האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

הקיץ שלפני השנה השביעית

מתאר את התחלת היחסים בין לילי וג'יימס בקיץ שלפני השנה השביעית בהוגוורסט... מנקודת המבט של לילי!



כותב: אריאנה אולסון
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 16057
5 כוכבים (4.917) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הקיץ שלפני השנה השביעית של הקונדסאים! - זאנר: קומדיה ורומנטיקה - שיפ: זה דיי ברור... לילי\ג'יימס - פורסם ב: 28.09.2011 - עודכן: 27.06.2012 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 2317
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

משתובבים עם הערום למחצה חלק א':

הוא עשה את זה שוב.

הייתה לו החוצפה לעשות את זה שוב.

ממש כך. ובדיוק כשאני חושבת שזה לא יכול להיות גרוע יותר, הוא הולך ועושה את זה דרך אבא שלו.

אבא שלו, אני אומרת לכם.

גירסה קצרה -> ג`יימס פוטר ביקש ממני לצאת איתו. שוב.

גירסה ארוכה-> ג`יימס פוטר ביקש ממני לצאת איתו דרך אבא שלו.

בדיוק כך, גבירות ואדונים. ג`יימס ביקש מאבא שלו להזמין אותי לדייט בשבילו. יש לכם מושג מה זה שמשתמשים נגדך בקסם האישי של פוטר מבוגר יותר, שמסתבר שיש לו קסם אישי משלו? זה היה כמות רבה של החיוכים-מדושני-העונג הפוטריים וזה לא היה מראה מלבב במיוחד. למעשה, זה היה פשוט פתטי. כמעט עזבתי את החדר. יש בעולם משהו שיכול להיות מביך כמו זה? אני מתכוונת, ברצינות.

כמעט. אבל נשארתי. זה היה מצחיק יותר ככה.

אכלנו ארוחת ערב. משפחה אחת גדולה, מאושרת ולא מתפקדת, אם לא אכפת לכם. ובדיוק כשגברת פוטר עוזבת את החדר, אבא של ג`יימס [שהוא לגמרי ילד לכוד בגוף של מבוגר], שאל אותי למה לא התאהבתי בג`יימס עד עכשיו, בהתחשב בעובדה שאנחנו הולכים להוגוורטס יחד כבר שש שנים.

ממש כך.

אקראיות טהורה.

העץ לא גדל רחוק מהתפוח.

אין צורך לומר, שאמרתי לו שאני מבדילה בין חיי האהבה שלי לבין העבודה שלי.[אוקיי, אז השארתי את החלק על זה שג`יימס הוא רודף נשים עם אגו מנופח שנדמה למשוך פקאצות בלונדיניות שאין להן כלום מלבד מידת החזייה שלהן -וואו, תעצרו אותי עכשיו.]

הוא חייך והמשיך לאכול כאילו שום דבר יוצא מגדר הרגיל לא קרה.

אז ארוחת הערב הסתיימה לפני כמה שעות.

אני על הזברה כרגע [המיטה שלי], ואין לי שום דבר לעשות. אבל אני מעדיפה להיות כאן מאשר להסתכן בלהצטרך לדבר עם ג`יימס שוב. או להסתכן בלראות את בן הדוד שלו שוב. כמעט הסגרתי את הסוד.

מישהו חייב לחבר אותי למוניטור או משהו כדי לוודא שלא אעשה שום דבר טיפשי מדי.

אולי אני צריכה מטפלת. האם `הבן ההוא` מבקש מאבא שלו להזמין בנות לדייטים בשבילו לעיתים קרובות? זה די מצמרר, באופן מסוים. אבל מתי ג`יימס לא היה מצמרר? אני לא זוכרת אפילו פעם אחת.

אירוני.

אני מניחה שכדאי שאלך לישון לאסוף כוחות לקראת השמרטפות מחר.

בינג

מה לעזאזל זה ה... אה, נכון. המחשב.

נהדר, המחשב עושה קולות. זה לא יכול להיות סימן טוב. זה אמור לעשות את זה? טוב שאף אחד לא ראה אותי קופצת מטר מהזברה למשמע הקול.

וואו, מפחידים אותי בקלות.

לא כדאי להוסיף את זה לרזומה שלי!

אלך לנסות לראות מה היה הרעש הזה.

באמת יופי, יש כיתוב גדול על המסך. מעניין מה זה אומר. זה בטח איזה משהו מחשבי-פוטרי שאין מצב שאבין.

אוקיי, אני יכולה לקרוא את זה עכשיו. כתוב, `יש לך מייל חדש.`

הו לא.

לא, לא, לא.

הוא לא עשה את זה.

אני מעיזה?

אני מניחה שעדיף שאקרא את המייל כדי שלפחות יהיה לי תירוץ לסטירה שפוטר יחטוף מחר.

קליק

וואו,זה נראה רישמי. ואיזו הפתעה! זה מג`יימס... וזה בפסקאות והכל. אני מניחה שג`יימס בחדר שלו כרגע, אם כך. מצחיק. חשבתי שהוא יהיה עם אבא שלו איפשהו. מראה כמה שמתי לב למהלך העניינים בארוחת הערב.

מעניין מה היה לו כלכך חשוב לכתוב, אפילו שהוא רק כמה חדרים בהמשך המסדרון והוא יכל באותה קלות לבוא ולהגיד לי את זה פנים אל פנים. כדאי שזה יהיה שווה את זה. אידיוט עצלן...

ליל`ס,

שש שנים והוא עדיין לא למד לומר את שמי. פתטי.

מה קורה חמודונת?! רק בדקתי שהאימייל שלך עובד.

בסדר, אולי טיפה השתעממתי לבד בחדר שלי, [עם המקרר]. כמעט חצות ואני מניח שאת כבר ישנה, אבל נתקפתי דחף פתאומי לכתוב לך.

חצות? חדר ארור בלי חלונות. איך הייתי אמורה לדעת שכל כך מאוחר? והוא נתקף בדחף? ניסוח מוזר, אבל שיהיה.

עכשיו, אני יודע שאת קרוב לוודאי תמחקי את המייל הזה... אם אי פעם תביני איך לעשות את זה. חחח.

חושב שהוא מצחיק, הא? רק בגלל שלא לכולם יש מחשב בכל חדר בבית שלהם...

אבל אולי תקדישי שנייה כדי להבין שאני כותב את זה כדי להראות לך משהו. אבל אני אתן לך להבין לבד מה זה בדיוק, כי את כל כך חכמה והכל. שימי לב שאני לא אומר את זה בציניות.

כן, אני חכמה. שמחה שקלטת את זה סוף סוף, פוטר. אבל מעניין מה הוא מנסה להראות לי...

הו, פסקה חדשה! כמה מרגש.


אז את גרה בבית שלי. בחיים לא חשבתי שזה יקרה אי פעם! סיריוס כמעט מת מהלם כשסיפרתי לו. ואני לא מגזים בכלל. הוא כמעט התמוטט ממש שם, בחדר שלו. אבל אז החיוך המעושה הגיע. אני לא אכנס לפרטים כי אני יודע שאת יודעת הרבה יותר מדי טוב למה אני מתכוון.

מצטער אם המייל הזה נראה לך מוזר,אבל חצות עכשיו! אני חושב מחשבות די מוזרות פעם בכמה זמן. אבל אני יודע שאת תקראי את זה עד הסוף. זו אחת הסיבות שאת כל כך מיוחדת.

טוב, אולי הפעם אני לא.

דווקא. להוכיח לו שהוא טועה.

על מי אני עובדת? אני אקרא כל מילה.

בחיי, את חושבת מה שאני חושב שמתקרב... רגע של נוסטלגיה!!! בואי נטייל לנו ביער הזכרונות אל הזמנים של פעם. [היי, זה לא כאילו שיש לימשהו טוב יותר לעשות]. אני מתערב איתך שאני זוכר כל עלבון שאי פעם אמרת לי. כי הם פשוט תמיד היו כל כך מקוריים. וזה אפילו בלי להזכיר את כל הפעמים שבהן דחית אותי בתוקף.

אז לג`יימס פוטר יש צד ציני... מעניין. ו-`יער הזיכרונות`? מי הוא חושב שהוא? שייקספיר?

לדוגמא, יקירתי, אני בטוח שלא באמת היית מעדיפה לצאת עם כל בן אחר בהוגוורטס מאשר איתי. בואו לא נשתגע, לילי. צחקת, נכון? לא יכול להיות שזו האמת. אבל מצד שני, זו כן יכולה להיות האמת. אני לעולם לא יכול להיות בטוח איתך. וזה מפחיד אותי קצת.

וואו, בטח ממש מאוחר. הוא מודה בחולשה.

אבל אם תחזרי לרגע לשנה הראשונה שלנו -וואו, כל כך הרב דברים קרו, ואני חושב שכולם מנסים להישאר ידידים עם אלו שהם התחילו איתם בעבר, את יודעת? אני יודע, אני לא רוצה לרמוז על אף אחד, [אוקיי, בייחוד הקונדסאים] אבל זה קשה יותר עכשיו.

וואו, חכו רגע! בעיות קונדסאים? זה חזק.

אבל נכון, אנחנו לא כל כך תמימים יותר, אוונס. זה לא כאילו שאנחנו יכולים להתחמק מדברים בעזרת כמה חיוכים מתוקים, [לא משנה עד כמה שסיריוס רוצה להאמין שאנחנו יכולים]. אני מתכוון, קחי את הדברים הבסיסיים שארבעתנו חווינו רק בשנה האחרונה- הורמונים, חברות, רק מערכות יחסים באופן כללי,מסיבות, אלכוהול... זה פשוט שונה עכשיו. אני לא יודע מה איתך, אבל אני למדתי משהו מכל אחד מהדברים האלה. אה! אני לא רוצה ללמוד דברים! חחח. אבל ברצינות, כולם חושבים על העתיד עכשיו... הכל מסתיים בזה. אנחנו מתבגרים. כולנו.

מובן שאתה מתבגר, ג`יימס. מה ציפית? להמשיך לנצח בתור הקונדסאים הגדולים של הוגוורטס?

מצטער שאני מקשקש על זה. את בטח לא מאמינה שזה אני שכותב את הדברים האלה. גם לי קשה להאמין. הנה משהו אחד שיש לנו במשותף!

האחד והיחיד.

ברצינות,לילי. רק שתדעי - את יכולה לכתוב לי חזרה על כל דבר, אוקיי? זו הסיבה שרציתי שיהיה לך אימייל. אני מוצא שזה קל יותר עם מחשבים. כך אני לא יכול להיפגע, חחח. [טוב, בתקווה!]. אוקיי, טוב, אני מקווה שאת בכלל ישנה עכשיו.

אז נתראה, מתוקונת, חושב עלייך, ומקווה שאת ישנה טוב!

ג`יי.

מה לעזאזל זה היה? זה היה ה`מכתב` המוזר ביותר שאי פעם קיבלתי. וזה אומר משהו, אם אי פעם פגשתם את הדודה שלי קרול...

זה היה הרבה יותר מדי ללילה אחד. אני פשוט אעמיד פנים שמעולם לא קראתי את זה.

אני הולכת לישון.

חוזרים לזברה!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"קומו עורו!"

מה? אה... אינטרקום דפוק.

מי אומר קומו עורו? טוב, חוץ מאנשים בתחפושת דינוזאור סגולה*...

אז זה בוקר. אני לא ממש טיפוס של בוקר.

אבל אני מקווה שארוחת הבוקר תהיה טובה; אני גוועת.

מעניין אם יהיה להם אכפת שאני לובשת את הפיג`מה לארוחת הבוקר? נו טוב, מוקדם מדי עכשיו בשביל לשנות את דעתי.

אז הנה אני באה. מתחילים את המסע אל המטבח שוב. אולי אני אצטרך להתרענן באמצע, כי אחרי הכל, זה אגף אחר.

וואו, מעולם לא הבחנתי בפרקט קודם...

"אח!"

אי. נתקלתי במישהו.

בבקשה תעשה שהאירוניה לא תענה אותי היום.

"לילי! חולמת בהקיץ?"

שיט.

לעזאזל איתך, אירוניה.

מהר אני צריכה תגובה שנונה-

"שים לב לאן אתה הולך, ג`יימס."

וואו, זה היה עלוב. אולי אני מאבדת את זה. באסה.

"במילים שלך.... מהחמש עשרה בינואר, שנה שעברה.... ואני מצטט:`בלי מגע גופני לפני ארוחת הבוקר`," ג`יימס אמר בקול גבוה באופן לא טבעי, מחקה אותי.

איזה מין קול זה היה? אני בהחלט לא מדברת כמו בובת אני-אוהבת-אותך.

מישהו צריך ללמד אותו את משמעות המילה `מעצבן`. או יותר טוב, מישהו צריך לתת לו מילון ולהניח לו למצוא את המילה בעצמו.

"שיהיה, פוטר. אני הולכת לאכול ארוחת בוקר. מצטערת על `המגע הגופני`. אני מבטיחה לך שזה לא יקרה שוב." אמרתי כשפניתי והלכתי ממנו.

הא. מה הוא חושב על לצטט אותי עכשיו?

הו, אני כל כך קלת דעת היום.

ואני נכנסת למטבח. וואו, האוכל מריח מעולה. מעניין כמה גמדוני בית עובדים כאן? אני מופתעת שהם לא מרדו עד עכשיו.

"בוקר טוב, לילי."

"בוקר טוב, גברת פוטר."

אופס, כמעט לא שמתי לב שמר פוטר שם.

"בוקר טוב, מר פוטר."

איזו הצלה.

"תגישי לעצמך ארוחת בוקר."

כל אדם שמציע לי אוכל נמצא ברשימה הטובה שלי. אפילו אם הוא הציע לי לצאת בשם הבן שלו אתמול בערב.

אני צריכה לנסות למחוק מהראש שלי את הזיכרונות מאתמול בלילה. לצמיתות.

"תודה," אמרתי.

חייבים להיות מנומסים לתומכים הפיננסיים שלכם!

"אז, לילי," פתחה גברת פוטר.

הו, זה נשמע חשוב.

"אנחנו יוצאים לעבודה בעוד בערך חמש דקות, אז פשוט נעבור מהר על כמה דברים, בסדר?"

אח, הוראות.

"בטח, גברת פוטר," השבתי כשהגשתי לעצמי ביצה מקושקשת.

"אוקיי. טוב, דילן עדיין ישן ואמור לישון במשך מספר השעות הבאות... הילד ממש אוהב לישון מאוחר!" היא פרצה בצחוק.

אני אמורה לצחוק? זה לא היה ממש מצחיק. אני מתכוונת, רוב האנשים אוהבים לישון בחופשות הקיץ שלהם...

"אז רק תוודאי שהוא אוכל ארוחת בוקר וצהרים. גמדוני הבית יבשלו כל דבר שתבקשי מהם, אמרתי להם לציית לך כאילו שאת פוטרית בעצמך." היא אמרה.

והנה החיוך-מדושן-העונג שוב.

למה היא מחייכת את החיוך הזה?

אני לא פוטרית. רחוק מאוד מזה, למען האמת.

"בדרך כלל הוא די טוב בלמצוא לעצמו משהו לעשות, אבל תהיי קרובה אם הוא ירצה לעשות איתך משהו, אוקיי? במקרה שלא... יש לך את הבית לעצמך. רק תשימי עין על דילן ואל תניחי לו להתקרב לאבקת הפלו. הו, ותרגישי חופשי להשתמש בבריכה היום. היא בגינה האחורית... אבל אמרתי לדילן להראות לך איפה היא, כך ששניכם תוכלו ללכת לשחות מאוחר יותר, אם תרצו."

ידעתי שחייבת להיות להם בריכה.

"בסדר, תודה, גברת פוטר. אז קרוב לוודאי שלך לשחות בסוף," אמרתי במתיקות.

הם קמים מהשולחן. אני מניחה שתמו חמשת הדקות, אם כך.

"הו, רק עוד דבר אחד," פתח מר פוטר.

קדימה, הטל את הפצצה.

"ג`יימס יהיה בבית היום והוא גם הזמין את ידידו סיריוס בלק להישאר כאן למשך היום. הם לא אמורים לעמוד בדרכך, אבל אני ממליצה שתשימי עין גם עליהם. עבר זמן מה מאז שהיו להם חברות, אם את מבינה למה אני מתכוון." הוא סיים כשהרים את תיק המסמכים שלו והלך לעבר הדלת.

אני לא צריכה שיזכירו לי. ברור שג`יימס רק מייחל להתמזמז כמו שצריך שוב. והמצב של סיריוס חייב להיות גרוע פי עשר.

אבל אני מתערבת שאני יכולה להתחמק מהם למשך רוב היום.

בהנחה שגם הם ינסו להתחמק ממני.

אוף.

"אז נתראה היום בארוחת הערב, לילי."

"כן, נתראה, מר פוטר."

והוא הלך.

"שיהיה לך יום נפלא, יקירה."

"תודה, גברת פוטר, להתראות ותודה על ארוחת הבוקר."

וגם היא הלכה.

ועכשיו יש לי כמה שעות לעצמי עד שדילן יתעורר. מעולה.

מה כדאי לי לעשות?

לאיפה ג`יימס הלך, בכל מקרה?

לא שאכפת לי, כמובן.

הממ. אולי כדאי לי לעזוב את המטבח. התנהלו כאן יותר מדי שיחות מביכות.

אני אלך להתארגן ואז אמצא לי איזה ספר לקרוא.

כן,זה טוב. סוף סוף קצת זמן לעצמי. ובלי אחות שתציק לי! אני מניחה שבאיזו דרך מוזרה, אני יכולה לראות את עצמי מחבבת את החיים כאן באחוזת פוטר.

וואו.

מעולם לא חשבתי שאגיד את זה.

- - - - - - - - - - - -

אז עברו שעתיים. אופס. שכחתי לבדוק מה עם הילד. והספר שלי בדיוק התחיל להיות מותח. תזכירו לי לעולם לא ללדת ילדים.

מעניין איפה החדר שלו נמצא?

זמן לסיורים! מעניין אם אני אי פעם אפסיק להיות ילדותית. רוב הסיכוי שלא.

בסדר, הנה אני הולכת במורד המסדרון.

מה לעזאזל הקטע של התמונות של היצורים האלה שעל הקירות?

אם הם לא יפסיקו לבהות בי, אני נשבעת באהבה של פוטר לקווידיץ` שמשהו ישבר פה.

הממ, אולי הם לא כאלה יצורים - אחרי הכל, הם הדורות העתיקים של משפחת פוטר.

מצאתי את החדר של הילד. וואו, יש לי בטח איזו מיומנות מוזרה שכזו. אני צריכה ללכת לאיזו תוכנים ריאליטי או משהו. אבל הם בטח לא ירצו שמכשפות יהיו בטלוויזיה. חבל. ממש, ממש חבל.

מה זה?

הוא לא כאן. מושלם. כבר איבדתי אותו.

תזכירו לי לעולם לא לרעות עדר כבשים למחייתי. אני בטוח אאבד את כולם בהרים או משהו.

וואו,אבל זה יכול להיות מגניב. אני צריכה לדבר עם פרופסור מקגונגל על בחירת הקריירה שלי. רק כדי להוציא אותה מהכלים. אני אוהבת לראות תגובות של אנשים למשמע משהו מפתיע אקראי.

בסדר, בחזרה למטבח.

וואו, כבר ממש בהיר בחוץ. מישהו בהחלט צריך לסגור את כל הווילונות כדי שאנשים חפים מפשע לא יתעוורו רק מהליכה במסדרונות.

נכנסת למטבח...

יופי. הכבשה נמצאה.

"היי, דילן! מצאת משהו לאכול?" שאלתי.

אווווווּ, הילד כזה חמוד עם השיער השחור המבולגן שלו.

שיער-מבולגן-של-בוקר, אם לא אכפת לכם.

בואו נקווה שהוא מסרק את שיערו ולא לוקח דוגמא מבן הדוד שלו. סליחה, `אחיו`.

"כן, קיזי הכינה לי משהו," הוא אמר.

נהדר. ילד קטן ועצמאי.

"אז מה אתה רוצה לעשות היום, ילד?" שאלתי.

תודה לאל, הוא כמעט סיים לאכול. אני ממש לא אוהבת את החדר הזה. בכלל בכלל לא.

"בואי נלך לשחות שאחרי שאני אסיים את ארוחת הבוקר, לילי!"

וואו, הוא באמת משולהב.

"נשמע לי כמו יופי של תוכנית." עניתי.

הוא חייך.

אווווּ. לא קשה לי לראות את עצמי נהנית מחברתו של הילד הזה.

"אוקיי, גמרתי! ואני כבר לובש את בגד הים שלי. את גם כן לובשת את שלך?" הוא שאל.

חמוד ומוכן מראש?

מעולה.

"כן.אולי תלך למצוא מגבות ודברים אחרים שנראה לך שתצטרך, כמו משקפי שמש אומשהו, ואז תפגוש אותי כאן. אני אביא לנו לימונדה מיד אחרי שאקח את הספר שלי מהחדר שלי."

"נשמע לי כמו יופי של תוכנית!"

איך אפשר שלא לחייך?

"אני אחזור מיד. הו, היי, אני יכול לקרוא לך ליל`ס?"

וואו.

זה היה לגמרי מוזר.

הוא האדם הראשון שבאמת שאל אותי.

"בטח, דילן, למה לא."

הוא חייך. לא את החיוך-מדושן-העונג, אם תרשו לי להוסיף. זה בונוס רציני.

"היי, ליל`ס?"

"כן?"

"את לא הולכת לנשק את אח שלי ואז יפטרו אותך, נכון?"

בואו נגיד שזה לא צריך להדאיג אותו.

"אל תדאג, אני אהיה כאן למשך שארית הקיץ, דיל."

"יופי. הו, ותיזהרי גם מסיריוס, הוא לגמרי מטורף על בנות!" הוא אמר כשיצא מהחדר, צוחק.

תודה על הטיפ.

אתה צריך להיות מת בשביל לא לדעת שסיריוס מטורף על בנות.

האם הילד הזה משגיח עלי או משהו? זה מתוק. הוא בטח בודד בחופשים, כשאין לו אף אחד לשחק איתו מלבד ג`יימס. מסכן קטן.

אוקיי, אני צריכה להביא את הספר שלי.

עוברים את הדיוקנאות.

ואל החדר שלי. הנה זה, על הזברה.

מעולה. ואין מסרים חדשים במחשב שלי! היום הזה מתחיל ממש טוב!

אוקיי, חזרה למטבח. לרוע המזל.

עדיף שאסגור את הדלת. לא הייתי רוצה שמישהו מסוים יציץ פנימה.

חבטה.

המשימה הושלמה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תגובות · 14.10.2011 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון (כותב הפאנפיק)
אנירוצה לפחות 5 תגובות לפני שאני מפרסמת עוד פרק ושיהיו גם תגובות בונות אל תתבישו

ממש יפה · 15.10.2011 · פורסם על ידי :Wild Horses
חייב המשך!!!

מהמם תמשיכי!=]] · 16.10.2011 · פורסם על ידי :talush

אוקיי , ביקשת תגובות , אז - · 16.10.2011 · פורסם על ידי :Griffindor-girl
וואוו . הפאנפיק מהמם . באמת שהתמכרתי .
אין ממש מה להעיר , סה'כ העלילה מצוינת , זורמת וזה , הבטא טוב , והכתיבה מהממת .
תמשיכי - אין יותר בונה מזה ;)

ואם אני הגיב פעמיים · 16.10.2011 · פורסם על ידי :katkit
זה היחשב?
בקיצר עזבי אותך מתגובות אני דורשת ממך המשך....
דרך הגב אם רק במקרה בא לך פאנפיק יפה לתירגום אז הנה (אני מתחננת תתרגמי אותו בשבילי האנגלית שלי חלשה יותר ....טוב מכל דבר חחח....)
אז הנה הכתובת:אגב יש פרקים נורא ארוכים...) : http://jeconais.fanficauthors.net/This_Means_War/index/

אז אם בא לך אני השמח...:)

או ושחכתי לציין פרק מושלם.

ל- katkit · 20.10.2011 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון (כותב הפאנפיק)
הפאנפיק הזה הוא הבא בתור שלי... יש לי רשימת פאנפיקים לתרגום אז אני אגמור אם זה ואז אני אתרגם אותו בשבילך...כבר יש לי את הפרק הראשון שלו מתורגם את רוצה שאני כבר אפרסם אותו???

ובגלל שהם כלכך ארוכים אני עושה אותם בחלקים אז רק תגידי אם לפרסם ואני מפרסמת!!

נ.ב. תודה על התגובות ואני עכשיו אפרסם את הפרק הבא את צודקת זה לא חשוב כמה רושמים בתגובות העיקר שקוראים אותן!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007