האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


החיים ללא וולדמורט- שנה א'



כותב: serious_13
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 17753
4 כוכבים (4.35) 20 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'יימס/לילי (בינתיים) - פורסם ב: 09.12.2010 - עודכן: 21.01.2011 המלץ! המלץ! ID : 1459
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יימס ולילי התעוררו בשעה מוקדמת, השמש עדיין נשקה לאופק, וצלליות הרהיטים בחדר נמתחו לאורך הרצפה ועל הקירות.
לילי התקרבה בצעדים חרישיים אל עריסתו של בנה, הארי, וצפתה בריאותיו הקטנות שהתרחבו והצטמצמו בדומייה. היא לא רצתה להעיר את הקטן, אבל היום זה יום הולדתו, וצריך לנצל את כל היום בשביל הנאתו. היא ניגשה למיטתו וליטפה את שיערו השחור כלילה בעדינות, עד שעיניו נפקחו וצבען הירוק העז בלט על גוון עורו הבהיר.

הארי חייך חיוך רחב, כמו אמו, והושיט את ידיו אליה, בשביל לקבל ממנה חיבוק חם ואוהב.
לילי הרימה את בנה, ובדיוק אז נכנס ג'יימס בסערה מחזיק מגש מלא בפנקייקים עם סירופ מייפל: הארוחה האהובה על הארי.
ג'יימס ולילי הניחו לבנם לטפס על מיטתם, וג'יימס הניח את המגש על המיטה.
מיד הארי קפץ וחטף פנקייק מהמגש, התיישב והחל לאכול, מתיז לכל עבר טיפות של סירופ מייפל.

"התקרצף" אמרה לילי בשקט, המיטה התנקתה מעצמה והארי צחק, הוא אהב לראות קסמים, ובייחוד אהב לראות את אביו משחק קווידיץ', או סתם עף על מטאטא.
כעת הגיע תור המתנות.
ג'יימס לקח את הפנקייק השלישי של הארי מידיו, והניח תריסר חבילות עטופות בנייר צבעוני.
בדיוק כשהארי החל לקרוע את העטיפה של המתנה הגדולה ביותר נשמע צלצול הפעמון של הכניסה, והאורח לא חיכה שמישהו יקרא לו פנימה.
סיריוס נכנס בצעדים קלילים לבית משפחת פוטר, כאילו היה דייר הבית, ועלה במדרגות לכיוון חדרו של הארי.
"שכחתם מתנה אחת." אמר סיריוס, הניח חבילה נוספת על המיטה וצפה בהארי שצחק לעצמו כמו כל פעם כשסיריוס בא לבקר (השפם של סיריוס הצחיק אותו).

אחרי שהארי גמר לפתוח את שנים עשר המתנות הראשונות (שהיו: ספר עם תמונות קופצות וזזות, מוצץ בטעמים משתנים, סוכריה שלא נגמרת לעולם, טושים מחליפים צבעים, סניץ' קטן מהרגיל, קואפל קטן, מחבט אמיתי וחתום של שחקן הקווידיץ' בגמן, מלשינוסקופ, כובע גרב, שרביט סוכרייה, מסגרת לתמונה שכל דקה משתנה) הוא ניגש למתנה של סיריוס, שהייתה הכי ארוכה, וקרע את העטיפה האדומה שלה.
מטאטא 'היפוגריף JR*' הונח מולו, והארי ידע כבר מה לעשות.
הוא ירד מהמיטה עם המטאטא ביד, הניף את רגלו מעל מוט המטאטא, והחל לרחף מסביב החדר. פעם או פעמיים הוא נתקע בג'יימס בשביל הצחוק, ואז ג'יימס התחיל לרדוף אחריו בדרך לקומה התחתונה, והארי כמעט נתקע בחתול שלהם- שונרא, וכששונרא התחמק הארי נתקע בעציץ שפטוניה שלחה ללילי.

אחרי ההתרגשות מהמטאטא הארי הניח אותו בצד וניגש ללטף את החתול, אך זה ברח. הארי צחק, גומות הופיעו במרכז לחייו.

לקראת הערב הארי, לילי וג'יימס נפגשו עם בתחולדה הזקנה, שכל הזמן צבטה את הלחיים של הארי, ואכלו סטייקים שהתבשלו על אש קטנה מהיום שלפני. הסטייקים היו טעימים ובתחולדה כמעט נחנקה, וכך הצחיקה את הארי.
היא יצאה מרוצה מהבית, וגם הארי נראה מרוצה, אך מותש מהיום הקשה, הוא פיהק פיהוק אדיר, מתמתח עם ידיו הקטנות, ולילי הרימה אותו בחיבוק אוהב, נישקה את ג'יימס, והלכה להשכיב את הארי לישון.

כל אותו היום, עמד גבר עם שיער שמנוני מאחורי השיח שליד בית משפחת פוטר, צופה בלילי, שנראתה מאושרת עם משפחתה העכשווית. הוא האדים מרוב כעס, הפנה את גבו והלך לדרכו.

---

*JR: למי שלא יודע JR זה ג'וניור (בן/ילד)

---

תגובות !!!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 11.12.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון
י-פ-ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה יפה!!!!!!!!!
100לף!
100מם!
100%!!!
בקיצור,עם זה היה מבחן הייתי נותנת על זה 100000000000000000000000000000000000000000000000000%
המשך(הבנת את הרעיון הכללי)......!

מעעעעעלף!!!11 · 11.12.2010 · פורסם על ידי :lover boy

איזה יופי! · 11.12.2010 · פורסם על ידי :שלי לדינג

100מם · 11.12.2010 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המלכה050
אבל תרחמי על לילי וג'יימס

אני בן ! · 11.12.2010 · פורסם על ידי :serious_13 (כותב הפאנפיק)
הכותב של הפיק הזה- אני- הוא בן ! זכר ! ממין זכר !

אתה כותב מדהיםם!!! · 02.01.2011 · פורסם על ידי :lily loona potter

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007