האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מעיין אוילד



כותב: Maayan Cullen forever
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5960
4 כוכבים (4.222) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: רשמתי על פי דעתי - זאנר: אתם תגלו... - שיפ: מעיין, אמיליה, דניאל... - פורסם ב: 08.03.2011 - עודכן: 14.06.2011 המלץ! המלץ! ID : 1822
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לאחר שבוע:
מעיין התעוררה בבוקר על מיטת האפריון שלה, והיא שמעה שוב את ציוציהם של הציפורים. היא התמתחה על מיטתה וחשבה: "היום אני נוסעת להוגוורטס, היום אני אפגוש את אמיליה ושאר חברותיי"
היא הסתכלה על שעונה וראתה שהשעה 10:45.  "אוי לא! עוד רבע שעה רכבת האקספרס שנוסעת להוגוורטס יוצאת, ואני בכלל לא מוכנה!!!" מעיין קמה במהירות ממיטתה, נכנסה לשירותים, צחצחה את שיניה והלכה להתלבש. היא התלבשה במהירות ויצאה מחדרה, שם ראתה את הוריה גם אחוזי בהלה. "אמא, אבא, עוד רבע שעה הרכבת יוצאת!!" 
"אנחנו יודעים" השיבה אמה נמרצות, "אין מה לעשות, חייבים למהר ככול האפשר!!" אמר אבא של מעיין תוך כדי ריצה למטבח. אחרי 10 דקות הכל היה מוכן, משפחת אוילד התעתקה ביחד לקינג קרוס.
"אמא, אנחנו חייבים לעבור מהר במחסום," אמרה מעיין. "כן, את צודקת." השיב אביה נמרצות. "טוב, אני עוברת, אחת שתיים ו-שלוש!" מעיין עברה במחסום ונגלה לעיניה המראה שראתה כל שנה, את רכבת האקספרס להוגוורטס המוכנה ליציאה, ומיד אחריה הגיעו הוריה. "טוב אמא ואבא, להתראות..." 
"להתראות יפתי," התייפחה אמא של מעיין. "תשמרי על עצמך מעיינוש" אמר אבא של מעיין. ופתאום הם שמעו את הרכבת שורקת, "טוב אני חייבת לעוף" אמרה מעיין והשתחררה מחיבוקה המוחץ של אביה ואמה. 
"ביי" אמרו שניהם פה אחד. מעיין עלתה לרכבת ונופפה לשלום להוריה המנופפים בחזרה. "היי, מעיין איך הייתה החופשה?" אמר קול מאחורי גבה של מעיין. "אמיליה!!" צווחה מעיין, "אני מצטערת, אמילי, אני לא ראיתי אותך, ואנחנו כמעט איחרנו את הרכבת. אני מצטערת, אמילי..." השיבה מעיין בהתנצלות.
" לא, זה בסדר" אמרה אמיליה. 
"טוב, יש לך תא?" שאלה מעיין, "כן בואי תצטרפי אלינו, גם דניאל איתי באותו תא" השיבה אמיליה, "אה, יופי," אמרה מעיין.
שתיהן הלכו לכיוון התא ונכנסו לתוכו. "היי, דניאל, איך הייתה לך החופשה?" שאלה מעיין. "אחלה, מצוין! ואצלך?" שאל דניאל. "בסדר... למרות שכמעט פיספסתי את הרכבת..."
השלישייה דיברו על החופשה, כל אחד סיפר על מה שעבר עליו, עד שלפתע נכבו האורות. "אמאל'ה!!" אמרה מעיין בבהלה. "מה קורה פה?" שאל דניאל גם הוא בבהלה. "אמיליה??" שאלה מעיין. "מה???" אמרה אמיליה בבהלה היסטרית. "את בסדר?" "אני מקווה..." השיבה אמיליה. לפתע תקף אותם קור על-טבעי, מייאש, מפחיד, ומעיין ראתה יד מצולקת, מגעילה ושמעה צרחה בראשה והתעלפה... 

זהו זה הפרק השני של הפאנפיק שלי ....

תגובות חבר'ה!!!!!!!!!!!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תגובות אנשימים!!!!!!!! · 13.03.2011 · פורסם על ידי :Maayan Cullen forever (כותב הפאנפיק)
אנשות ואנשים אני עובדת על הכתיבה שלי, אני מקווה שהפעם זה יצ יותר טוב כי יש לי בטא אבל הוא לוקח חרמשים... אז למשהו בא לעשות לי בטא בחינם????
כי באמת אין לי כמעט חרמשים בשביל לבזבז...
תץודה אנשות\ים זה ממש מעודד התגובות שלכם!!!!!!

100מם!!!!!!!!!!!! · 13.03.2011 · פורסם על ידי :ג'יני רדקליף
100לף
100מם
מווווווווווווושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה יוצא לך מהממם!!!!!!
את כותבת מושלם פשוט מושלם!!!!!!!!!!!!!

וואו מושששששלם!! · 13.03.2011 · פורסם על ידי :zoharzoharzohar
המשך מהר!!!

חמוד! · 13.03.2011 · פורסם על ידי :Different Summer
אבל יש פעמים שאת חוזרת על אותה מילה כמה פעמים באותו המשפט, וזה לא כל כך נוח...
אבל שלא תחשבו שהפיק לא יפה!
הוא חמוד לגמרי!

ת-ו-ד-ה!!!!!!!!!!!!!!! · 13.03.2011 · פורסם על ידי :Maayan Cullen forever (כותב הפאנפיק)
תודה רבה חבר'ה אני עכשיו עובדת על הפרק הבא.......
אז סורי שישארתי אותכם במתח...
תגיבו עוד כי זה ממש מעודד אותייייייייי
מתהעלייכם נשמים ונשמות...

ת-ו-ד-ה!!!!!!!!!!!!!!! · 13.03.2011 · פורסם על ידי :Maayan Cullen forever (כותב הפאנפיק)
תודה רבה חבר'ה אני עכשיו עובדת על הפרק הבא.......
אז סורי שישארתי אותכם במתח...
תגיבו עוד כי זה ממש מעודד אותייייייייי
מתהעלייכם נשמים ונשמות...

אני · 14.03.2011 · פורסם על ידי :lole10
בכיף אני יכולה לבטא לך

תודה !!!!!!!!! · 15.03.2011 · פורסם על ידי :Maayan Cullen forever (כותב הפאנפיק)
lole10 תודה רבה על ההצעה אבל יש לי כבר בטאית השגתי!!! אבל ממש תודה!!!!!!!!
כפרה עלייך!
אוהבתאותכם אנשים!!!!!!!
הפרק הבא שלי הוא אצל הבטאית המדהימה שלי אז אני מחכה ......... שלחתי לאותו היום וזה בעז"ה יהיה מהר!!!!!!!(אם הבטאית שלי תעשה את זה מהר...) בקיצור תמשיכו להגיב כי זה באמת ממש מעודדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 17.03.2011 · פורסם על ידי :ג'יני רדקליף
1000000000000000000000000000000000000000000000 לף

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007