום"

 

"אה, לא זה כלום אני פשוט לחוצה מהבוחן בשיקויים מחר" השיבה לילי

 

"אהה, אבל אין לך מה לדאוג אמרו לי שאת מעולה בשיקויים . ביי לכולם "

 

"ביי לוסי".

 

סופיה עלתה למגדל גריפינדור עם איזבל וברנדון.

תומאס הוגו ולילי אמרו לה שהם ילכו לספרייה לקחת ספרים כדאי להתאמן לבוחן מחר ויחזרו למגדל.כשהם הגיעו לספרייה הם התחילו לחפש ספרים שיכולו לעזור להם ללמוד.כשלילי הגיע למדף של שיקויים למתחילים ושלפה מהמדף את כרך א' ו-ב' וראתה מעבר למדף את אותן ילדות שדיברו בשירותים מדברות עם קרלוס וליאו זיבאני שהיה חברו הכי טוב של קרלוס .

לילי סימנה לתומאס ולהוגו בשקט להתקרב,

"תומאס אני צריכה שתעבר לצד השני של המדף ותישמע על מה הם מדברים" הסבירה לילי בשקט

"למה שהוגו יעשה את זה ?" שאל תומאס בפחד

"כי הם יודעים שהוא בן דוד של ג'יימס" אמרה לילי

" טוב בסדר, אבל אם אני ניתפס לא להאשים אותי"

תומאס לקח נשימה עמוקה וצעד לצד שני של המדף והיסתובב "לחפש ספרים" . הם דיברו ממש בשקט אבל הוא הצליח להבין מה הם אומרים.

אחרי עשר דקות שלילי והוגו היו מתוחים יותר מתמיד תומאס חזר . והם יצאו מהספרייה בשיא המהירות.

כשהם הגיעו לדיוקן של האישה השמנה בקומה השביעית מתנשפים ומזיעים שמעו את האישה השמנה אומרת "סיסמה ? "

"עוצלי גוצלי" אמר הוגו מתנשף .

 

כשעברו את הדיוקן לתוך חדר המועדון של גריפינדור ראו שהוא היה מלא בתלמידים מקובצים מול לוח המודעות , לילי הבחינה באיזבל ואשלי ושאלה אותם מה כתוב במודעה.

 

" המשחק יערך עוד 10 ימים "אמרה איזבל מתרגשת,

 

" וגם אנחנו נשחק מול סלית’רין במקום הפלפאף , הם אמרו למקגנגול שאווה וויליאמס נפצעה באימונים והם מבקשים בקשה לצאת מהמשחק, ומקגנגול נתנה להם" הסבירה אשלי.

 

בינתיים סופי הסבירה את אותו דבר להוגו ותומאס, שהארבע תפסו את המקומות ליד על אדן החלון ותומאס התחיל לספר להם מה ששמע בספרייה .

"שמעתי שליאו אומר שאם זה יקרה כנראה ישביתו את המשחקים לחודשיים, ואנג'ל (אחת הבנות) אמרה שצריך לוודא שג'יימס ישחק בעוד 10 ימים, ולפניי שהלכתי שמעתי את קרלוס שואל 'מעניין מה לילי ואלבוס יעשו כשאח שלהם , 'המלך פוטר' ייפול מעשרים מטר גובה". סיים תומאס , מתוח לשמוע את התשובה של לילי.

לילי בכלל לא הסתכלה על תומאס או חושבת על מה הוא אמר , היא הסתכלה על סופיה שהיה על פניה מבט מודאג מאוד,

 

"הכל בסדר סופי" שאלה לילי

"לא , ממש לא "

"מה קרה" שאלו הוגו ותומאס יחד,

 

"עדיין לא הבנתם , זה ככל הנראה היה רעיון של קרלוס להפיל את ג'יימס מהמטאטא במשחק , וראיתי היום את וויליאמס היא נראתה בסדר גמור – אז הם כנראה איימו על הפלפאף שיבטלו את ההשתתפות , וכנראה  האח הגדול של ליאו שהוא אחד החובטים יפיל את ג'יימס. הבנתם ? . אנחנו רק צריכים לדעת למה הם רוצים לעשות את זה" .

 לילי קמה ועשתה את דרכה לדיוקן של האישה השמנה.

 

"לאן את הולכת " שאלה סופיה

 

"לאלבוס שינסה ליראות מה קורה"

 

"לבוא איתך?" שאל הוגו

 

"לא זה בסדר, בינתיים תנסו להבין עוד דברים"

 

כשלילי יצאה מחדר המועדון ופנתה ללכת לכוון המדרגות שמע קול שקורא לה מאחור. כשהסתובבה ראתה את קרלוס , לילי התעלמה והמשיך לרדת במדרגות .

קרלוס הלך אחריה והמשיך לקרוא לה עד שלילי נכנעה ושאלה מה הוא רוצה.

"אני רוצה להחזיר לך טובה על מה שקרה היום בשיעור שיקויים , יש משהו שאתה יכול לעשות ? "

לילי שרצתה לצעוק עליו : כן מאלפוי יש משהו שאתה יכול לעשות , לא להפיל את אח שלי מעשרים מטר גובה ! . אבל היא שמרה את זה בפנים ואמרה שתחשוב על זה.

היא לרגע חשבה לשאול אותו איפה חדר המועדון של סלית’רין אבל חשבה שעדיף לשמור את הטובה למשהו יותר משמעותי.

 

למזלה של לילי ראה את סקורפיוס  ואלבוס יוצאים משירותי הבנים בקומה החמישית.

"היי לילי , מה את עושה פה לבד ? " שאל אלבוס

"אני צריכה את העזרה שלכם" אמרה לילי

לילי סיפרה להם על הכל והם אמרו שהם יחזרו עכשיו לחדר המועדון ליראות אם יצליחו לגלות משהו ושהם ידברו איתה והוגו מחר בבוקר.

 

בוקר לאחר מיכן הוגו לילי תומאס או סופיה לא ראו את אלבוס או סקורפיוס .

משם הם הלכו ביחד עם איזבל , אשלי וברנדון לבוחן בשיקויים, הבשורה המשמחת היא שיהיה להם שעתיים לעשות את המבדק וביטלו להם תולדות הקסם.

כשהגיעו לכיתה לילי ישבה ליד הוגו כמו שהבטיחה לו.

 

עברה חצי שעה מאז התחילו את הבוחן רק ילדה אחת סיימה אותו שזאת הייתה אנג'ל , כשלילי והוגו ראו אותה את ליאו וקרלוס הם רתחו מזעם ולא הצליחו להתרכז בבוחן.

לבסוף הם הצליחו להתרכז וסיימו את המבדק אחריי שעה ורבע ואחריי עשר דקות גם התאומים וברנדון.

 

אחריי שלילי סיימה היא ישבה בשולחן שלה וסקרה את תלמידי סלית'רין וכשהגיע לשולחן של ליאו וקרלוס ראתה שקרלוס מסתכל אליה ועל פניו חיוך שבע רצון.

 

כשהפעמון צלצל הוגו ולילי חיקו מחוץ לכיתה ליראות אם יראו את סקורפיוס או אלבוס ואמרו לחבריהם שיגיעו מאוחר יותר לארוחת הצוהריים. אחריי עשר דקות שלא ראו שום סימן לאלבוס או לסקורפיוס החליטו ללכת לארוחת הצוהריים. כשנכנסו לאולם הגדול ראו את רוז האחות הגדולה של הוגו יושבת לבד בפינת השולחן הארוך .

הוגו ולילי ניגשו אליה ושאלו מה קרה , היא אמרה שחברה שלה הלכה לשירותים, הוגו ולילי איחלו לה יום טוב וקמו ללכת , לפני שלילי פנתה לכיוון חבריה רוז תפסה לה ביד ואמרה לה לדבר אם ג'יימס לשאול אותו אם הוא בסדר היא אמרה שהוא לא ניראה עצמו בזמן האחרון. לילי הנהנה ופנתה לדרכה.

 

בהפסקה השנייה אחריי שעתיים של תורת הצמחים עם רייבנקלו , ראו סוף סוף את אלבוס וסקורפיוס .

"יש לנו עכשיו יציאה להוגסמיד אנחנו ננסה לדבר עם אח של ליאו , קבענו איתו בשעה שלוש בפונדק שלושת המטאטאים". אמר סקורפיוס.

                                                                                                                         

בהפסקה היה האימון הראשון של נבחרת הקווידיץ' החדשה, סופיה ולילי הלכו בהספקת הצוהריים להביא לתומאס את השיעורים בהתגוננות מפני כוחות האופל. כשלילי וסופיה פנו ללכת מהמגרש לילי ראתה את אחיה הגדול באוויר ונזכרה במה שרוז אמרה לה , היא אמרה לסופיה להמשיך ושהיא תצטרף עוד מעט .

היא סימנה לג'יימס לרדת למטה .

 

"מה קרה ? "

 

"רק רציתי לשאול אם אתה בסדר" אמרה לילי

 

"למה את שואלת , לילי קרה משהו ?!"

 

" כלום לא קרה , אני רק שאלתי אותך אם אתה בסדר"

 

" לילי לונה פוטר אני רואה שאת משקרת לי "

 

"טוב נו ,רוז אמרה לי לדבר איתך לשאול אם אתה בסדר היא אמרה שאתה מתנהג די מוזר בזמן האחרון" הסבירה לילי,

 

"תגידי לה שאני בסדר גמור !" אמר ג'יימס לא מרוצה וקצת עצבני , ולפני שלילי הייתה יכולה להגיד משהו הוא כבר היה באוויר .

 

אחרי שדיברה עם ג'יימס לילי הרגישה בוודאות שג'יימס יודע משהו.

ביום חמישי בבוקר ישבו סופי ולילי ליד האגם, לילי סיפרה לסופי על השיחה עם ג’יימס .

"יש לי רעיון..." ובלי לסיים את המשפט סופי התחילה לרוץ לעבר הטירה , לילי שבכלל לא אהבה שסופיה לא מסיימת את המשפטים שלה רצה אחריה , אחרי ריצה מהירה מאוד של סופיה עד שהגיעו בסוף ל...

"ספרייה?!!"השתנקה לילי , "מה בשם הטבעת של מרלין אנחנו עושות בספרייה " אמרה לילי בקול רם

"שקט!! " התנפלה מאדם פינס (הספרנית) על לילי . "סליחה." לחשה לילי .

 

"סליחה מאדם פינס אני מחפשת ספר מסוים קוראים לו 'המרביצנים הסוררים מכל הזמנים' "אמרה סופיה בנימוס,

"אני מצטערת יקירה הספר נימצא במדור הספרים המוגבלים תוכלי לקבל אותו רק עם אישור ממורה.

 

סופיה ולילי עשו את דרכם חזרה עכשיו בהליכה(לשמחתה של לילי). ואז לבסוף שאלה לילי

" למה חיפשת את הספר הזה"

 

"כי אח של ליאו הוא חובט אז הוא כנראה ישתמש במרביצן כדי להפיל את אח שלך וכמו שאני מכירה את הסלית'רינים הם יעשו את זה בדרך הכי אכזרית , אז חיפשתי את הספר על המרביצנים הסוררים" הסבירה סופי.

רגע, ליליייי את מעולה בשיעוריי תעופה ומאדם הוץ' אוהבת אותך אז אולי תבקשי ממנה בשיעור שלנו אחר הצוהריים אישור למדור הספרים המוגבלים"

" אני יכולה לנסות ".

 

אחריי ההפסקה ירדו לילי וסופיה לשיעור תעופה ופגשו בדרך את לוסי

"אוף אני רוצה קצת דרמה משעמם לי בימים האחרונים" אמרה לוסי ללילי וסופיה

"את לא היחידה" השיבה סופיה

 

כשסיימו את שיעור התעופה לילי פנתה למאדם הוץ' לגבי הספר אבל מאדם הוץ' לא הסכימה.

"אין ברירה צריך לפרוץ לשם בלילה "

 

מה את משוגעת " אמרה לילי . " את רוצה להציל את אח שלך או לא " , "טוב נו בסדר"

 

"היי לוסי" צעקה סופיה, "מוכנה לקצת דרמה ",

"מה עושים " שאלה סופי בהתרגשות.

 

בשתיים בלילה נפגשו לילי ,סופיה, תומאס והוגו בחדר המועדון

"איפה לוסי? " שאל תומאס.

 

"אנחנו ניפגש איתה בספרייה" אמרה לילי .

כשהגיעו לספרייה ראו את לוסי מחכה ליד הכניסה מתרגשת. 

 

"מתחילים?" שאלה לוסי עם חיוך זדוני . "כן" אמר הוגו באותה נימה של התרגשות.

 

כשהגיעו למדור הספרים המוגבלים וחיפשו במדף של הקווידיץ' שמעו קולות צעידה ויללות חתול מהכניסה .

"פילץ' " לחשה לוסי.

אבל לפני שהספיקו להתחבא פילץ' כבר הדליק את האור ותפס אותם . הוא הוביל אותם למשרד הישן של פרופסור מקגנוגל שבקומה החמישית. והלך לקרוא למנהלת .

 

לאחר שבע דקות חזר עם פרופסור מקגנגול הלבושה בחלוק הלילה הסגלגל שלה .

"אתם יודעים משהו ילדים..." אמרה מקגנוגל,

לפני 38 שנים בערך הגיעו לבית ספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות כמה תלמידים ובינם רון וויזלי, הארי פוטר , הרמיוני גריינג'ר , נוויל לונגבוטום , ג'יני וויזלי, אוליבר ווד ולונה לבגוד . והמכנה המשותף שהיה להם הוא שלכולם היה כישרון להסתבך בצרות."

 

הייתה שתיקה מביכה מאוד .

 

"ואז.." המשיכה מקגנוגל , "אחרי 38 שנה הגיעו 'היורשים שלהם' " אמרה ,וצחקה .

 

"אני מקווה מאוד שזה מיקרה חד פעמי ואני יודעת איזה ספר חיפשתם בספרייה ואתן לכם רשות לקבל אותו , רק בבקשה אל תירשו את הכישרון הספציפי הזה מההורים שלכם".

"שיהיה לכם לילה טוב ".

"אני אקח חמש נקודות מרייבנקלו ושתיים עשר מגריפינדור"

 

"לילה טוב פרופסור" אמרו כולם בשקט.

 

הם נפרדו מלוסי כשיצאו מהמשרד ופנו לעלות למגדל גריפינדור.

 

הם אמרו אחד לשני לילה טוב וישר הלכו למיטות.

"אני בשוק שבסוף זאת הדרך שקיבלנו את הספר" אמרה סופיה

 

"אני חושבת שגם קיבלנו את המזל של ההורים שלנו " השיבה לילי בקול ישנוני

 

"לילה טוב ליל "

 

"לילה טוב סופ"

 

 

סוף השבוע ניגמר ונשארו 3 ימים למשחק .

 

"היי לילי , הוגו " תומאס רץ לכיוונם ממעונות הבנים, " דיברתי עם אח שלי וסיפרתי לו הכל , טוב לא הכל אבל הרוב, אבל הוא אמר שהם יוצאים לקנות היום ערכות חדשות לטיפוח מטאטאים בהוגסמיד אז הוא אמר שהוא ייקח אותו לפונדק לשתות בירצפת ולשאול אותו אם הוא מוכן למשחק או משהו כזה "

 

"איך שחכנו שהם חברים הכי טובים ?!" אמר הוגו

 

"וואו תומאס תודה " אמרה לילי

 

"זה הכי הרבה שאני יכול לעשות כרגע" אמר תומאס

 

"זה לא כזה נכון" אמרה סופיה מאחורי הספר שנתנה לה מאדם פינס,

 

" למה את מתכוונת" שאל הוגו

 

סופיה סגרה את הספר בצורה חזקה שיצר הד בחדר , "אתם יודעים מה , לפעמים נימאס לי מזה שאתם לא מבינים כלום"

 

"נו דברי כבר " התפרץ תומאס

 

" אתה בנבחרת וגם ג'יימס ,אתה רואה אותו שלוש פעמים בשבוע , וגילינו שהוא יוצא מהאימונים עשר דקות לפני כולם, ואף פעם לא ניצלת את העובדה שאתה בנבחרת ואתה יכול ללכת אחריו וליראות מה הוא עושה " הסבירה סופי בנימה טיפה מתנשאת לתומאס,

כשתומאס הבין את כל מה שהתאומה שלו הסבירה לו הוא עשה לה פרצוץ היסתובב ויצא מהחור של הדיוקן.

סופיה חייכה וחזרה לספר ,

 

"נו סופ מצאת כמה מהלכים אכזריים שם " שאלה אשלי שהתיישבה בכורסה ליד סופיה שהייה פעם הכורסה הקבועה של הרמיוני.

 

"לא מעט " אמרה סופיה בחיוך

 

"תזכירי לי שוב למה לקחת את הספר הזה " שאל ברנדון

 

לילי שנהייתה "קצת" אדומה מהשאלה של ברנדון , נרגעה אחריי ששמעה את התשובה של סופיה .

 

"בשביל תומאס, אני לא רוצה שהוא היפגע במשחק" ענתה סופיה

 

"אהה נכון גם תומאס משחק, תימסרי לו בהצלחה . לא ראיתי אותו ביומיים האחרונים"  אמרה איזבל שהצטרפה לשיחה

 

" היי כדאי שנצא כבר יש לנו טיפול בחיות הפלא עוד עשר דקות" אמר הוגו לכולם שארזו את הספרים והקלפים לתיקים.

 

בוקר המשחק הגיע , סופיה לא מצאה בספר מהלכים שאפשר לעשות עם המרביצנים שיש בהווגורטס , תומאס לא שמע כלום מאח שלו ואחיו גם לא נתן לו לצאת מהאימון מוקדם כמו ג'יימס , הוגו לא הצליח להשיג שום מיידע מהריגול אחריי קרלוס , אח של ליאו לא אמר שום דבר לאלבוס וסקורפיוס . לילי חשבה לנצל את הטובה של קרלוס ולבקש ממנו מה שרצתה לצעוק עליו בפעם הראשונה אבל לא ראתה את קרלוס או מישהו מסלית'רין אז מה שנישאר להם זה להתפלל לנס.  

 

בשעה אחת עשרה ירדו לילי , הוגו והתאומים עם אשלי איזבל וברנדון לארוחת הבוקר.

לילי ישבה בצד של השולחן כי רצתה להיות קרובה לג'יימס וגסטין. תומאס רצה להגיע למגרש יותר מוקדם אז מתי שקמו מהשולחן לילי הלכה עם אשלי לאחל לאחיה בהצלחה .

"היי לילי שמרתי לך ולחברים של תומאס מקומות בשורה הראשונה" אמר ג'סטין , וקרץ לה לכיוון של גיימס.

 

" תודה . בהצלחה גם לך " אמרה לילי והיא וסופיה הלכו למגרש עם ג'יימס וג'סטין.

 

כשנשארה שעה עד המשחק התלמידים החלו להגיע בהמונים למגרש, וג'סטין כינס את הקבוצה בחדר ההלבשה של גריפינדור , וכמו שרחש מאבא שלו את הכישרון לקווידיץ' ולהיות קפטן גם ירש את שיחות העידוד והאיומים הקטנים לפני המשחק.

אחרי 10 דקות שכל המורים והתלמידים התמקמו , מדאם הוץ' קראה לשני הקבוצות לצאת מחדרי ההלבשה.

ג'סטין לחץ את ידו של הקפטן של סלית'רין לאון זיבאני (אח שלי ליאו). 

"והמשחק מתחילללל" צעקה אלינה ג'ורדן שגם מבית גריפינדור (הבת של לי ג'ורדן- שגם הוא בזמנו היה גם הפרשן).

 

שריקת המשרוקית של מאדם הוץ' נבלעה בקולות ההתרגשות של התלמידים שבאו מהיציע של גריפינדור.

"והכדור אצל סלית'רין ורון גרגורי עושה את דרכו לחישוקים של גריפינדור ו...- איזה חטיפה של הקואפל של פוטר ,

ופוטר מוסר לבלוסום , בלוסום לג'ורדן , חזרה לפוטר , פוטר זורק לחישוקים , ועשר אפס לגריפינדור !!! . הים האדום למטה שאג ,וקריעות בוז הגיעו מתלמידי סלית'רין.

הכדור אצל סלית'רין ,לורן התחמקה מהמרביצן שכיוון אליה לואיס וויזלי , והיא עוקפת את בלוסום , זורקת לחישוקים ו..הצלה מדהימה של השומר של גריפינדור ג'סטין וודדד, תלמידיי גריפינדור , הפלפאף ורייבנקלו שאגו בשמחה."

בינתיים תומאס ודניאל (המחפש של סלית'רין) היו למעלה מעל כולם מחפשים אחר הסניץ' המוזהב . תומאס שהיה מרוכז מאוד שמע ברקע "... עשרים עשר לגריפינדור.."

תומאס ראה כדור זהב מנצנץ מעל הראש של אחיו שעצר עוד זריקה של סלית'רין. בדיוק שהתחיל להאיץ את המטאטא שלו שמע את אלינה צועקת"... חמישים עשרים לגריפינדור !  ,  מגיע לכם חבורת  רמאים מלוכלכים שכמותכים-" . 'ורדן אם את לא יכולה לפרשן את המשחק בצורה מכובדת .." התפרצה פרופסור מקגנוגל , " אני רק אומרת את האמת פרופסור –".

 

לאון שחיכה לרגע שתומאס לא היתרכז בג'יימס הפנה את המרביצן לג'יימס שהתמסר עם בלוסום וג'יימס נפל מהמטאטא ,(לילי עצמה את עיינה בזמן שהוגו צעק למאדם הוץ' וסופיה פלטה צווחה קטנה והסתכלה על ג'יימס),

 "אויי לא , מרביצן של זיבאני מפיל את פוטר המטאטא.. " . תומאס שהיה קרוע בן אם לתפוס את ג'יימס או את הסניץ' – היסתובב סיבוב חד וצלל למטה במהירות . תומאס הצליח לתפוס את החלק העליון של ג'יימס והניח אותו בבטחה למטה  ועף למעלה לתפוס את הסניץ' , ואחריי כמה דקות הסניץ' היה קלוע בתוך ידו של תומאס.

 

"וגריפינדור מנצחתת מאתיים עשרים " 

" לכל מי שדואג לפוטר הוא קיבל שיקוי ממדאם פומפרי לעיכוי עצמות ".

 

אז בסוף כן קרה נס – ג'יימס ניצל , התוכנית של קרלוס וליאו נכשלה , המשחק הראשון של תומאס הייתה הצלחה וגריפינדור ניצחה.

 

" תומאס לילי סופיה הוגו בואו יש מסיבה בחדר מועדון של גריפינדור" קרא להם ג'סטין ,

והארבעה חגגו את הניצחון עם כל תלמידיי גריפינדור עד השעות הקטנות של הלילה. 

 

 

פרק שלך

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007