האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

תמיד יש פעם ראשונה

טל, נויה, אורי ואביב הם לא מי שאתם חושבים.
הקשר שלהם לארי פוטר?
הארבע נשאבים לעולמו הקסום של הארי-לעולם הקסמים.



כותב: makooo
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 19842
4 כוכבים (4.4) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר-עולם הקוסמים - זאנר: פנטזיה+קומדיה HP סטייל - שיפ: ממש לא מה שאתם חושבים - פורסם ב: 07.10.2011 - עודכן: 05.08.2013 המלץ! המלץ! ID : 2350
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

שמעו,ראינו שאנחנו צריכות בטא... אם יש מישהו שמוכן לבטא (והוא בטא ש"הוסמך" על ידי HPORTAL) אז אנחנו ממש נשמח!תכתבו לי....ותגיבו!!! (ותודה ל-GEMINI שאיתה כתבתי את הפאנפיק. היא פשוט גאון..., שזה אירוניה פרטית, כי שם המשפחה שלה זה גאון...עזבו)

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

סנייפ הביט בארבעת הילדים בחומרה.
"כן פרופסור..?", שאלה נויה בהיסוס. "מאיפה הגעתם, ואיך?", ירה סנייפ.
"אני יכול להגיד לך, אבל זה ישכנע אותך שאתה לא אמיתי, ותאמין לי-אתה לא רוצה להיכנס לזה....", מלמל אורי. סנייפ נועל את הדלת. "הסברים-עכשיו!" . "זהו ש...אנחנו בעצמנו לא כל-כך יודעים..." אמרה טל חלושות.
"אנחנו קוסמים אבל לא מלונדון", אמרה נויה. "בטח!...", אמר אביב.
"די! הגיע הזמן להגיד את האמת!" אמרה טל וקרצה להם. "נויה, זה שנכנסנו לפה לא אומר שאנחנו קוסמים..." לחש אביב לנויה.
"אנחנו לא מלונדון, אנחנו מישראל. לא אמרנו כלום לאף אחד-חוץ מלדמבלדור", הודתה טל. "האמת היא, שדמבלדור גילה את זה לבד", אמר אורי.
"אנחנו מוגלגים!!!", התייפחה נויה. "נו...זה עניין מסובך...", ניסתה טל להסביר בעוד סנייפ הביט בה בחשד.
נויה נשברה."טוב, הגענו מעולם שונה- אנחנו מוגלגים, יש שם סדרה של ספרים שמכילה 7 ספרים בשם 'הארי פוטר', הסדרה מתארת את החיים של הארי בהוגוורטס ו...", טל התנפלה על נויה והשתיקה אותה.
"טוב יש לי את כל ההסברים", פתחה טל. "לפחות זה מה שאני הבנתי אחרי כל הזמן הזה...יש כוח אחד, גדול ועוצמתי...". "כוח ה- ג'יי. קיי. רולינג", גיחך אורי. טל הסתכלה עליו בזעם.
"הכוח הזה הביא אותנו לפה", המשיכה טל. "בעצם בעולם שלנו-כל העולם שלכם הוא סדרת ספרים אז ה...הכוח הזה שאב אותנו לתוך ה...ספר השלישי...". סנייפ הסתכל עליהם כמו על כאלה שצריכים אשפוז דחוף במחלקה הסגורה בקדוש מנגו...
"ועד כמה שקשה לי להגיד את זה-אורי צו..צו..צודק.....אוי פיו אני לא מאמינה שאמרתי את זה!", אמרה טל בחלחלה.
"אפילו אם כל מה שאמרת עד עכשיו נכון... יש לכם הוכחות?...", שאל סנייפ.
"אנחנו יודעים כמעט הכל על כולם.", אמרה נויה. "לדוגמא: סוורוס סנייפ- חצוי דם, נולד לאיילין פרינס וטוביאס סנייפ. היה (ועדיין) מאוהב בלילי אוונס. הושפל בימי בית הספר ע"י ג'יימס פוטר רמוס לופין וסיריוס בלק. אוכל מוות. סוכן כפול,
נרצח ע"י נגיני- נחש המחמד של וולדמורט, במהלך הקרב על הגוורטס. הארי קרא לאחד הילדים שלו "אלבוס סוורוס", ו... ו...".
סנייפ הסתכל על נויה מזועזע. אורי החניק את צחוקו. טל נאנחה והשתיקה את אורי. "סליחה...." התנצלה נויה והשפילה את מבטה.
"טוב, סנייפ... רוצה הוכחה? כל סדרת הספרים נמצאת אצלי בחדר!", פנתה טל אל סנייפ. "נדמה לי שהוא כבר קיבל את ההוכחות....", נויה אמרה בשקט.
"תגיד, השם ג'יי קיי רולינג מוכר לך?", תחקרה טל. סנייפ התכווץ במקומו. "לא, למה?", שאל סנייפ. "המ...אתה נרתע מהשם אבל לא שמעת עליה...", חשבה בקול נויה.
"היא ה...בורא עולם שלך!", הסבירה טל.
"אבל... אתם לא יכולים להישאר פה...", אמר סנייפ מזועזע. "או!סוף סוף מישהו קלט!!!", אמר אורי.
"זה לא תלוי בנו!", אמרה לו טל. "אני אישית הייתי בבית שלי, פתחתי את הספר ו...הנה אני פה!אני לא יודעת מה איתכם...אני פשוט נשאבתי לפה איזה אחה"צ חמים אחד".

"אהה,מה אמרתם קודם בנוגע לנחש?", שאל סנייפ בפחד. "אהה... איך אני אנסח את זה בעדינות... וולדי ישחט אותך עם נחש המחמד שלו...", ענה לו אורי.
"מרלין....", ממלמל סנייפ ההמום.
"אבל מתת בגבורה וכולם מעריכים את הדמות שלך...", עודדה אותו טל. סנייפ קרס על הכיסא. "סנייפ?!תודה רבה אורי!!!", הסתובבה אליו טל בכעס וחבטה בו בחוזקה.

נויה בדקה את הדופק שלו והודיעה "הוא בסדר!הוא רק קצת בהלם..." .
"מהר-צריך לל...לקחת אותו למרפאה!", אמר אביב מבועת למראה סנייפ המעולף. "יאללה, גאון, דביל ואביב - בואו ניקל אותו ונזוז!", אמרה טל בחשש.
"אני לא נוגע בזה", אמר אורי והצביע על סנייפ. "אני חושבת שעדיף לא להזיז אותו...", אמרה נויה. "אבל...שמישהו ירוץ לקרוא לדמבלדור!", אמרה טל.
"טל, כשמישהו מתעלף, צריך להשכיב אותו על הרצפה ולהרים לו את הרגליים כדיי שהדם יזרום לראש" הסבירה נויה לטל המבועתת.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007