האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


כשאהבה ותיעוב נפגשו לראשונה



כותב: sabriel123
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 29764
5 כוכבים (4.939) 33 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאף, הומור, רומאנס - שיפ: ofc/omc - פורסם ב: 20.12.2010 - עודכן: 03.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1489
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק שלך בנות תהנו!!! אל תשכחו להגיב!!!

פרק -2-

 

דניאל הסתכל על סופי בבלבול כשנבלעה באחת הכתות ואז הסתובב וראה את מקגונגל מסתכלת עליו בסבר פנים חמור. הוא חייך את החיוך הכי מתוק שלו ואמר, "הי, פרופסור."
"אתה. למשרדי. עכשיו." אמרה, ובמילים אלו התחילה לצעוד לעבר חדר המנהל.
הם נכנסו בשתיקה. מקגונגל התיישבה על כיסא המנהל והורתה לדניאל להתיישב. כעבור כמה שניות של שתיקה פתחה מקגונגל את פיה. "אדון וויליאס, מה שעשית היה מאד חמור. אתה כמעט גרמת לפרופסור נוויל להתקף לב."
" בסך הכול שמתי זקוק דינור," אמר בתמימות.
"הוא אצל מאדאם פומפרי," אמרה בחומרה. "עכשיו, תקשיב לי, אדון וויליאמס, פעם הבאה שאני אתפוס אותך עושה תעלול כזה או אחר התוצאות תהיינה חמורות."
הוא הנהן בכובד ראש, לקח את פתק האיחור מידיה של מקגונגל ורץ לעבר הכיתה. הוא נכנס פנימה, הגיש את הפתק לפרופסור אוגוסטוס שהסתכל עליו בחשדנות ואז התיישב ליד דון, שהיה באמצע לחתוך את הבצל.
"מה עושים?" שאל בשקט והוציא את ספרו מתוך התיק.
"עמוד שלוש מאות חמישים, שיקוי השטן."
"נשמע מעניין," אמר דניאל ופתח את ספר בעמוד המתבקש. הוא עיין כמה דקות ברשימת המרכיבים ואמר, "נשמע נחמד."
דון הסתכל עליו בהרמת גבה ואמר, "כן, מאד נחמד אם מה שאמור לצאת לך זה תרופת נוגדן נגד נשיכת ערפד, ואם השיקוי לא יוצא, יהיה פה פיצוץ שישרוף את הפרצוף שלך, זה מה שאגוסטוס אמר."
דניאל הנהן והתחיל להכין את המרכיבים לפי הסדר הראוי.
"אז מה רצתה אשת הדרקון?" שאל דון, מכניס את הבצל הקצוץ לתוך הקדרה.
"להודיע לי שאם היא תתפוס אותך," והסתכל על דון בזעם מעושה, "עושה תעלול כזה או אחר, 'התוצאות תהינה חמורות'."
דון ודניאל הסתכלו אחד על השני ופרצו בצחוק חרישי. לפתע דניאל ראה את מבטו הזועם של אוגוסטוס. הוא מרפק את דון באזהרה וכול השיעור הם עבדו בשתיקה תחת מבטו הנוקב של פרופסור אוגוסטוס.
"שעורי בית, תלמידים," אמר אוגוסטוס בסוף השיעור. "כתבו לי סיכום על שיקוי השטן. את המבחנות להגיש לי עכשיו."
התלמידים הכניסו את השיקויים שלהם לתוך המבחנות, הגישו לפרופסור ויצאו לשיעור הבא.
דניאל עמד הפתח הדלת, מחכה לדון.
"אפשר לעבור?" שמע את קולה של סופי.
הוא הסתובב וראה את ג'ניפר ואת סופי עומדות וממתינות שחיתן להן לעבור. "הי, סופיה," אמר דניאל. "מתי הדייט שלנו?"
הוא ראה את ג'ניפר מסתכלת על סופי בהלם ואת התשובה המהירה שלה, "מה עם 'אף פעם', וויליאמס?"
"קדימה, הארטלנד, מה עם להיפתח קצת, פעם לא היית כזאת," אמר בצחקוק קל.
היא התקרבה אליו בזעם, דוחפת אותו לקיר כך שהמרחק ביניהם היה סנטימטרים ספורים.
"אתה תהיה הגבר האחרון שאני אצא איתו, גם אם זה יהיה הקרפד ואתה בעולם."

הם עמדו ככה מספר שניות, סופי נועצת בו מבטים זועמים ודניאל מחייך בהנאה.
"אוה, את תצאי איתי, את זה אני מבטיח לך," לחש.
היא התרחקה ממנו בגועל, הסתובבה, לקחה את ידה של ג'ניפר ורצה לעבר השיעור הבא, שינוי צורה.
דון ודניאל צעדו בשתיקה לעבר השיעור, דניאל הסתכל על דון וראה אותו נאבק על משהו. "מה?" שאל.
דון הסתכל עליו ואמר לפני שנכנסו לכיתה. "אני לא מבין אותך בכלל."
דניאל הסתכל עליו מעט מבולבל.
"אתה הבן אדם היחיד שמצליח להרגיז את סופי. איך אתה מצפה שהיא תצא איתך אם אתה מעלה לה את העצבים?"
דניאל שתק ולא ענה והם נכנסו לתוך הכיתה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007