האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


קדימה אל העבר! - וואנשוטXD



כותב: illy
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3361
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - קונדסאים - זאנר: הומור, רומאנס - שיפ: ג'יימס/לילי - פורסם ב: 23.11.2010 - עודכן: 28.11.2010 המלץ! המלץ! ID : 1394
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

וואו, אני ממש מצטערת. משום מה זה לא פרסם את כל החלקים ביחד! ולא שמתי לב...

לפי התגובות אני מבינה שאהבתם בנתיים D:

זה לא דומה למחוללי זמן בגלל שמחוללי זמן יש לבעלים שליטה על הרגע בו הם יוצאים, ולאיזה זמן הם מגיעים XD

שוב סליחה,

גילסD:

"אוקי, אוקי..."סיריוס מלמל בלחש, וירה על הכדור כישוף מחזק. "ותודה על המחמאה!" סיריוס אמר, והלך במהירות לעבר חבורת בנות בלונדיניות שקראה לו מהצד.

רמוס הלך לעבר בת הזוג שלו, ופיטר הלך, כרגיל, אל שולחן הכיבוד, וג'יימס נשאר לבד.

ג'יימס השאיר את מבטו על סיריוס כל הזמן. הרי הכל קרה בגלל הגביעים שהוא הפיל. פעמיים...

"קח ג'יימי," רמוס אמר לו בחיוך, וזרק לו צפרדע שוקולד. הוא אכל אותה והסתכל על הקלף. שוב.

איזמלדה

איזמלדה קראה לעצמה מכשפת אמצע החורף,

והייתה ידועה באישיות הקפואה שלה.

היא המציאה שיקוי שמי שותה אותו

ביום אמצע החורף יחיה את אותו היום

שוב, ושוב ושוב... עד שהוא יפגוש

את אהבת חייו.

 

"הכל בגללך!" ג'יימס כעס. האישה שבתמונה חייכה לעברו חיוך מרושע.

"אתה מוכן לרקוד, ג'יימס?" הוא שמע קול מאחור. הוא הסתובב וראה את לילי. היא לבשה שמלה ירוקה מדהימה, שהתאימה לעיניים שלה.

"וואו, לילי! את נראית מדהים!" ג'יימס אמר. 'הנה זה קורה!'

"סיריוס, תיזהר!" אבל סיריוס לא שמע אותו, ונשען על אחד הגביעים, כשהוא ממלמל לבחורה, "את באה לפה הרבה?"

הגביע נפל. אבל לא סתם נפל, הוא נפל על עוד גביע, שנפל על עוד גביע, שנפל על עוד גביע, שנפל על עוד גביע...

תוך כמה שניות כל רצפת החדר התמלאה בגביעים קרירים וכבדים שמתגלגלים לכל כיוון. אחד מהגביעים היותר גדולים נתקל בשולחן, והפך אותו. העוגה הגדולה שהייתה אמורה להיחתך בסוף המסיבה התעופפה ונחתה על...

'אני לא אתן לזה לקרות!' ג'יימס חשב, "וינגרדיום לביוסה!".

"אני לא... מאמינה.." לילי מלמלה. העוגה נעצרה שתי סנטימטרים ממנה, וג'יימס הזיז אותה בחזרה לשולחן. לילי רק אמרה: "ג'יימס! הצלת אותי!"

"זה הייתי אני!" ג'יימס מלמל בחיוך.

ואז, במתח ניצוצות אדיר, כדור הדיסקו המכושף ניתק מהתקרה.

"סיריוס.." הוא מלמל. " רדוקטו!" ג'יימס צעק, והכדור התפוצץ ונעלם בעננת אפר.

"אני רוצה להציג בפניכם, את חמשת המורים האהובים עלינו!" ג'יימס הוסיף בצעקה לפתע, וכל המהומה בחדר הגבעים שככה מעט.

"מקגי, סלגי, פליטי, ספרוטי, ודמבי!" הוא אמר והתחיל למחוא כפיים. תוך כמה שניות, בלי להבין למה, כל האנשים שהיו בחדר הגביעים, והיו בערך מאה אנשים בחדר, פרצו במחיאות כפיים סוערות.

"רק באנו לבדוק מה איתכם..-מה קרה?" נשמע קול מכיוון הדלת, ופרופסור מקגונגל, פרופסור סלגהורן, פרופסור פליטיק, פרופסור ספראוט ופרופסור דמבלדור נכנסו לחדר הגביעים. הם הופתעו לקבל את מחיאות הכפיים הסוערות.

"זה מאוד מחמיא," פליטיק אמר בחיוך. גם כל המורים חייכו.

אך באותו הרגע סנייפ, שהחזיק קערת פירה גדולה במיוחד, נתקל באחד מהגביעים ומעד. קערת הפירה החליקה מידיו, ופגעה ב...

"פרופסור מקגונגל, תיזהרי!" ג'יימס קרא, אבל במקום לחכות שקערת הפירה תנחת עליה, הוא קפץ ודחף אותה.

"מר פוטר?! מה אתה עושה-" אך מקגונגל הפסיקה לדבר ברגע שהיא ראתה שקערת הפירה נחתה בדיוק במקום שבו היא עמדה.

"תודה לך! אני-"

"אלרגית לתפוחי אדמה." ג'יימס השלים אותה. חושב על הטון הצווחני שהיא אמרה זאת פעם קודמת.

לפתע דמבלדור נפגע על ידי גביע, ונפל על פרופסור ספראוט, שנפלה על סלגהורן, שנחת על שולחן הכיבוד, וקערת הפונץ' התעופפה באוויר ונחתה על...

"לילי, תיזהרי!" הוא קרא, והשתמש בכישוף ההחלפה.

במקום לילי, הופיע... סנייפ. וקערת הפונץ' עם האלכוהול נפלה עליו.

"ויש בזה אלכוהול!" ג'יימס וסיריוס מלמלו ביחד ונתנו אחד לשני כיף.

"זה שורף!!" סנייפ צווח.

"יש!" ג'יימס מלמל. "הצלחתי.."

באותו הרגע ג'יימס נזכר שסנייפ הולך לירות עליו את הקללה. סנייפ הצביע עליו עם שרביטו ונרה משם אור צהוב. הוא אמר "פורטוגו!" כשהוא מצביע על סנייפ בשרביטו, וסנייפ הועף באוויר מקרסוליו, ושרוולי מכנסיו צנחו. כולם יכלו לראות מה סנייפ קשקש על רגלו בשיעור שינוי צורה באותו הבוקר.

 

I love Lily Evans more then Potter…

 

"אוח... נו באמת!" סנייפ מלמל. הוא תפס מהר את השרוולים של מכנסיו, אבל כבר היה מאוחר מדי: כל מי שעוד נשאר בחדר הגביעים התחיל לצחוק. הוא השתמש בלחש האילם הנגדי כדי ליפול בחזרה ארצה, ואז ראה את ג'יימס צוחק.

"אתה תשלם," סנייפ מלמל לעברו בכעס.

"אני יודע-אבל זה היה שווה את זה," ג'יימס אמר, ואז פרץ בצחוק מחודש.

"אוף!" סנייפ צעק, ורץ מהחדר. לילי חייכה לעברו של ג'יימס. הוא חייך לעברה.

"אוח... תתנשקו כבר וזהו! שיהיה לפיק הזה סוף קיטשי!" סיריוס צעק.

ג'יימס משך את לילי לנשיקה עמוקה, מרוצה מזה שהוא סוף-סוף השיג אותה.

הם התנתקו זה מזו. "מצטערת על ה..." לילי נעצרה והסמיקה, תוך כדי שהיא מסתכלת מטה.. ומטה.. ומטה..

"זה בסדר. אבל לפרוטוקול, זה עדיין כואב..." ג'יימס חייך, והפעם לילי התחילה לנשק אותו.

 

.................................................................................................................

 

הסוף!

יפה?

נהדר?

הורס?

...קיטשי?

ידעתי.

 מה שמוזר הוא שאני זוכרת שזה פרסם את זה. ווירד.

מקווה שאהבתם!

גילסD:

הפרק הקודם
תגובות

חח · 28.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy
אהבתי שסיריוס אומר שיהיה לפיק הזה סוף קיטצי'

חחחח · 29.11.2010 · פורסם על ידי :הרמי המאמי.
ואי פיקק טואוב!
רעיון מעולה@! ממש אהבתי :)

חמוד... · 29.11.2010 · פורסם על ידי :ומפייר

טוב! · 30.11.2010 · פורסם על ידי :Panda Hero
חחXD
אהבתי את הסוף...

ידעתי שהיה לזה המשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007