האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

משחקי הרעב אבל קצת אחרת

מה היה קורה אם..רק בימי קטניס הקפיטול היה משמיד את מחוז 13?פותח את משחקי הרעב הראשנים?



כותב: This is me.
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3628
4 כוכבים (4.333) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: משחקי הרעב - זאנר: לא יודעת עדיין - שיפ: סווד - פורסם ב: 13.03.2012 - עודכן: 08.04.2012 המלץ! המלץ! ID : 2822
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

המורה אמר שעקב ההודעה שהודיעו לנו,הלימודים מבוטלים להיום ואפשר לחזור הביתה.

ישר לקחתי את הציוד שלי,הסתכלתי לעבר מאדג',סיננתי "פרים",היא הנהנה ואני רצתי לעבר כיתתה של פרימרוז.וכל זה קרה בפחות מחצי דקה.

הגעתי לכיתה של פרים,ובדיוק הנציג של הקפיטול יצא משם,ואחרי כמה שניות התחילו הצעקות והבכי.הם בסך הכל בני 12,למה צריך להפחיד אותם ככה?!נכנסתי מהר ורצתי לפרים.

"פרים!את צדקת!אני כל כך מצטערת!בבקשה אל תבכי.."ביקשתי.היא ניסתה לא לבכות אך ללא הצלחה-ברגע שיצאנו מאזור בית הספר והיינו לבד,כל הדמעות פרצו לה החוצה.

"ק-קטניס.."יבבה, "אני כל כך מפחדת!מה אם ישמידו גם את מח-חוז 12?"שאלה אותי,וכל מה שיכולתי לומר לה,היה "אם לא נמרוד,לא ישמידו אותנו.

"והיא הינהנה."מה את חושבת שיהיו החוקים החדשים?את חושבת שיעבידו אותנו?"שאלה בפחד.

"אני לא יודעת,פרימרוז,אבל אני דיי בטוחה שלא."ניסיתי לנחם אותה מבלי לשקר.."בואי נלך הביתה,נספר לאמא ואבא על הבשורות,ונעביר את היום.ננסה לא לפחד.

"היא הנהנה ויצאנו לכיוון הבית.כשהגענו הביתה,אבא חיכה לנו בחוץ.

כנראה שהוא שמע.."אבא!"פרים קפצה עליו בחיבוק,בוכה."די,די..אל תבכי פרים,אל תבכי..שמעתי הכל.היום בשעה שבע נצפה בטלוויזיה ונדע בידיוק מה קרה."את סוף המשפט הוא הפנה אליי,ואני הנהנתי בנוקשות,מנסה לא לבכות,להיות חזקה בשביל פרים.

נכנסנו הביתה ואמא הגישה לנו אוכל.אכלנו בשקט ואבא אמר שהוא הולך לשוק.ביקשתי להצטרף אליו והוא הסכים.

החלפתי את בגדי בית הספר ויצאנו.קנינו מעט אוכל,תרופות שנגמרו לאמא וממתק קטן לפרימרוז,שתרגע.

כששילמנו על הממתק,התקרב אליי ילד,שזיהיתי כגייל,הילד שאמר שפרים מחפשת אותי,וכשהוא עמד מולי,הוא אמר "שלום,קטניפ!"הוא ניסה לחייך,אבל ראו שהוא מוטרד.

"שלום גייל,מה אתה עושה פה לבד?""אוה,אני תמיד הולך לטייל כשאני מוטרד.את בטח יודעת מה קרה."

"כן,זה..זה נורא.""זו בהחלט דרך יפה לסכם את זה.נשאר רק לקוות שהמחוז שלנו לא ימרוד.."

"כן.."מלמלתי

"את רוצה לבוא איתי טיול קצר?אחר כך אלווה אותך הביתה."

הנהנתי ואמרתי לאבא שאחזור עוד מעט,והלכנו.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד · 15.03.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
אני רוצה לראות איך זה יתפתח אז.... תמשיכי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007