אני רוצה להגיד תודה רבה לבטא החדשה שלי שבזכותה הפרק הזה יצא מושלם
BlueMoon
בבוקר אחרי שירדתי למועדון וחיכיתי לרון והארי חצי שעה והם לא ירדו מהמעונות החלטתי לרדת לאולם לבדי. חיפשתי בעיני את השיער האדום של רון בתקווה שהוא ירד לאולם לפני, אבל הוא לא היה שם. 'כל כך מתאים לו לאחר ביום הראשון ללימודים’ חשבתי בגיחוך. אחרי כמה שיטוטים ראיתי את הרמיוני אז התיישבתי לידה. אחרי כמה דקות האישה המבוגרת שמיינה אותנו לבתים (גיליתי שקוראים לה פרופסור מקגונגל ושהיא ראש בית גריפינדור.) חילקה לתלמידי שנה ראשונה את מערכת השעות. מאוחר יותר אני והרמיוני הלכנו לשיעור שינוי צורה של מקגונגול . _____________________________________________________________________
בסך הכול היום עבר די בסדר, בשיעור של פרופסור מקגונגול כתבנו חיבר קצר על שינוי צורה וקיבלנו שיעורי בית שהם לנסות להפוך מים לרום. והשיעור של סנייפ היה קצת משעמם. אחרי השיעור שלו אני והרמיוני הלכנו לאולם הגדול כדי להכין את השיעורים שקיבלנו.
בדיוק כשניסיתי בפעם השביעית בערך לשנות את המים לרום הגיעו הינשופים עם המכתבים. רון ואני קיבלנו מכתב משותף ממולי.
לרון וג'יימי לי היקרים שלי, ברכות על התקבלותכם לגריפינדור שתהיה לכם שנה טובה. תמסרו לפרד וג'ורג' שלא יעשו צרות! באהבה מולי.
שאר הילדים קיבלו גם הם מכתבים ומתנות מהמשפחה. דין תומאס הסתכל על נוויל וקרא, "היי! נוויל קיבל כדור זיכרון!" "שמעתי על הכדור הזה," אמרה הרמיוני, "כשהעשן בתוכו יהיה אדום סימן ששכחת משהו." "אבל יש לי בעיה," אמר נוויל וכיווץ מצחו. "אני לא זוכר מה שכחתי." "תעשה כמוני, תחשוב על המקום האחרון שהיית בו ותחשוב גם על מה שעשית בו ואז תיזכר." הצעתי לנוויל. "טוב," הוא הסכים, פניו לבשו הבעת חשיבה ואחרי כמה שניות של מאמץ הוא אמר, "אני עדיין לא זוכר!" "אל תדאג, אחרי כמה פעמים שתנסה להיזכר אתה תצליח." עודדתי אותו וחזרתי לניסיונות שלי להפוך את המים לרום. _____________________________________________________________________
אחר הצהריים היה לנו שיעור תעופה במידשאות, ירדתי לשם בביטחון שזה יהיה שיעור מצוין. "שלום לכל התלמידים," אמרה אישה בעלת שיער קצוץ בצבע לבן ועיניי נץ זהובות. היא נראתה כבת חמישים. "שלום מאדם הוץ.'" אמרו כולם במקהלה. "ברוכים הבאים לשיעור התעופה,"היא אמרה והתקדמה לעברנו עם המטאטא שלה. "עכשיו עמדו מצד שמאל של המטאטא, הושיטו יד ימין אל מול המטאטאים ואמרו 'אפ'." הנחתה אותנו מדאם הוץ'. כולם עמדו לפי ההנחיות שלה ואמרו 'אפ' בניסיון להרים את המטאטא. הארי הצליח להרים את המטאטא ראשון, ואני הצלחתי מיד אחריו. חייכנו אחד אל השנייה. לאחר מכן, רוב הילדים הצליחו גם הם להרים את המטאטא בניסיונם השלישי או הרביעי.
|