האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עד הנשיקה ואחריה



כותב: I Am It's Who I Am
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 10745
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן בעיקר - שיפ: הארי\ג'יני - פורסם ב: 28.06.2011 - עודכן: 05.09.2011 המלץ! המלץ! ID : 2226
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תודה רבה ל-ליליבר אוונס שעזרה לי לכתוב את הרק ונתנה לי את הרעיון אליו!

פרק 2

"פשוט..." אמרה הרמיוני להארי שישב דרוך. היא התקרבה אליו "תזמין אותה!" אמרה בפשטות והתרחקה ממנו עם חיוך על השפתיים.
"אוח... הרמיוני" אמר הארי בקצת זעם ובעיקר בתסכול והעיף כרית על הרמיוני שצחקה.
"מה קורה פה?" שאל רון בחשדנות כשראה את הארי מעיף על הרמיוני כרית,
"כלום!" אמרה הרמיוני במהירות תוך כדי שסידרה את עצמה וזרקת את הכרית חזרה להארי.
"היא לא הסכימה לעזור לי בשיעורי בית" אמר הארי במהירות.
"טוב,אני הולכת לישון!" אמרה הרמיוני ויצאה מהחדר תוך כדי שהיא אומרת לילה טוב.
"גם אני הולך לישון" אמר רון ולאחר כמה רגעים נשמעו נחירותיו מהדהדות בחדר.
לפני שנירדם הספיק הארי לראות בדמיונו את פניה היפים של ג'יני ואת שערה הגולש והבוער ובחיוך על שפתיו,נרדם.

 

היא התקרבה לאט לאט לכיוון הדלת שעליה מפוסלים באבן שבעת הנחשים.
היא לחשה "הסמא שססס" והדלת נפתחה.
היא ראתה שוב אותו-את זה שעשה לה כל כך רע לפני ארבע שנים.
"ג'יני וויזלי.החלטת לחזור אלי אני רואה" אמר טום רידל בקול קר.
"לא! לעולם לא!" אמרה ג'יני וניסתה לברוח אבל זה היה מאוחר מידי.
הוא כבר הגיע.הצאצא של הבסיליסק הופיע שם.
היא התחילה לרוץ אבל רגליה נתקעו בהריסות האבן שרון והארי יצרו בשנתה הראשונה.
פתאום הוא הגיע.הארי פוטר הגיע כדי להציל אותה שנית.
'אבל מה קורה פה?' שאלה ג'יני את עצמה.
הארי הגיע עם החרב של גריפינדור והוא ניסה להרוג את הבסיליסק אבל הוא לא הצליח החרב לא הייתה מספיק חזקה כדי להרוג את הצאצא של הבסיליסק.
הארי ניגש אליה ואמר לה "ג'יני תקשיבי,את חייבת לברוח מפה הפעם אני לא אצליח לחסל אותו.." הוא התנשף בכבדות.
היא פנתה ללכת ופתאום הוא תפס לה את היד ואמר "ג'יני,תזכרי תמיד שאני..."

ג'יני התעוררה בבהלה.
'זה לא יכול להיות' חשבה 'זה לא יכול להיות,חדר הסודות לא יכול להיפתח שוב.הרי הארי השמיד את היומן!' חשבה בבהלה והתיישבה על מיטתה מכניסה את רגליה לנעליה.
'אני לא רוצה להישאר פה לבד.אני אעלה לחדר של הרמיוני.אני לא מעיזה לישון שוב לבד' חשבה ויצאה מחדרה.
היא עלתה במדרגות הלולייניות לחדרם של בנות השנה השישית.
היא נכנסה לחדר והלכה לכיוון מיטתה של הרמיוני.
היא מצאה אותה יושבת על מיטתה וקוראת ספר.
הרמיוני נבהלה כשהיא ראתה את ג'יני מסיטה את כילות מיטתה.
"ג'יני מה קרה? מה את עושה פה?" שאלה אותה בבהלה.
"אני.. אני חלמתי חלום ואני מפחדת לישון לבד.." אמרה ג'יני.
"אוי... בואי שני איתי.." אמרה לה הרמיוני בדאגה וג'יני ניכנסה למיטה של הרמיוני.
"אבל על מה חלמת?" שאלה אותה.
"אני לא רוצה לספר" אמרה ג'יני במחשבה מפחידה שהיא צריכה לספר את החלום המפחיד ההוא למישהו.
"אבל אם לא תספרי איך אני אוכל לעזור לך!" אמרה לה הרמיוני.
"כרגע אני לא רוצה לספר ואל תתעקשי על זה" ענתה לה ג'יני והסתובבה לצד השני.

הרמיוני ראתה את הפחד בעיניה והחליטה לעזוב אותה במנוחה.
ג'יני התמלאה ביטחון ליד הרמיוני ושמחה שבאה לישון לידה.
"לילה טוב ג'יני" לחשה הרמיוני כדי לא להעיר את שאר הבנות בחדרה.
היא חייכה וסגרה את ספרה.
כרגע עלה במוחה רעיון גאוני ביותר. היא יודעת איך לסדר עניינים בין ג'יני להארי.
הרמיוני יכלה לשמוע את נשימתה הסדירה של ג'יני לצידה.
היא הניחה את ספרה על שידת הלילה שלצד מיטתה ,ונשכבה גם היא.
לאחר הרהורים בדבר ,היא החליטה להוציא לפועל את התוכנית שלה. עוד השבוע.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך · 08.09.2011 · פורסם על ידי :FOX52

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007