האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בת מוגלגים

יום אחד, מגיע אל ג'נה, קוסמת להורים מוגלגים, מכתב מהוגוורטס...



כותב: The Brown Eye
הגולש כתב 26 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 26390
4 כוכבים (3.667) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת... - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 07.12.2010 - עודכן: 25.02.2011 המלץ! המלץ! ID : 1453
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ביום המחרת ג'נה התעוררה, התמתחה והתלבשה וירדה לסלון. אביה, ג'ון כבר חיכה לה שם.
"בוקר טוב, חמודה" אמר. "בוקר טוב" אמרה ג'נה, בחצי פיהוק. "בואי לאכול ארוחת בוקר" אמר ג'ון. ג'נה התיישבה, ואכלה קורנפלקס. לאחר מכן הלכה לצחצח שיניים.
"סיימתי להתארגן, אבא" אמרה לג'ון. "יופי, חמודה, את יכולה לראות טלוויזיה" אמר ג'ון. ג'נה לקחה את השלט כשלפתע נשמעה דפיקה חזקה מאוד בדלת. ג'נה נגשה לפתוח.
"אההה..." נבהלה ג'נה; לפניה עמד כמו מין חצי ענק עצום ממימדים. "מי אתה?" שאלה ג'נה. "אני רובאוס האגריד, שומר הקרקעות של בית הספר "הוגוורטס". ג'נה נרגעה.
"אבל... אבל... למה באת לפה?" שאלה. "באתי לקחת אותך לקנות ציוד" אמר האגריד.
"אבא, אל תדאג, זה האגריד, הוא בא לקחת אותי לסמטת דיאגון לקנות ציוד!" פנתה ג'נה אל אביה. "לכי איתו" השיב לה האב.
האגריד לקח את ג'נה בידה, והם התחילו ללכת. הם הלכו מרחק לא רב, ועצרו מול קיר אבן. האגריד הוציא מטרייה, ונקש על כמה אבנים; האבנים התחילו להסתדר, ולבסוף יצרו מן שער, שהם היו יכולים לעבור בו.
"מה זה היה?" שאלה ג'נה. "זה קסם" אמר האגריד. "ואוו, קסם אמיתי!" שמחה ג'נה.

האגריד לקח אותה לכיוון בניין גדול. "זה גרינגוטס, בנק הקוסמים" הסביר האגריד. הם נכנסו לבנק,
וראו מלא גובלינים, שככל הנראה עבדו שם. "במה אני יכול לעזור לכם?" שאל אחד הגובלינים. "כספת 647, בבקשה" אמר האגריד. "הורייך נתנו לי כסף של מוגלגים, כדי להחליף אותו לכסף של קוסמים" אמר האגריד. "מוגלגים?" שאלה ג'נה. "אנשים נטולי קסם" הסביר האגריד.
"בואו" אמר הגובלין, והם הלכו אחריו לעבר קרונית צרה וחלודה שנעה על מסילת ברזל.
"היכנסו" אמר הגובלין והחווה בידו לעבר הקרונית. האגריד נכנס, אחריו ג'נה, ואחרון נכנס הגובלין.
הם נסעו בקרונית בכל מיני פיתולים שעשו לג'נה בחילה, אך היא לא התלוננה. לבסוף הגיעו לכספת 647. "הינה" אמר הגובלין, ופתח את הכספת. היא היתה מלאה בזהב. "מה זה המטבעות האלה?" שאלה ג'נה. "אלה, הקטנים הם פה חרמשים" הסביר האגריד. "האלה כאן הם גוזים" אמר והצביע על מטבעות בגודל בינוני. "ואלה הם אוניות" אמר האגריד, והראה לג'נה מטבעות גדולים.
"אוקיי..." אמרה ג'נה. האגריד אסף סכום כסף, ושם אותו בתוך תיק קטן.
הם חזרו בקרונית, ויצאו מהבנק.
"תוציאי את המכתב" אמר האגריד. ג'נה הוציאה מכיסה את המכתב, והקריאה את רשימות הציוד, שהיא:
1 שרביט.
10 גלימות.
1 קדרה.
2 עט נוצה.
4 בקבוקוני דיו.
70 מגילות קלף.
1 תיאוריה של קסמי מגנה- מאת ווילברט סלינקהרד. 
1 לחשים עתיקים הופכים לפשוטים - מאת איגניטיה וואלדסמית'.   
1 הוגוורטס: תולדות.  
1 רקיחת שיקויים למתקדמים - מאת לחיימוס בוראז'.
 הציוד ניתן לרכישה בסמטת דיאגון.

"שרביט אחד" הקריאה ג'נה. "בואי נלך לאוליבדרס" אמר האגריד, ולקח אותה לחנות שרביטים.
"שלום אוליבנדר!" אמר האגריד. "שלום האגריד, כמה זמן לא ראיתי אותך!" אמר אוליבנדר.
"שרביט בשביל הילדה?" שאל אוליבנדר. "כן, בבקשה" ענתה ג'נה. אוליבנדר הוציא שרביט מתוך קופסה ואמר: "צינית, שערה מזנב חד- קרן, 25 סנטימטר",  ונתן אותו לג'נה. היא החזיקה אותו, ולא קרה דבר. אוליבנדר לקח שרביט אחר, ואמר: "בוקיצה, נוצת עוף חול, 22 סנטימטר", וכמו קודם, נתן לג'נה. אבל הפעם הילה של אור זרחה סביבה. "זה השרביט שלך!" אמר אוליבנדר.
האגריד הוציא כמה גוזים ונתן אותם לאוליבנדר. "ביי, אוליבנדר" אמר האגריד, והם יצאו מהחנות.
"עכשיו נלך למאדם מלקין, חנות גלימות" הסביר האגריד, ולקח את ג'נה לחנות שעל דלתה היה שלט
גדול: מדאם מלקין. הם נכנסו, ואישה בגיל העמידה, כנראה מדאם מלקין, נגשה אלייהם. "במה אני יכולה לעזור לכם?" שאלה. "גלימות בשבילה, בבקשה" אמר האגריד. מדאם מלקין לקחה אותם לאגף הגלימות, ושאלה את ג'נה: "באיזה מידה את?." "אני מידה שמונה- עשרה" אמרה ג'נה, ומדאם מלקין נתנה להם עשר גלימות במידה המתאימה. האגריד וג'נה הלכו לקופה, ומדאם מלכין אמרה: "חמש אוניות, בבקשה". ג'נה הוציאה 5 מטבעות זהב גדולים, והושיטה אותם למדאם מלקין. "תודה, חמודה" אמרה מדאם מלקין. הם יצאו מהחנות.
"צריך ספרים וכלי כתיבה" אמרה ג'נה. "זה פה התפקיד של כרך ודף בע"מ" אמר האגריד, ולקח את ג'נה לחנות עם חלונות ראווה, שהיו מונחים בהם ספרים, חלקם הספרים שג'נה היתה צריכה.
הם נכנסו לחנות, והאגריד הראה למוכר את המכתב. המוכר הביא להם כל מה שהיו צריכים, חוץ מעט נוצה. המוכר לקח אותם לאזור עטי הנוצה, והעטים היו בכל מיני דוגמאות וצבעים שונים, כמו למשל: פרחים, ורוד, כתום, שחור, סגול, אפור, מנוקד, מעוטר וכדומה. ג'נה בחרה עט נוצה סגול. הם לקחו את הכל, ושילמו.
"עכשיו נשארה רק קדרה" אמר האריד, והם הלכו לכיוון חנות קדרות, ומהר קנו קדרת ברזל פשוטה יחסית. ג'נה שילמה, והם יצאו מהחנות.
"סיימנו" אמר האגריד, כאשר חזרו לביתה של ג'נה. "תבואי לקינגס קרוס באחד בספטמבר" הוסיף.
"אני אבוא!" הבטיחה ג'נה, ונכנסה הביתה. "איך היה, חמודה?" שאל אביה. "בסדר, אבא" ענתה ג'נה, והראתה לו את מה שקנו. "ספרים!" אמר ג'ון, "את יכולה ללכת לקרוא".
 וג'נה, שאהבה מאוד לקרוא, לקחה את הוגוורטס: תולדות, עלתה לחדרה, והתחפרה בספר.

 
תגובות!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

הכל קורא מהר מידי נ.ב.אהבתי · 09.12.2010 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המלכה050

יפה ♥ · 12.01.2011 · פורסם על ידי :The Time
זה טוב מאוד אבל יש הרבה דברים שהלכו מהר כמו קניית המוצרים אבל חוץ מי זה הכל טוב!

אין מצב!! · 18.06.2011 · פורסם על ידי :Jamie Le
ידוע בספרי הארי פוטר שעוף החול נתן רק 2 נוצות מהזנב שלו!!
אחת בשרביט של וולדמור ואחת בשרביט של הארי
סיפור יפה אבל כדאי קודם לדעת עובדות

יש מלא עופות חול! · 29.07.2012 · פורסם על ידי :The Hate
יכול להיות שהנוצה משרביטה של ג'נה הוא עם נוצת עוף חול אחר...

זה פאנפיק ממש ממש טוב · 05.01.2021 · פורסם על ידי :מרלין השחור
מי שמעלי צודק אבל לא הבנתי למה גוזים יותר גדולים מחרמשים וגם איך כמה גוזים מספיקים לשרביט עם שרביט עולה 7 אוניות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007