האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

גוון ג'והנסון והחיה שבתחתית

גוון היא ילדה טיפוסית בת 11. לפחות ככה היא חושבת עד שהיא מקבלת מכתב המבשר על התקבלותה לבית הספר לקסמים, הוגוורטס.



כותב: who says1
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2628
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות, פנטזיה - שיפ: גוון\אלבוס סוורוס - פורסם ב: 19.03.2012 - עודכן: 28.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 2850
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"למה אנחנו צוחקים?" שאל אבא במבט תוהה. גוון וליזי החליפו מבטים, הן לא באמת חשבו איך לספר לפרד על כך שהן מכשפות.

ליזי התחילה לגמגם תשובות, בעוד פרד לא מרפה ממבטו הבוהה. ליזי נאנחה אנחת כניעה ושלחה מבט מקווה בביתה, שבדיוק כמוהה לא ידע מה לעשות- או איך לעזור.

"מה כל כך קשה לספר?" שוב תמה פרד, עדיין בפתח המטבח. "זה, אממ מסובך" גימגמה ליזי תשובה- ושוב השיבה מבט תולה לעבר ביתה. "נו אז תתחילו..." אמר בקוצר-רוח.

"להתחיל מאיפה?" שאלה ליזי, מתחננת לגמור כבר. "מההתחלה" נאנח פרד, ומבטו התחלף למאט עצבני. "זה יותר מסובך משה נדמה לך" מילמלה לעצמה גוון אבל לא נראה שאביה שמע אותה.

"אממ... טוב..." נאנחה ליזי והתחילה בסיפור- כשסיימה פניו של פרד היו בו בזמן מסוקרנים, תוהים ולא מאמינים. "אז אתן, שתיכן מכשפות?" שאל  "כן" ענתה גוון והרחינה את ראשה כך שעיניה הביטו בנעליה.

"ובגלל זה צחקתן?" שאל שוב. "כן" שוב ענתה גוון, והרחינה את ראשה עוד יותר למטה, כך שגם קולה עכשיו היה נורא שקט- בקושי ניתן לשמועו. "וגוון תסע לפנימיה שילמדו אותה" אבא עשה הפסקה קטנה "כישוף?" ניסה להביר את התמונה.

"כן" ענתה אמא שכנראה התצבענה מכל השאלות ששאל. אבא התחיל להלך אנא והנה במטבח, הרגל שלו כשהוא מעוצבן. אני ואמא החלפנו מבטים נואשים, אנחנו שונאות כשהוא עושה את זה. "ואני אמור לתת הסכמה?" שאל לפתע אבא.

"ברור" אמרה ליזי, פרד רצה לענות משהו אך היא קטעה אותו "וגם שלא נראלי שיש לך הרבה ברירות, מכיוון שאני בטוחה שלא תכסוך מגוון את הטבע שלה" פרד נראה חסר עונים אבל ליזי לא ריחמה עליו "זה הטבע שלה והיא אפשר לשנות אותו!"

הפצירה בכעס. "אבל... ואם..." ענה בחוסר עונים, "אבל מה?" שאלה ליזי וניצוץ מסוכן הופיע בעיניה. "אתה לא רוצה שהיא תלך?". "זה לא שאני לא רוצה" אמר פרד וקולו ניהיה שקט יותר עם כל מילה שאמר. "אני פשוט, לא יודע" ענה (כמעט בלחישה). "בכל- מקרה אני וגוון הולכות היום לסימטת דיאגון" אמרה בכל שהבעיר לפרד שהיא לא שואלת אותו אלא מיעדת אותו.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007