האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בת מוגלגים

יום אחד, מגיע אל ג'נה, קוסמת להורים מוגלגים, מכתב מהוגוורטס...



כותב: The Brown Eye
הגולש כתב 26 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 26670
4 כוכבים (3.667) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת... - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 07.12.2010 - עודכן: 25.02.2011 המלץ! המלץ! ID : 1453
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

למחרת בבוקר, ג'ון לקח את ג'נה לתחנת הרכבת קינגס קרוס. "איפה זה רציף תשע ושלושה רבעים?" שאלה ג'נה את אביה כאשר היו במכונית. "אני לא יודע, אבל בטח נמצא עוד משפחות קוסמים שיעלו לרציף, אני בטוח שיעזרו לנו".
הם הגיעו לתחנה, והלכו לכיוון הרציפים תשע ועשר. "אין שום רציף כזה" אמר ג'ון.
"נכון..." אמרה ג'נה בתחושת תיסכול. "הינה קוסמים!" קפצה פתאום. "איך את יודעת?" שאל אביה.
"שמעתי אותם אומרים 'רציף תשע ושלושה רבעים'" אמרה ג'נה, והם הלכו לכיוון המשפחה.
"שלום" אמר ג'ון לאבי המשפחה, שהלך שם עם ביתו, שהיתה ככל הנראה, בת גילה ג'נה. "שלום" אמר האב. "אני ג'ון למגרד, ביתי מתחילה השנה את הוגוורטס". "גם הבת שלי מתחילה השנה!" אמר האב. "אה, לא הצגתי את עצמי: אני מרטין חיטפל, וזאת ביתי, אמה חיטפל" סיים את דבריו.
"אתה יודע איך מגיעים לרציף?" שאל ג'ון. "בואו איתי" אמר מר חיטפל. הוא לקח את ג'נה ואביה למקום שבין הרציפים תשע ועשר, ופשוט עבר דרך רציף תשע. "ואו" אמרה ג'נה, ועברה אחריו. ג'ון עבר אחרון. "מגניב!" אמרה ג'נה, כאשר עמדה על הקרקע, ברציף תשע ושלושה רבעים.  
אביה הגיע שניה אחריה. "את רוצה לנסות להתחבר עם אמה חיטפל?" שאל ג'ון את ג'נה. "כן, היא ניראת לי נחמדה" השיבה ג'נה.
"היי, מר חיטפל, חכה רגע!" צעק ג'ון למר חיטפל. "כן?" שאל מר חיטפל. "הבת שלי, ג'נה, רוצה לנסות להתחבר אם אמה" הסביר. "אהה, מעולה!, אני רגע ישאל את אמה" אמר מר חיטפל. "אמה, את רוצה להיות חברה של ג'נה למגרד?" שאל את ביתו. "כן, למה לא?" אמרה אמה, וניגשה לג'נה.
"היי" אמרה אמה. "היי" השיבה ג'נה, במעט מבוכה. "את שנה ראשונה?" שאלה אמה. "כן, ואת?".
"אני גם!, נוכל להיות החברות הכי טובות!" אמרה אמה. "כן" אמרה ג'נה. "בואי נלך לתפוס מקום" הציעה אמה, והן הלכו לכיוון הרכבת, כשהורייהן אחרייהן. הבנות נכנסו לתוך הרכבת, והתיישבו.
"אבא שלך מוגל?" שאלה אמה. "אה... כן, שני הוריי" ענתה ג'נה. "ההורים שלי קוסמים, וגם אני, כפי שאת רואה" אמרה אמה.
הרכבת התחילה לשקשק, וג'ון ומר חיטפל נגשו לחלון, לנשק את בנותייהם. "ביי, אבא!" אמרה ג'נה, כאשר התחבקה אם אביה. הרכבת התחילה לנסוע, וג'נה ואמה נופפו לאבות, שעמדו ברציף, והסתכלו על הבנות עד שנעלמו מן העין.



תגובות!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

? · 10.12.2010 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף
יצא לך פרם ממש יפה.
אבל למה ההורים שואלים אם את הילדים אם הם רוצים להכיר את הילד של השני?

מסכימה עם מי שמעלי!! · 10.12.2010 · פורסם על ידי :lover boy
בכל מה שהיא כתבה

מסכימה · 10.12.2010 · פורסם על ידי :lole10
זה נכון אני מסכימה לזאת שכתבה מעלי מעלי

לכל אלה שמעלי, זאת הכותבת! · 10.12.2010 · פורסם על ידי :The Brown Eye (כותב הפאנפיק)
הילדות פשוט התביישו!, כשג'נה פנתה לאמה, היא פנתה אליה בחשש מה, כפי שכתוב:)

יפה! · 12.01.2011 · פורסם על ידי :The Time
תמשיכי כך, לדעתי הפרק היה מצויין וממש השקעת בו.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007