האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אני,אתה,והוא



כותב: weasly in my blood
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3597
4 כוכבים (4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אממ,בואו נחשוב...הארי פוטר?וואלה!!איך לא חשבתי על זה קודם?ג א ו נ י!!! - זאנר: מהזה? o: - שיפ: כולמיני - פורסם ב: 26.01.2011 - עודכן: 30.01.2011 המלץ! המלץ! ID : 1641
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תגיבו,תדרגו,ותהנו!

 

"טוב...איפה האוהל המזורגג?"רון מילמל וחיפש את האוהל שהיה שייך לשלושתם."כי פשוט הספיקו לנו אוהלים לכל החיים...אתה לא חושב ככה,הארי?"
"בהחלט,"הסכים הארי."ועוד את אותו סוג אוהל..."
"אתם פשוט לא רוצים להיות פה,נכון?"שאלה הרמיוני ונעצה בשניהם מבט נוקב.הארי מיד הניד ראשו לשלילה,ואילו רון הנהן בכבדות.
"טוב,רון,עם אתה לא רוצה להיות פה-בעיה שלך.בוא,הארי-או!הנה ויקטור!"צווחה הרמיוני ואצה לכיוון של קרום,שעמד שם,גמלוני למראה,אך נראה פשוט מאושר לנוכח ארוסתו.
רון האדים ומלמל משהו כמו,"אני חייב לשירותים..."
רון הלך לשירותים,והארי לחץ את ידו של קרום."טוב לראות אותך,"אמר הארי.קרום חייך לעברו,והרמיוני נישקה על לחיו של קרום."אוי,ויקי..."
אז נראה שמשאלתו הנוראה של רון התגשמה,חשב הארי בגיחוך קל,הרמיוני באמת קוראת לקרום ויקי...
"אתה מרגיש בסדר?אתה יודע,"אמר קרום להארי בשקט כשהרמיוני הלכה להביא משהו לשתות מהאוהל,"אני מאושר ממש שאני הולך להיות חתן להרם-און-ניני.ואתה?אתה חושב שמתאימים אנחנו?"
הארי התרשם שקרום עוד לא יודע להגיד את שמה של הרמיוני רגיל,אבל אמר:"אני חושב שאתם ממש מתאימים,אבל רון לא חושב ככה...אתה יודע,למען האמת,רון רוצה להיות עם הרמיוני-בגלל זה הוא לא סובל אותך..."
קרום גיחך,ואמר:"ואתה,הארי?מה איתך?אתה אין לך כלה?"
הארי הסמיק עד שורשי שערותיו."טוב...אתה יודע...אני עוד חושב שזה מוקדם מדי...כלומר,אני בסך הכל בן 23-"
"אבל את מי רוצה אתה?"שאל קרום בסקרנות."אהה,אני חושב שיודע אני..."ניענע קרום בראשו."אחותו של הרון הז-?"
"הבאתי בירצפת!"קולה המציל של הרמיוני נשמע,והיא הביאה בקבוק לכל אחד.
"איפה רון?"
"הלך לשירותים,"ענה הארי."לחיי בולגריה!"
"לחיי בולגריה!"ענו הרמיוני וקרום,והם שתו את הבירצפת. "והם יוצאים לדרך,נבחרת בולגריה!איוונובה,וולאד,לרנר,ויסקין,גרגרובין,רימין ו...קרום!"
הקריין קרא לאחר שצרח את שמות השחקנים של צרפת,וכל אחד מהשחקנים מהנבחרת הבולגרית עלו למעלה לאולם הענק,טסים על המטאטאים הטובים בעולם-נימבוס 2011... כל האוהדים הבולגרים צרחו,שרקו וקראו קריאות הידד רמות-הרמיוני שרקה כל כך חזק,עד שהארי נאלץ לסתום את אוזניו,וכך גם רון,שנראה מאוד לא מרוצה מהצעיף של בולגריה שעטף את צווארו,ולא מרוצה כפליים מעצם הימצאו שם.
"אני שם את זה רק כי קפוא כאן,"אמר רון להארי."עם היה פה נעים,הייתי זורק את זה היישר לתוך הפח...או על ויקי שלנו..."
בעוד הארי מגחך והרמיוני כועסת,המשחק החל.
"והמשחק מתחיל!גרוגרבין מוסר ללרנר,שמוסרת לאיוונובה,והקואפל עובר לצרפת-דלאקרו מוסר לזירוונד-שחקנית נפלאה-ויויאן-אחח...זה בטח כאב,המרביצנים האלה מאוד חזקים-ו-"
קריאתו של הקריין לא נשמע,כי קרא דבר שפשוט גרם לכל אוהדי בולגריה להיאנח:10-0 לצרפת.בעוד הם נאנחים,הצד הכחול-אדום-לבן שאג משמחה.
"10-0 לצרפת,"צרח הקריין,"והמשחק ממשיך!לרנר תופסת את הכדור,מוסרת לגרגורבין-אחח,זה כאב ביותר-"
ככל שהמשחק המשיך,כך המשחק נעשה אלים יותר ויותר.בסוף המשחק היה אמור להיעצר כי דלאקרו,אחד השחקנים הצרפתים,קיבל שני מחבטים בראש בבת אחת.
והוא היה המחפש.
המשחק המשיך,ובינתיים בולגריה הצליחה לעלות לראש הטבלה:היא הובילה בחמישים נקודות.
הרמיוני בכתה מרוב אושר,והארי היה מרוכז כולו במשחק,עוקב אחר קרום בעזרת הכלמשקפת.
קרום טס במעגלים,חג,ולפעמים עושה גם סלטות-עד שקרא משהו שגרם לכל אוהדי בולגריה לצרוח,ולא משמחה...
אחד השחקנים של צרפת הנחית לקרום מחבט על הראש,ונשמע קנאק חלוש...
הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חברים שלי,יאללה,תגובות... · 27.01.2011 · פורסם על ידי :weasly in my blood (כותב הפאנפיק)

מותח!! · 27.01.2011 · פורסם על ידי :הארי פוטר וחברו רון וויזלי
מתחת אותנו!!פרק מעולה!!!
המשך!!

אהבתי!! · 28.01.2011 · פורסם על ידי :sabriel123
פיק נחמד!! (על ההתחלה הבנתי שבן כתב את הפיק אבל נו... זה לא משנה!)
מחכה להמשך!!

אהבתי!!!! · 28.01.2011 · פורסם על ידי :valle
ממש ממש יפה!
עדיין לא מבינים כ"כ את הקטע אבל מאוד יפה:)
הסיפור מאוד חמוד בתוספת הומור-יוצא מהמם;)
המשך מהיר!

ייוווו הרגת אותי עכשיווו! · 28.01.2011 · פורסם על ידי :lover boy
מהממם!! אין לי מילים אבל אתה תהרוג את קרום ותגרום להרמיוני ורון להתחתן??? (כן! כן! כן! כן!)

עצרת ברגע מאוד מותח!! · 28.01.2011 · פורסם על ידי :Mrs. Salvatore
אני אוהבת את הכתיבה שלך,הרעיון טוב(למרות שאני מעדיפה את רון והרמיוני ביחד,אבל אני אוהבת גם את קרום).
המשך דחוף,זה רגע כזה מותח!

יפה · 29.01.2011 · פורסם על ידי :אוקספורד
אבל אני אומרת תחליף את ההרמיוני קרון ותעשה שרון והרמיוני יהיו ביחד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 555 682 275


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007