האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


תולדות העתיד

19 שנים אחרי המלחמה, הילדים גדלו, ויש להם ילדים משלהם. ילדים עם הורים וחיים נורמליים. כמעט, כמעט נורמליים.



כותב: עדן אבוהב
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 16199
5 כוכבים (4.947) 19 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר ואוצרות המוות, אחרי 19 שנים. - זאנר: פנטזיה - שיפ: הארי וג'יני, טדי וויקטואר - פורסם ב: 15.04.2011 - עודכן: 11.07.2022 המלץ! המלץ! ID : 1984
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אז טדי גילה שהוא מטארמופוז.

זה קרה כשהוא התעטש בארוחה, ובטעות הצמיח אף של חזיר. ג'יימס ואלבוס נחרו מרוב צחוק, וטדי נחר איתם, מה שגרם לפניו להיראות חזיריות עוד יותר.

הארי החמיא לו שהוא דומה לדוד דאדלי.

 

מאז טדי התעקש ללמוד כל מה שיכל על הכישרון שירש מאמו.

פרופסור מקגונגל הזקנה הסכימה להעביר לו שיעורים פרטיים בשינויי-צורה, וכשחזר הביתה בחגים, לימדו אותו הארי והרמיוני קסמים שימושיים.

כצפוי, הוא רצה להיות הילאי. עם כישרון כשלו, היה זה אך מתבקש.

 

להארי והרמיוני זה הרגיש כאילו חזרו לעבר, אל שיעורי לימוד הקסמים של צבא דמבלדור.
הם לימדו את טדי שליטה במיומנויות שימושיות, הם הראו לו איך לתקוף ומתי, ואיך להיפטר מהיריב בקלות.
טדי, שכמובן למד המון - הרגיש שהוא בעיקר נהנה. לפעמים הצטרפו אליהם גם שאר הילדים, והם התאמנו בחצר הגדולה של משפחת וויזלי.

לאחר שהרמיוני סיימה את השיעור העיוני שלה על מטארמופוזים (והתישה את טדי),  הגיע תורו של הארי להראות מה הוא יודע בתור הילאי.

 

לשמחת כל הילדים, הוא בנה מסלול מכשולים קסום ומסוכן למראה. טדי נכנס אליו בריצה, ואחריו נכנסו שאר הילדים.

הם צרחו וצווחו וצחקו, בעודם מטפסים על קירות גבוהים, זוחלים בבוץ, נלחמים ביצורי ביצה מגעילים, ומכשפים צמחים טורפים. הכל בהשגחת המבוגרים, כמובן.
בסיום המסלול, טדי וג'יימס יצאו ראשונים. הארי חיכה להם בסוף המסלול, והביט בהם בגאווה.

"מה עכשיו?" שאל טדי, מתנשם ומתנשף, כולו מלוכלך בבוץ.

הארי מדד אותם מכף רגל ועד ראש.

"המטרה שלכם היא פשוטה : עליכם לפגוע בי. עוד רגע תהיו קוסמים בגירים, לכן אני מצפה מכם להילחם ככאלה".

טדי וג'יימס החליפו מבטים, ואז הנהן טדי בחיוך ממזרי, שהזכיר להארי שהילד הזה הוא בנה של טונקס.

 

הארי שלף את שרביטו במהירות וצעק "אימפדימנטה!" .
טדי הוטח לאחור. "אקספליארמוס!" צעק ג'יימס, אך הארי כבר היה מוכן לכך, וחסם את הקללה.
"שתק!" שאג טדי בזעם, אך הארי התחמק בזריזות.
"פטריפיקוס טוטאלוס!" ג'יימס לא הספיק אפילו להסתובב, וכבר צנח על הדשא הלח.

טדי צלל מאחורי חבית גדולה כשקללה נוספת של הארי פגעה בה ב"גונג!" מצלצל.
"לויקורפוס!" קרא טדי, כיוון את שרביטו מעבר לחבית והתכופף. למרבה תדהמתו, הוא שמע צחוק.

הוא הביט בזהירות, וגילה שהארי נתלה מקרסולו הפוך באוויר ועל פניו פרצוף זועם-משועשע יחד.
"רק החזרתי לך.." התגונן טדי וצחק למראה האיש ההפוך שפניו מאדימים.
"שתק!" קרא הארי, וטדי קפא במקום. 

"גילית את המחבוא שלך מהר מדי" השיב הארי, והתיר את עצמו מן הכישוף, מזנק בקלילות לאדמה.

אחח, כמה שטדי רצה להיות טוב כמוהו.

להיות הילאי היה החלום שלו.

 

"מחר נתאמן שוב" אמר להם הארי בעודו משחרר אותם משיתוקם. "אני מצפה לשיפור".

הבנים הנהנו, מבואסים, ונכנסו חזרה למחילה. שם נשלחו בידי גברת וויזלי המזועזעת ישר למקלחת.

 

"הם יהיו בסדר" אמרה הרמיוני להארי. "הם לא בסכנה, אתה יודע".

הארי הנהן. "עד כמה שאנחנו יודעים", השיב בשקט.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

הפאנפיק מהמםם · 17.04.2022 · פורסם על ידי :מישהי שאוהבת הארי פוטר
וואו הפאנפיק מהמםםםםםםםםםם
אהבתייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007