האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג עצמאות שמח!

גוון ג'והנסון והחיה שבתחתית

גוון היא ילדה טיפוסית בת 11. לפחות ככה היא חושבת עד שהיא מקבלת מכתב המבשר על התקבלותה לבית הספר לקסמים, הוגוורטס.



כותב: who says1
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 2657
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות, פנטזיה - שיפ: גוון\אלבוס סוורוס - פורסם ב: 19.03.2012 - עודכן: 28.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 2850
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לאחר הרבה התארגנויות היו גוון וליזי מוכנות ליציאה לסימטת דיאגון, ופרד שנעץ בהן מבטים כעוסים על כך שלא יכל להצטרף בכל זאת הסכים להסיע את השנים לבר של טום ממנו יכנסו לסמטה. "אני עדיין לא מבין למה מובלבים או איך שאתן לא קוראות לנו לא יכולים להצטרף עליכן?!" אמר באותו בפעם המי-יודע-כמה. "קוראים לזה 'מוגלגים' ואנחנו לא יכולים לקחת אותך בגלל שהחנויות שם רק לקוסמים" ענתה שוב ליזי שהתחילה להתעצבן. פרד נאנח ושאר הנסיעה המשיכה בדממה...

"ואת בטוחה שאפשר לקנות את כל הרשימה הזאת בסימטת דיאגון?" שאלה גוון בדאגה את אמה, ליזי חייכה נזכרת בעצמה כשהייתה קטנה איך התרגשה לקראת שנתה הראשונה בהוגוורטס בטח" ענתה ליזי בקצרה מקישה בשרביטה על קיר האבנים שהחל להפתח. גוון הסתכלה המומה על המחזה שמולה - קיר אבנים מוצק נעלם על ידי נקישות מקל עץ פשוט או איך שקראה לזה אמה 'שרביט' "ומאיפה יהיה לנו את הכסף לציוד" שאלה כשנגלו לעיניה המון החנויות "גרינגוטס" ענתה ליזי שוכחת מכך שביתה גילתה רק לפני מספר שעות את הייותה מכשפה וכשהבחינה במבטה של גוון הרחיבה "בנק שבו קוסמים שומרים את הכסף שלהם שנקרא אוניות" ענתה "ומאיפה יהיה לי את ה'אוניות' האלא?" המשיכה גוון עם השאלות. "יש לי כסף שם אבל אני רוצה שקודם ניכנס לחנות השרביטים של אוליבנדרוס" ענתה ליזי והיא וגוון נכנסו לחנות...

***

 

ליזי נשארה ליד חלון הראווה בעוד גוון נכנסה לחנות המאובקת מאט, "אממ... יש כאן מישהו?" שאלה בחשש כשהגיע לבסוף לדלפק. איש זקן יצא מחדר אחורי "איך אוכל לעזור?" שאל האיש בעודו בוכן את גוון מכף רגל עד ראש "אני מחפשת אה... שרביט" ענתה גוון שעדין הגדירה את מה שקורה לה בגדר 'חלום'. "ממ..." ענה מר אוליבנדר "נסי את זה" הוא הגיש שרביט לגוון שהסתכלה בו בחוסר הבנה "נופפי בו" ענה כאילו הדבר היה בגדר מובן בהחלט והיא זו שלא מבינה, גוון נופפה בשרביט מפילה ערימה גדולה של שרביטים. "לא" אמר אוליבנדרוס "נסי את זה" הוא הגיש לא שרביט אחר. גוון נופפה בו שוב- ערימת השרביטים שהפילה חזרה למקומה כאילו לא קרה לה דבר "מושלם" חייך אוליבנדר. "יופי" אמרה ליזי שגם הצטרפה לגוון "עכשיו נלך לכרך ודף בע"מ כדי לקנות לך ספרים" אמרה ליזי כשסיימה לשלם בעבור השרביט. השתים יצאו מהחנות בעוד שני אנשים לבושים חלוקים ישנים נכנסו לחנות, אף אחת מהשתיים לא התייחסה עליהם וליזי פתחה דלת המבנה שמעליו היה רשום 'כרך ודף בע"מ' כשלפתע *בום* *טראח* ועוד קולות חבטות נשמעו מחנותו של אוליבנדר כל מי שהיה בסימטה סובב את ראשו לעבר החנות שזו נעלמה כלא הייתה יחד עם תוכנה, האנשים שבה (שכללו את מר אוליבנדר ושני הדמיות שנכנסו) והשרביטים הכל נעלם...

הפרק הקודם
תגובות

מצטערת שהגבתי מאוחר, · 10.03.2015 · פורסם על ידי :Blue And Red
ייייייפפפפפפפההההההה!!!!!!!!!! מממממההההההמממממםםםםםם!!!!!!!!!

מצטערת שהגבתי מאוחר, · 10.03.2015 · פורסם על ידי :Blue And Red
(ומותח)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007